Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 juni 2017 om 21:19
Aan iedereen die daar een idee over heeft.
Iedereen wil nu die discussie stil leggen maar ik wil begrijpen waarom, is het omdat er nu over gesproken wordt of is het omdat men dus nooit in de gaten heeft gehad hoe herkenbaar men was ?
En waarom moet er nu over gezwegen worden omdat men deze discussie al zoveel uren tevoren heeft gedaan en diegenen die toen niet konden reageren nu dus ook maar hun mond moeten houden ?
maandag 26 juni 2017 om 21:21
Mother_Earth schreef: ↑26-06-2017 21:19Aan iedereen die daar een idee over heeft.
Iedereen wil nu die discussie stil leggen maar ik wil begrijpen waarom, is het omdat er nu over gesproken wordt of is het omdat men dus nooit in de gaten heeft gehad hoe herkenbaar men was ?
En waarom moet er nu over gezwegen worden omdat men deze discussie al zoveel uren tevoren heeft gedaan en diegenen die toen niet konden reageren nu dus ook maar hun mond moeten houden ?
Jammer dat Solo een ban heeft. Ik weet wat ze zou schrijven.
maandag 26 juni 2017 om 21:22
Wie konden er reageren precies? Waarom zouden wij hier speculeren over redenen van mensen die ervoor hebben gekozen hier niet meer te willen schrijven?Mother_Earth schreef: ↑26-06-2017 21:19Aan iedereen die daar een idee over heeft.
enn wijzigde dit bericht op 26-06-2017 21:23
0.39% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 26 juni 2017 om 21:24
@ LV:
(*) Niet oud!
(omdat jij schreef dat je bericht niet op zou vallen tussen de ouwe koeien {{{{ ik schrijf het er maar even bij ivm timewarp en/of vele berichten die er inmiddels staan doordat ik eerst via google mijn eigen bericht terug moest zoeken)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 26 juni 2017 om 21:24
Kijk dit is bulshit en dat weet jij ook.blijfgewoonbianca schreef: ↑26-06-2017 21:16Misschien het besef dat er enge mensen enge PB's rondsturen met namen. Maar misschien doen ze het elke zoveel maanden en was dit DE dag. Misschien was het een statement. Misschien uit solidariteit. Misschien werden ze gedwongen. Misschien massapsychose. Misschien bood er iemand geld. Misschien iets anders.
Het is niet opeens zomaar omdat men op het idee komt om even een nieuwe nick aan te maken.
Dit is napraat dus ik mag daar mijn vragen en ideeen stellen ondanks het je forummaatjes zijn.
Dus hou me niet van de domme van het kwam zo net uit,
maandag 26 juni 2017 om 21:25
Mother_Earth schreef: ↑26-06-2017 21:10Nou dan zou ik wel graag vragen waarom er juist vandaag een paar forummers juist nu op anoniem zijn gegaan ?
Wat is daar juist nu het moment voor geweest ?
Ik mijn opinie is dit namelijk zoiets vreemds, ik zou dat graag willen begrijpen, met andere woorden ik snap het echt niet.
Dat was al duidelijk ja.
maandag 26 juni 2017 om 21:26
Ja goed dat je dit schrijft. Ik stond al op het punt je te staffen wegens forummen met voorkennis.
maandag 26 juni 2017 om 21:27
er valt niet veel discussie meer te voeten nu Impala een ban heeft, lijkt mij. Maar als jij nieuwe input hebt ; leef je uit, hoor.Mother_Earth schreef: ↑26-06-2017 21:19Aan iedereen die daar een idee over heeft.
En wat de reden voor op anoniem gaan is weet alleen degene die dat doet. En of ze hier willen roepen wie ze waren lijkt me ook stug.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 26 juni 2017 om 21:28
Zal ik zelf bepalen wat ik wel of niet weet, ja ? Heel fijn.Mother_Earth schreef: ↑26-06-2017 21:24Kijk dit is bulshit en dat weet jij ook.
Het is niet opeens zomaar omdat men op het idee komt om even een nieuwe nick aan te maken.
Dit is napraat dus ik mag daar mijn vragen en ideeen stellen ondanks het je forummaatjes zijn.
maandag 26 juni 2017 om 21:30
Precies.Lady_Voldemort schreef: ↑26-06-2017 21:21Er gaan trouwens iedere dag wel een paar forummers m/v op anoniem. Maar dan zie ik Mother_Earth nooit opdraven om te vragen hoe dat in vredesnaam toch wel niet mogelijk is. Eigenlijk zie ik Mother_Earth nooit opdraven, behalve als er beef is dus.
Ik hou het op mijn eerdere antwoord: Omdat het kan.
"Ik wil het begrijpen". Ammehoela. Gewoon nog even lekker doorrellen.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
maandag 26 juni 2017 om 21:31
Dat jij van alles wil weten betekent niet dat een ander op commando antwoord geeft héMother_Earth schreef: ↑26-06-2017 21:24Kijk dit is bulshit en dat weet jij ook.
maandag 26 juni 2017 om 21:31
Ga het ze vragen. Een half uur geleden schreef je dat je iedereen hier op FB terug hebt gevonden, dus dat moet geen enkel probleem zijn toch.Mother_Earth schreef: ↑26-06-2017 21:24Kijk dit is bulshit en dat weet jij ook.
maandag 26 juni 2017 om 21:32
Lady_Voldemort schreef: ↑26-06-2017 21:31Ga het ze vragen. Een half uur geleden schreef je dat je iedereen hier op FB terug hebt gevonden, dus dat moet geen enkel probleem zijn toch.
Ik heb nog geen vriendenverzoek ontvangen..
Dat vind ik heel jammer dat jij zo denkt.Lady_Voldemort schreef: ↑26-06-2017 21:21Er gaan trouwens iedere dag wel een paar forummers m/v op anoniem. Maar dan zie ik Mother_Earth nooit opdraven om te vragen hoe dat in vredesnaam toch wel niet mogelijk is. Eigenlijk zie ik Mother_Earth nooit opdraven, behalve als er beef is dus.
Ik geloof niet dat ik me ergens ooit als een relnicht heb ingezet.
Ik hou me altijd op de vlakte en bij de spelletjes behalve als ik van mening ben in mijn opinie dat ik iets echt als onrecht zie dan kan /ga ik mijn mening geven.
Ik had M O nog nooit eerder gezien, eerllijk gezegd.Lady_Voldemort schreef: ↑26-06-2017 21:21Er gaan trouwens iedere dag wel een paar forummers m/v op anoniem. Maar dan zie ik Mother_Earth nooit opdraven om te vragen hoe dat in vredesnaam toch wel niet mogelijk is. Eigenlijk zie ik Mother_Earth nooit opdraven, behalve als er beef is dus.
maandag 26 juni 2017 om 21:33
Dat zou ik graag willen horen.MarietjeHoekstra schreef: ↑26-06-2017 21:21Jammer dat Solo een ban heeft. Ik weet wat ze zou schrijven.
Ik heb Solo wel hoog in mijn vaandel.
maandag 26 juni 2017 om 21:33
Ach, we hebben er weer eentje gevonden die niet tegen onrecht kan hoor. Helemaal fantastisch. Geweldig. En je onderscheidt je er ook zo lekker mee, want al die anderen zijn juist dol op onrecht. Wat zeg ik, hoe meer onrecht hoe meer vreugd. Nee echt hoor, waren er maar meer mensen zoals jij.Mother_Earth schreef: ↑26-06-2017 21:32Dat vind ik heel jammer dat jij zo denkt.
Ik geloof niet dat ik me ergens ooit als een relnicht heb ingezet.
Ik hou me altijd op de vlakte en bij de spelletjes behalve als ik van mening ben in mijn opinie dat ik iets echt als onrecht zie dan kan /ga ik mijn mening geven.
maandag 26 juni 2017 om 21:34
Ik wel. En altijd als er onrecht beef is.
anoniem_268181 wijzigde dit bericht op 26-06-2017 21:36
4.52% gewijzigd
maandag 26 juni 2017 om 21:35
Nee dat besef ik maar dat wil ook niet zeggen dat ik mijn vragen en mening niet mag kenbaar maken toch ?-Puss-in-Bootz- schreef: ↑26-06-2017 21:31Dat jij van alles wil weten betekent niet dat een ander op commando antwoord geeft hé
maandag 26 juni 2017 om 21:35
Mother_Earth schreef: ↑26-06-2017 21:33Dat zou ik graag willen horen.
Ik heb Solo wel hoog in mijn vaandel.
Tja en als iemand herhaalt waar Solo de ban voor kreeg, wat denk je dat er dan gaat gebeuren?