Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 juni 2017 om 16:02
Ik wijs niemand de weg en daag iedereen uit om op basis van mijn post de pagina van Leo te vinden, Ik bedoel dan álleen op basis van mijn post en niet op wat je al wist.
Ik verwacht net zoveel hout snijdende reacties als op mijn vraag wát er precies mis was met mijn post.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 16:02
9.73% gewijzigd
.
maandag 26 juni 2017 om 16:05
Ik doe ook helemaal niks in jouw prive of mét jouw prive.Eleonora-1 schreef: ↑26-06-2017 16:03Waar héb je het over!????
Meer afsluiten kan helemaal niet.
Dan moet je 'm op privé zetten dan kan niemand niks meer zien.
Je weet niet eens hoe het werkt dus bemoei je er niet mee en blijf uit mijn privéleven!
Nu voor de zoveelste keer!
Maar als jij je pagina openbaar houdt, dan is-ie openbaar. (Iets wat ik niet eens wist tot net)
Maar nog stééds niet te vinden door mijn post.
Als jij vindbaar bent, heb je dat helemaal aan jezelf te danken.
.
maandag 26 juni 2017 om 16:05
Waar baseer je dat op?vrouwjagersma schreef: ↑26-06-2017 16:03Impala, wat vind je er eigenlijk van dat je nu pb's hebt gekregen? Ik meende dat je daar een probleem mee had.
Mijn pb-box staat gewoon open, ik krijg er doorgaans alleen niet veel.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 16:08
0.18% gewijzigd
.
maandag 26 juni 2017 om 16:07
En nu ook nog even uitdagen. Geef nu gewoon toe dat het niet handig is geweest om de naam van de forummer' op wie je het hebt geprobeerd hier te noemen. Voor de discussie was dat totaal overbodig. En nog steeds vind ik het erg curieus dat je iemands privacy wil beschermen en ervoor wil waarschuwen door openbaar te roepen dat het je is gelukt veel anderen te herkennen.impala schreef: ↑26-06-2017 16:02Ik wijs niemand de weg en daag iedereen uit om op basis van mijn post de pagina van Leo te vinden, Ik bedoel dan álleen op basis van mijn post en niet op wat je al wist.
Ik verwacht net zoveel hout snijdende reacties als op mijn vraag wát er precies mis was met mijn post.
maandag 26 juni 2017 om 16:07
Dat. Impala, ik heb al die tijd geprobeerd om me hier buiten te houden, er zijn immers al genoeg mensen die hier hun plasje overheen doen. Tot op zekere hoogte kan ik nog best volgen wat voor punt je wilde maken ook. Maar je maakt er een puzzeltje van met steeds meer aanwijzingen die je op een presenteerblaadje aanreikt. Dit kan echt niet. Ik begrijp niet dat je dat niet ziet. Als je de betreffende forummer wilt waarschuwen, stuur haar dan een pb'tje. Als je anderen wilt waarschuwen, schrijf dan gewoon 'een forummer' ipv iemands nick te noemen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 26 juni 2017 om 16:08
maandag 26 juni 2017 om 16:08
Mijn pagina is NIET openbaar.
Niet.
Niet openbaar.
Voor de honderdste keer zo'n beetje. Je ziet zoals altijd een beperkt stukje van iemands fb content.
Dat is normaal.
Mijn pagina is NIET openbaar.
En ik zou jou willen verzoeken nu te kappen met onwaarheden te verspreiden.
maandag 26 juni 2017 om 16:10
Ik heb NIKS prives gedeeld.Falathiel schreef: ↑26-06-2017 16:08Impala, het gaat niet over of ze nu vindbaar is of niet. Je deelt iets over haar dat zij privé vindt en niet prettig en dát is het probleem. En als dat gemeld wordt, wil je niet eens even je goede kant laten zien en het weghalen. Nee in plaats daarvan ga je dik de discussie in.
Heel jammer.
Nogmaals: wat dan? Quote graag.
.
maandag 26 juni 2017 om 16:11
Gaat ze niet doen zij is veels te overtuigd van haar eigen gelijk.Doreia schreef: ↑26-06-2017 16:07En nu ook nog even uitdagen. Geef nu gewoon toe dat het niet handig is geweest om de naam van de forummer' op wie je het hebt geprobeerd hier te noemen. Voor de discussie was dat totaal overbodig. En nog steeds vind ik het erg curieus dat je iemands privacy wil beschermen en ervoor wil waarschuwen door openbaar te roepen dat het je is gelukt veel anderen te herkennen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 26 juni 2017 om 16:12
maandag 26 juni 2017 om 16:13
Ik heb hier geen issue van gemaakt, Ik reageer alleen op beschuldigingen dat ik prive info gedeeld zou hebben. Dat vind ik een ernstige beschuldiging waar ik me tegen verdedig, Met hand en tand. Zónder prive info te delen.Dana schreef: ↑26-06-2017 16:07Dat. Impala, ik heb al die tijd geprobeerd om me hier buiten te houden, er zijn immers al genoeg mensen die hier hun plasje overheen doen. Tot op zekere hoogte kan ik nog best volgen wat voor punt je wilde maken ook. Maar je maakt er een puzzeltje van met steeds meer aanwijzingen die je op een presenteerblaadje aanreikt. Dit kan echt niet. Ik begrijp niet dat je dat niet ziet. Als je de betreffende forummer wilt waarschuwen, stuur haar dan een pb'tje. Als je anderen wilt waarschuwen, schrijf dan gewoon 'een forummer' ipv iemands nick te noemen.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 16:15
2.86% gewijzigd
.
maandag 26 juni 2017 om 16:14
Ook niet handig als je jezelf dan ook nog steeds opwerpt als wannabe mod.Falathiel schreef: ↑26-06-2017 16:08Impala, het gaat niet over of ze nu vindbaar is of niet. Je deelt iets over haar dat zij privé vindt en niet prettig en dát is het probleem. En als dat gemeld wordt, wil je niet eens even je goede kant laten zien en het weghalen. Nee in plaats daarvan ga je dik de discussie in.
Heel jammer.
ik heb ooit in een topic wat privé info gedeeld met de vraag het niet te quoten.
Iemand deed dat toch en dat werd een fikse discussie want wilde dat ook niet weg halen, "want dan had ik het maar niet op een openbaar forum moeten posten".
Voor mij heeft dat te maken met fatsoen, dat je dat doet als iemand dat vraagt.
Uiteindelijk deed deze user dat trouwens, en eigenlijk vind ik dat niet meer dan normaal.
Je snapt toch wel dat als mensen vinden dat je iets hier niet zou moeten schrijven, ze dat niet nog eens gaan quoten zodat datgene (wat er dus niet zou moeten staan) er nógmaals komt te staan?! En dan nog is het hoofdprobleem het noemen van die nick. In combi met wat puzzelstukjes ook nog eens. Kom op, dat hoeft toch niet nog eens gequote te worden?
En verder wat ook al 10 keer is gezegd: netiquette.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 26 juni 2017 om 16:15
maandag 26 juni 2017 om 16:15
Nee zo werkt het niet.
Als iemand kan aantonen wát er prive was aan mijn post, haal ik hem alsnog weg.
Maar jullie hakken alleen maar zonder enige grond.
.