Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
FiIee schreef:
26-06-2017 15:18
Ja, helaas verpest het nieuwe forum het 😉
Pas maar op dat het forum je niet staft voor 'op de man'. Je weet maar nooit hier. :proud:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
blijfgewoonbianca schreef:
26-06-2017 15:24
Je kunt de mods laten wissen tot zij en jij een ons wegen, een reputatie wis je niet meer. Had je anders moeten handelen toen dat gevraagd werd.
Ja doei Bianca.
Jammer dat de mods niet zelf kunnen denken.
En nog veel jammerder dat Solo nu het slachtoffer is van dit alles.

Ik had graag gezien dat de onterechte beschuldigingen aan mijn adres gewist waren. Maar dat is met het huidige modteam hopen op sneeuw in juli. En ik ga ook niet proberen te mailen met een CM die er helemaal niet meer is.
Je mag me tot op het bot beledigen, maar ik laat me niet uitmaken voor een onbetrouwbaar sujet. Daar ligt voor mij een grens.
Maar goed, het is nu voor mij ook nóg duidelijker wie hier voor zichzelf kan denken, wie de stokers zijn en wie het klapvee. Met al die nickwisselingen is dat amper bij te houden.

En ik kan Leo aanraden om haar fb wél op privé te zetten. Ik was allang vergeten hoe ze heette en hoe je haar kon vinden, maar naar aanleiding van alles hier en wat pb's die ik heb gekregen van mensen die niet het lef hebben om hier tegen jullie in te gaan, heb ik weer even gekeken en hij staat wijd open. Haar zou ik trouwens wél een nickwissel aanraden, omdat ze zich ook meermaals heeft laten portretteren op Viva. Leuk voor je ego, maar minder voor je privacy. Eigen keus hoor, allemaal prima. Maar maak dan niet van míj de kop van jut.

En ik wil iedereen waarschuwen om hééll voorzichtig te zijn met facebook en geen mensen toe te voegen die je niet irl kent. Doe ermee wat je wil.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 15:48
35.93% gewijzigd
.
blijfgewoonbianca schreef:
26-06-2017 15:24
Je kunt de mods laten wissen tot zij en jij een ons wegen, een reputatie wis je niet meer. Had je anders moeten handelen toen dat gevraagd werd.
Erg mee eens.
Wel prettig om te weten trouwens.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
impala schreef:
26-06-2017 15:32
Ja doei Bianca.
Jammer dat de mods niet zelf kunnen denken.
En nog veel jammerder dat Solo nu het slachtoffer is van dit alles.

Ik had graag gezien dat de onterechte beschuldigingen aan mijn adres gewist waren. Maar dat is met het huidige modteam hopen op sneeuw in juli. En ik ga ook niet proberen te mailen met een CM die er helemaal niet meer is.
Je mag me tot op het bot beledigen, maar ik laat me niet uitmaken voor een onbetrouwbaar sujet. Daar ligt voor mij een grens.
Maar goed, het is nu voor mij ook nóg duidelijker wie hier voor zichzelf kan denken, wie de stokers zijn en wie het klapvee. Met al die nickwisselingen is dat amper bij te houden.
Ik heb pagina's lang teruggescold om je gewraakte post te vinden. Als je nu gewoon ' een forummer' had geschreven IPV de naam te noemen, dan was er niets aan de hand geweest. Terecht dat de forummer' in kwestie je vraagt het te verwijderen. Kun je gewoon inwilligen en had je zonder gezichtsverlies verder kunnen forummen.
Dat beledigen had niet gehoeven Impala, als je gewoon had gedaan wat er gevraagd werd. Want het was nergens voor nodig. Je hebt het zelf uit de hand laten lopen. Dat is gewoon heel jammer. En dat is het enige wat ik er over ga zeggen als buitenstaander
Je lult Impala.
En nu hou je op over mijn Facebook.
Want nu ga je echt veel te ver.
anoniem_255285 wijzigde dit bericht op 26-06-2017 15:50
69.39% gewijzigd
Impala: En je volhardt nog even in de boosheid. Nu gooi je weer een naam en FB info op het forum. Je snapt het echt niet he?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Doreia schreef:
26-06-2017 15:41
Ik heb pagina's lang teruggescold om je gewraakte post te vinden. Als je nu gewoon ' een forummer' had geschreven IPV de naam te noemen, dan was er niets aan de hand geweest. Terecht dat de forummer' in kwestie je vraagt het te verwijderen. Kun je gewoon inwilligen en had je zonder gezichtsverlies verder kunnen forummen.
Als een forummer dat normaal aan mij vraagt en niet begint met schelden (smerige zeikstreek), dan is dat een optie ja.
Nu niet meer.
Nogmaals: ik heb NUL prive info gedeeld,
.
KyloRen schreef:
26-06-2017 15:47
Forummer heeft het normaal gevraagd.
Nee dat deed ze niet. Je weet niet waar je over praat. Zoek ff terug ja, voor je onzin gaat verkondigen.
.
Ik heb ooit als Nick 'klapstoel' gehad, ik weet niet meer of dat op vrouwenpijl of bij de violen was.

Misschien dat ik ooit LKiK neem. Luie Koe (*) in Klapstoel.

(*) Te lui om te denken en te lui om te klappen.

Verder het advies om soms niet zelf te denken, maar gewoon op vragen van mensen over wie het gaat en adviezen van mensen die meelezen te reageren. Je hoeft niet altijd alles te snappen en het overal mee eens te zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
impala schreef:
26-06-2017 15:47
Als een forummer dat normaal aan mij vraagt en niet begint met schelden (smerige zeikstreek), dan is dat een optie ja.
Nu niet meer.
Nogmaals: ik heb NUL prive info gedeeld,
Ik heb de eerste post gelezen waarin het je gewoon is gevraagd. Jij besloot anders. De 'toon' stond je niet aan en je wilde niet worden gecommandeerd. Tja, dan kun je andere reacties verwachten. Nogmaals, had de naam niet genoemd, dan was je punt ook duidelijk geweest en had het onderwerp nog altijd fb, forum en privacy geweest.
Eleonora-1 schreef:
26-06-2017 08:17
Lekker dat je mijn Facebookdingen hier even neerplempt Impala.
Dat zit alweer een hele tijd dicht hoor.
Er staat het een en ander in wat je helemaal niet moet melden hier.
Echt wat een zeikstreek.
Ok dit was hem dus, De eerste reactie,

En wil nu misschien íemand aangeven wat er niet deugde aan mijn post?
Met een precieze quote graag van mijn post en niet 'vertaald ' / subjectief ingevuld in eigen woorden?

En hij is niet dicht eleonora. Moet je helemaal zelf weten trouwens.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 15:51
6.67% gewijzigd
.
impala schreef:
26-06-2017 15:49
Nee dat deed ze niet. Je weet niet waar je over praat. Zoek ff terug ja, voor je onzin gaat verkondigen.
Ik heb gezegd haal even weg Impala, Thanks.
Daar voor zei ik dat ik je posting een zeisktreek vond en dat is het ook en dat je door blijft gaan geeft wel aan dat ik daar groot gelijk in had.
Hey Impala: deze ook gezien?
Eleonora-1 schreef:
26-06-2017 08:24
Haal je het even weg Impala?
Thanks.
Vraagt ze het heel netjes
Ik ga niet door. BGB ging door. Ik reageer alleen.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 15:54
25.93% gewijzigd
.
Falathiel schreef:
26-06-2017 15:53
Hey Impala: deze ook gezien?

Vraagt ze het heel netjes
Ja na de zeikstreek ja. De toon was al gezet.
Ik zie geen enkele reden om weg te halen wat ik schreef,
En heb nog steeds niet gehoord wat nou het probleem is,
Behalve dat eleonora het 'niet leuk' vond. Ja, zo zijn er hier wel meer posts he. Die als niet zo leuk worden ervaren.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 15:57
31.42% gewijzigd
.
Doreia schreef:
26-06-2017 15:58
Impala, om je punt te maken hoef je je test forummer' niet bij naam te noemen. En je doet het verdorie op deze pagina gewoon opnieuw.! Zie je het niet, wil je het niet zien of ben je gewoon forum moe?
Nee ik ben helemaal niet forum moe. Maar ik word zo wel Napraat moe. Jammer dat ik dit topic niet kan blokken.
.
Hebben jullie ook door dat jullie hier al 6(!) uur over aan het bakkeleien zijn?
impala schreef:
26-06-2017 15:53
Ik ga niet door. BGB ging door. Ik reageer alleen.
Impala, om je punt te maken hoef je je test forummer' niet bij naam te noemen. En je doet het verdorie op deze pagina gewoon opnieuw.! Zie je het niet, wil je het niet zien of ben je gewoon forum moe?
Impala, ik ben vanaf het begin van Facebook bevriend met Leo echter, ik kan haar vriendenlijst niet zien.
impala schreef:
26-06-2017 15:50
Ok dit was hem dus, De eerste reactie,

En wil nu misschien íemand aangeven wat er niet deugde aan mijn post?
Met een precieze quote graag van mijn post en niet 'vertaald ' / subjectief ingevuld in eigen woorden?

En hij is niet dicht eleonora. Moet je helemaal zelf weten trouwens.
Mijn vrienden kunnen mijn vrienden niet eens zien mens.
Net gecheckt.
Dus je kletst maar wat.

Alleen vrienden van vrienden kunnen de content zien en me een vriendschapsverzoek sturen.

En alleen vrienden kunnen reageren.

En nu hou je op over mijn fakking privé fb.
impala schreef:
26-06-2017 15:55
Kan je het niet begrijpen dat iemand er een beetje boos op reageert in de eerste plaats? Ze geeft aan dat ze dit niet wil en daarna gevraagd op een aardige manier om het weg te halen. Jij gaat de discussie aan dat er niets in staat wat verkeerd is, maar iemand vraagt je of je haar naam weg wil halen. Waarom zo moeilijk doen? Dat is dat puur en alleen om iemand te naaien en te irriteren. Laat wel wat zien over jouw persoonlijkheid als ik heel eerlijk mag zijn. Het ging daarvoor helemaal niet over haar en er was geen reden om haar er bij te halen. Je had hetzelfde verhaal kunnen vertellen zonder haar naam te noemen.
impala schreef:
En heb nog steeds niet gehoord wat nou het probleem is,
Behalve dat eleonora het 'niet leuk' vond. Ja, zo zijn er hier wel meer posts he. Die als niet zo leuk worden ervaren.
je hoeft mensen niet de weg te wijzen om je punt te maken.
impala schreef:
Dat was het ook. Jij had haar niet bij naam hoeven noemen maar dat deed je wel. Als jij had gepost een forummer heeft haar fb .......... dan was daar niemand over gevallen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
yasmijn schreef:
26-06-2017 15:58
Impala, ik ben vanaf het begin van Facebook bevriend met Leo echter, ik kan haar vriendenlijst niet zien.
Haar vriendenlijst niet meer nee. Maar de pagina wel, als we tenminste dezelfde bedoelen.
En je kan je vrienden wel verbergen, maar als je hun reacties open laat staan helpt dat niet veel.
Dat is nóg een waarschuwing voor facebookers. In het algemeen. Doe ermee wat je wil. Maar don't shoot the messenger,
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven