Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
-Puss-in-Bootz- schreef:
25-06-2017 20:37
Schijnheilig geleuter.
dit

gelukkig ben ik heerlijk uit eten geweest en heb ik dit geleuter gemist.
Fijn dat Eindeloos weg is en heeft ze nu ook een ip ban voor haar uitlatingen?
_Inkie_ schreef:
25-06-2017 22:28
dit

Lekker gegeten, Ink?
_Marana_ schreef:
25-06-2017 22:19
Ik verbaas me er wel over dat jullie zoveel forummers op FB hebben, en dat je blijkbaar ook forummers als FB-vriend hebt waarvan je je niet eens echt realiseert wie dat op het forum is. Best prettig om niet in dat circuit te zitten, eerlijk gezegd

(Ok, disclaimer, ik heb 3 vivaforummers op FB)
Dat is niet zo vreemd toch? Sommigen forummen al eeuwen met elkaar en dan is de stap naar fb bijv niet zo groot. Tja en dan kan iemand ( uiteindelijk) anders zijn, shit happens.
Ik heb op fb ook mensen die ik van 1 kant ken en kreeg daardoor ook soms posts op mijn lijn waar ik niet blij mee was. Ontvrienden op fb et voila.
Maar bijv in het geval van LV is er bedreigd en dat is wel ff something else. Nou geloof ik niet dat LV daar wakker van ligt maar daar gaat het niet om. Als je heel lang hier post en samen leuk post is het niet heel raar eljaar op fb te zetten.
Hooguit omdat je dan elkaars echte naam kent, tja...

Een beetje oppassen kan geen kwaad maar alleen maar neurotisch zijn is ook zo wat
Je bent zelf een theepot
_Marana_ schreef:
Ik verbaas me er wel over dat jullie zoveel forummers op FB hebben, en dat je blijkbaar ook forummers als FB-vriend hebt waarvan je je niet eens echt realiseert wie dat op het forum is. Best prettig om niet in dat circuit te zitten, eerlijk gezegd

Ik snap niet zo goed waarom mensen zo'n schrik hebben om andere forummers op FB te hebben? Mij maakt het niets uit als ze weten waar ik woon of waar ik op vakantie ga bijvoorbeeld.
Life is short. Eat dessert first.
_Inkie_ schreef:
dit

Eindeloos is er nog steeds zonder ban.
O, wat Suus schrijft dus. :biggrin:
doornroosje9 schreef:
25-06-2017 22:35
Ik snap niet zo goed waarom mensen zo'n schrik hebben om andere forummers op FB te hebben? Mij maakt het niets uit als ze weten waar ik woon of waar ik op vakantie ga bijvoorbeeld.
Ik denk het goed is om na te denken over welke mensen je toelaat in/op je priveleven.
Je bent zelf een theepot
Lady_Voldemort schreef:
25-06-2017 21:10
He??? Ik heb hier nog geen vier posts gewijd aan dat hele schaduwforum en al helemaal geen reclame gemaakt of niks. Volgens mij zie jij dingen die er niet zijn hoor.
Kan hoor.
Maar zoals hier al vaker gebleken is zijn de gedachtenkronkels van de mods lichtelijk ondoorgrondelijk.
Ik denk dat ze een schaduwforum wel degelijk als een bedreiging zien.
Zeker als de mensen die het VF in feite levend en leuk houden allemaal dreigen hier weg te gaan.
En dat ook nog eens op dit forum gaan vertellen.
Dus in die zin verwonderde het me niet zoveel dat je gegumd werd in het CM.
Straf enzo.
Maar goed, is maar een theorie en het kan best dat ik er mijlenver naast zit.
sjansje schreef:
25-06-2017 22:38
Kan hoor.
Maar zoals hier al vaker gebleken is zijn de gedachtenkronkels van de mods lichtelijk ondoorgrondelijk.
Zeker als de mensen die het VF in feite levend en leuk houden allemaal dreigen hier weg te gaan.
Straf enzo.
Iedereen wordt gegumd in het cm, want ze willen het topic "schoonhouden"
sjansje schreef:
Kan hoor.

Straf enzo.
Werkelijk? Ik denk dat ze het echt geen kut kan schelen als een handje mensen overstapt.
Daarbij komt het gros ook nog eens gewoon terug.

De dynamiek op zo'n groot forum is nogal anders dan een klein forumpje en al snel saai, omdat je alles wel besproken hebt.
sjansje schreef:
Kan hoor.
Straf enzo.
Ik denk niet dat de mods er wakker van liggen.
_Inkie_ schreef:
dit

Nee. We zijn inmiddels alweer zestien wagonladingen stagiairemods verder he.
SuzanneSuus schreef:
25-06-2017 22:36
Ik denk het goed is om na te denken over welke mensen je toelaat in/op je priveleven.
Scheelt mss ook wel dat ik bijna niets post op FB. Alleen vakantiefoto's of onzinnige dingen.
Jonari schreef:
25-06-2017 22:32
Lekker gegeten, Ink?
Ja echt heerlijk. Haringtartaar vooraf en toen tonijn, als hoofd Parelhoen en campari-ijs en frambozen als dessert. En dan ook nog amuses tussendoor. Hmmmmmmmmmmmm gesmuld hebben we.
sjansje schreef:
Kan hoor.
Straf enzo.
Zo jij hebt sommige forummers blijkbaar nogal hoog zitten, dat jij denkt dat het weglopen van een vijftigtal forummers "die de boel hier levendig zouden houden" een bedreiging vormt voor het ego van de mods. Ik denk idd dat jij er mijlenver vanaf zit.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Jonari schreef:
25-06-2017 22:41
Ik denk niet dat de mods er wakker van liggen.

Tuulknie, die zijn er maar 6 maanden :lol:
SuzanneSuus schreef:
25-06-2017 22:36
Mwah, privéleven is wel een heel groot woord, voor mijn FB pagina :rofl:
_Marana_ schreef:

Waar doel je op?
Wie weet niet van wie wie wie op het forum is?
FiIee schreef:
25-06-2017 22:35
Eindeloos is er nog steeds zonder ban.
Bizar!
Eleonora-1 schreef:
25-06-2017 22:46
Waar doel je op?
Wie weet niet van wie wie wie op het forum is?
:hihi:
-Kia-Ora- schreef:
25-06-2017 22:44
Zo jij hebt sommige forummers blijkbaar nogal hoog zitten, dat jij denkt dat het weglopen van een vijftigtal forummers "die de boel hier levendig zouden houden" een bedreiging vormt voor het ego van de mods. Ik denk idd dat jij er mijlenver vanaf zit.
Ik denk zelfs dat de CM bereblij is als die lastpakken eindelijk weg zijn. Eindelijk geen gezeik meer op het CM topic over beleid en zo, alleen nog wat gekabbel op de zwangerpijler en wat andijvietopics.
_Inkie_ schreef:
25-06-2017 22:43
Ja echt heerlijk. Haringtartaar vooraf en toen tonijn, als hoofd Parelhoen en campari-ijs en frambozen als dessert. En dan ook nog amuses tussendoor. Hmmmmmmmmmmmm gesmuld hebben we.
Klinkt goed!
doornroosje9 schreef:
25-06-2017 22:43
Scheelt mss ook wel dat ik bijna niets post op FB. Alleen vakantiefoto's of onzinnige dingen.
Ik post uitsluitend zinnige dingen ;)
_Inkie_ schreef:
25-06-2017 22:47
Ik post uitsluitend zinnige dingen ;)
Heel zinnig, Inkje, heel zinnig. :there:
-Kia-Ora- schreef:
25-06-2017 22:44
Ik denk wel dat dit groepje (nee niet hét groepje :lol: ) zorgt voor de meeste berichten. Behalve dan op de zwangerschapspeiler zou het wel erg stil worden hier lijkt me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven