Schaduwnapraat.

24-06-2017 12:23 1201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!

Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.

Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling! :devil:
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En ik vergeet de plaat pizza. Deeg uit rollen, tomaten prut er op en beleggen maar. :worship:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
25-06-2017 20:51
En ik vergeet de plaat pizza. Deeg uit rollen, tomaten prut er op en beleggen maar. :worship:
Als ik geen zin heb om zelf deeg te maken, gebruik ik dit kant en klaardeeg:

Afbeelding
Nu heb ik zin in pizza |-)
Hugh-Jazz schreef:
26-06-2017 09:47
Als ik geen zin heb om zelf deeg te maken, gebruik ik dit kant en klaardeeg:

Afbeelding
Ja wij ook! Die is prima te doen inderdaad.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Wij hebben een vrije dag om bij te komen van techno festival gisteren. Zijn geen 20 meer.. Man ligt nog in bed te meuren en ik lig op de bank. Had honger en dorst.

Ik :heart: jamie Oliver en Anthony Bourdain en kookprogramma's.
Ik ben werken.
Welk technofestival Dolfje?
Awakenings in Spaarnwoude. Was twee dagen maar 1 dag is voor ons wel genoeg. :P
Ah, kennis van mij was er ook naar toe. Ik wilde eigenlijk ook wel graag gaan xD.
Volgend jaar beter.
Leek me wel leuk
Ok, dat mag hier wel toch? Want ik heb geen zin om een nieuw topic te openen.

Ik heb een oude jaren 70 lampenkap, met daaronder een oude houten lampenvoet. In die lampenvoet zit een heel oud snoer, van het soort dat nu niet meer verkocht wordt. Ik had daar een nieuwe stekker aan gedaan en het werkte ok.
Van de week deed de lamp het niet meer en bleken de elektrische draadjes losgegaan te zijn in de stekker. Goed, ik opnieuw die draadjes bevestigd. Dat heb ik wel vaker gedaan, is ook een hersenchirurgie ofzo. Nooit problemen mee gehad. Maar nu veroorzaakte het een flinke kortsluiting toen ik de stekker in het stopcontact deed.
De draadjes raken elkaar niet, dus daar ligt het niet aan.

Nu heb ik twee opties:
1. Nieuwe lampenvoet kopen. Is nieuw, veilig maar een duurdere uitgave waar ik eigenlijk op dit moment niet op zit te wachten.
2. Los snoer, fitting en schakelaar kopen en zelf in elkaar (en in de houten lampenvoet) knutselen. Is goedkoper, maar minder veilig en een hoop gedoe, waar ik ook echt niet op zit te wachten.

HELP, wat moet ik nu doen? Wat zouden jullie doen?
Ik zou een topic openen :lol:
Ik zou zoeken naar een goedkope (maar mooie) nieuwe lampenvoet.
Renaissance_ schreef:
26-06-2017 10:57
Ok, dat mag hier wel toch? Want ik heb geen zin om een nieuw topic te openen.

Ik heb een oude jaren 70 lampenkap, met daaronder een oude houten lampenvoet. In die lampenvoet zit een heel oud snoer, van het soort dat nu niet meer verkocht wordt. Ik had daar een nieuwe stekker aan gedaan en het werkte ok.
Van de week deed de lamp het niet meer en bleken de elektrische draadjes losgegaan te zijn in de stekker. Goed, ik opnieuw die draadjes bevestigd. Dat heb ik wel vaker gedaan, is ook een hersenchirurgie ofzo. Nooit problemen mee gehad. Maar nu veroorzaakte het een flinke kortsluiting toen ik de stekker in het stopcontact deed.
De draadjes raken elkaar niet, dus daar ligt het niet aan.

Nu heb ik twee opties:
1. Nieuwe lampenvoet kopen. Is nieuw, veilig maar een duurdere uitgave waar ik eigenlijk op dit moment niet op zit te wachten.
2. Los snoer, fitting en schakelaar kopen en zelf in elkaar (en in de houten lampenvoet) knutselen. Is goedkoper, maar minder veilig en een hoop gedoe, waar ik ook echt niet op zit te wachten.

HELP, wat moet ik nu doen? Wat zouden jullie doen?
Ik denk dat dit vrijdag wel opgelost kan worden :-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
yasmijn schreef:
26-06-2017 10:59
Ik zou een topic openen :lol:
Ik neig daar wel naar. Want ik verlang er al tijden naar een topic te openen met HELP (natuurlijk met hoofdletters en een paar uitroeptekens erbij) en dit onderwerp leent zich daar wel voor. :-D
Renaissance_ schreef:
26-06-2017 11:08
Ik neig daar wel naar. Want ik verlang er al tijden naar een topic te openen met HELP (natuurlijk met hoofdletters en een paar uitroeptekens erbij) en dit onderwerp leent zich daar wel voor. :-D
Doe het toch :lol:
-Kittens- schreef:
26-06-2017 11:02
Ik zou zoeken naar een goedkope (maar mooie) nieuwe lampenvoet.
Ik heb er wel een gezien, vanmiddag maar even naar de Leenbakker.
Oudblond schreef:
26-06-2017 11:07
Ik denk dat dit vrijdag wel opgelost kan worden :-D
Vrijdag, ik hou van vrijdag! Ik voel aan mijn water dat vrijdag een goede dag gaat worden. :hyper:
yasmijn schreef:
26-06-2017 11:08
Doe het toch :lol:
DONE
Azarole schreef:
26-06-2017 10:56
Ah, kennis van mij was er ook naar toe. Ik wilde eigenlijk ook wel graag gaan xD.
Volgend jaar beter.
Leek me wel leuk
het was geweldig! Maar ben nu wel Total loss. Ben het niet meer gewend.
Skull schreef:
26-06-2017 11:38
Er is een oproepje voor techno meiden, ff doorpakken nu!
Nee ik ben er voorlopig weer klaar mee. Nu word ik weer de saaie huismus die een boek leest.
:yes:
dolfje schreef:
26-06-2017 11:26
het was geweldig! Maar ben nu wel Total loss. Ben het niet meer gewend.
Er is een oproepje voor techno meiden, ff doorpakken nu!
dolfje schreef:
26-06-2017 11:38
Nee ik ben er voorlopig weer klaar mee. Nu word ik weer de saaie huismus die een boek leest.
:yes:
Nah.. :-[
Skull schreef:
26-06-2017 11:41
Nah.. :-[
Ja saai ik weet het.

*jambers : normaal is zij een saaie huismus maar eens per jaar gaan alle remmen los op een tecno feestje *
dolfje schreef:
26-06-2017 11:55
Ja saai ik weet het.

*jambers : normaal is zij een saaie huismus maar eens per jaar gaan alle remmen los op een tecno feestje *
Op kantoor kijkt niemand op van haar verschijning, maar 's avonds transformeert zij in een meedogenloze dansmachine.
Haar zilverkleurige kniehoge cowboyboots en het visnet wat haar vrouwelijke vormen omhelst laten menig bezoeker van het dansfestijn een wenkbrauw optrekken.
Tot in de vroege uurtjes neemt deze partyqueen de dansvloer te grazen, alsof er geen morgen is.
Helaas is er wel een morgen. Eentje met pijn en extreme vermoeidheid.
Zij neemt zich voor om voortaan huismus te zijn maar als het volgende feestje zich aandient, is zij alweer ready to go.
Skull :rofl:
Skull :rofl:

Ik krijg trouwens vaak te horen dat dat soort muziekstijlen niks voor mij is X-D.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven