Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 juni 2017 om 17:59
Nou dan is het toch juist goed dat ze denken dat iemand anders 'haar' is?daalderwaalder schreef: ↑26-06-2017 17:47Het klopt alle twee niet en ik heb al duizend keer gezegd dat het geen Lieke is en hun komen er elke keer mee aan. Ik heb altijd "haar" gezegd maar nooit een naam op het forum wat het laat zien is dat ze geen flauw idee hebben wie ik bedoel en dat is goed want dat komt "haar" privacy ten goede.
Ik zou ze dat gewoon lekker laten denken dan hoor.
maandag 26 juni 2017 om 18:00
Gefeliciteerd!ThunderassMan schreef: ↑26-06-2017 18:00Goed. Nu jullie weer lekker hebben kunnen spelen met elkaar, is het tijd voor iets belangrijkers.
TAM namelijk.
Ik heb vandaag m'n studieschuld afgelost.![]()
maandag 26 juni 2017 om 18:00
maandag 26 juni 2017 om 18:02
Dank je. Ik hecht doorgaans niet zoveel waarde aan steunposts, maar in dit geval kan ik het echt waarderen . Ik snap ook dat het niet zozeer een steunbetuiging is, maar je objectieve mening en dat is alleen maar beter.Baudolino schreef: ↑26-06-2017 17:36Objectief gezien: ik vind dat Impala een punt heeft. Impala zegt verder niets wat lijkt op privé informatie. Alle beschuldigingen in die richting zou ik me ook niet aan laten leunen.
Maar goed, neemt niet weg dat als je gevraagd wordt iets te verwijderen, je daar ook niet zo moeilijk over hoeft te doen.
Maar ik snap dus de hele 'want het is privé' reden niet.
Eleonora is ongeveer de minst anonieme forumster hier gok ik zo.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 18:07
9.36% gewijzigd
.
maandag 26 juni 2017 om 18:03
GefeliciteerdThunderassMan schreef: ↑26-06-2017 18:00Goed. Nu jullie weer lekker hebben kunnen spelen met elkaar, is het tijd voor iets belangrijkers.
TAM namelijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 26 juni 2017 om 18:04
Poh, ik wist dit gewoon al voordat jij het postte!ThunderassMan schreef: ↑26-06-2017 18:00Goed. Nu jullie weer lekker hebben kunnen spelen met elkaar, is het tijd voor iets belangrijkers.
TAM namelijk.
maandag 26 juni 2017 om 18:06
Gefeliciteerd!!ThunderassMan schreef: ↑26-06-2017 18:00Goed. Nu jullie weer lekker hebben kunnen spelen met elkaar, is het tijd voor iets belangrijkers.
TAM namelijk.
maandag 26 juni 2017 om 18:15
YEAH!! Gefeliciteerd!!ThunderassMan schreef: ↑26-06-2017 18:00Goed. Nu jullie weer lekker hebben kunnen spelen met elkaar, is het tijd voor iets belangrijkers.
TAM namelijk.
maandag 26 juni 2017 om 18:15
maandag 26 juni 2017 om 18:20
Gefeliciteerd!!!ThunderassMan schreef: ↑26-06-2017 18:00Goed. Nu jullie weer lekker hebben kunnen spelen met elkaar, is het tijd voor iets belangrijkers.
TAM namelijk.
Super goed
maandag 26 juni 2017 om 18:23
Ana_Isabel_ schreef: ↑26-06-2017 18:22Kan je ons nu mooi trakteren met het geld wat je nu maandelijks gaat overhouden.![]()
maandag 26 juni 2017 om 18:26
Pjur!Lady_Voldemort schreef: ↑26-06-2017 17:36Ik vind het juist heel droog klinken, labia met gort. Daar kan geen Sensilube tegenop lijkt me.
maandag 26 juni 2017 om 18:54
Gewoon even een nieuwe nick, het loepen zal ooit wel weer terugkomen. Gebeurt toch vaker?Mother_Earth schreef: ↑26-06-2017 18:49Waarom gaan er sommige op anoniem van hier ?
Was toch niets nieuws wat er werd verteld hier door Impala.
En loepen gaat nu toch al niet echt dus ik begrijp die hele stennis eromheen eigenlijk niet.
Kan iemand dat verklaren voor mij ?
Life is short. Eat dessert first.