Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
MoirenPhae schreef:
26-06-2017 21:45
Goh, ik doe eens een dag wat anders.
En zie wat er van komt.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Ik heb het warm hierbinnen. Iemand tips om het koeler te krijgen in huis?
Solivagant schreef:
26-06-2017 21:47
En zie wat er van komt.
Tis wel duidelijk dat de Mod in de zon zat.
blijfgewoonbianca schreef:
26-06-2017 21:44
Je weet toch van de helft hier wie ze zijn, zei je ? Ik zie je oproep met je dringende vraag dadelijk wel op mijn facebook verschijnen zodat mijn vrienden en daar de vrienden weer van hem kunnen beantwoorden.
Sloeg dit op mij ?
Mother_Earth schreef:
26-06-2017 21:24
Kijk dit is bulshit en dat weet jij ook.
Het is niet opeens zomaar omdat men op het idee komt om even een nieuwe nick aan te maken.
Dit is napraat dus ik mag daar mijn vragen en ideeen stellen ondanks het je forummaatjes zijn.
Dus hou me niet van de domme van het kwam zo net uit,
massapsychose, wat is daar voor bullshit aan?
_Marana_ schreef:
26-06-2017 21:43
Nee ik zeg toch net dat ik dat van niemand weet?
Huh ?
Ik had het tegen Moeder Aarde hoor
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mother_Earth schreef:
26-06-2017 21:47
Waar wil je mijn mening over weten ?
Ik geloof dat ik die al heb gegeven toch.
Al telt die volgens jullie niet meer als je niet binnen zoveel uur reageert.
Jullie? Mmmmm
Je gaat wel lekker in het spel van eigen antwoorden verdraaien of niet? Nu moet ik weer vragen stellen aan jou, of antwoorden geven of bewijzen waar jij wat hebt gezegd zeker? Het lijkt hier de actueel pijler wel.

Maar goed nog een keer voor jou: Here you go!!!!!!! :cheer:
Veel plezier en succes met het spel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Falathiel schreef:
26-06-2017 21:46
Afbeelding
Zo waar.
Mother_Earth schreef:
26-06-2017 21:49
Sloeg dit op mij ?
Ja.
Ginerva schreef:
26-06-2017 21:46
Ik ken jou best goed Mother Earth (van andere topics), en zoals ik je ken ben jij niet het type om te rellen
Dank je Ginerva.
Dat is inderdaad ook absoluut niet mijn insteek en ik wist al dat ik me hier in gevaarlijk gebied zou vertoeven als ik mijn eigen mening erop los zou laten.
Dus geen verbazing hier.
Wel lief van je dat je dit even kenbaar wilde maken vanuit jouw oogpunt. :)
Mother_Earth schreef:
26-06-2017 21:54
Dat is inderdaad ook absoluut niet mijn insteek en ik wist al dat ik me hier in gevaarlijk gebied zou vertoeven als ik mijn eigen mening erop los zou laten.
Mening? Bullshit.

Je stelt vragen in het algemeen over de redenen van mensen die hier op anoniem zijn gegaan of een ban hebben gehad.
Mother_Earth schreef:
26-06-2017 21:10
Nou dan zou ik wel graag vragen waarom er juist vandaag een paar forummers juist nu op anoniem zijn gegaan ?
Wat is daar juist nu het moment voor geweest ?
Ik mijn opinie is dit namelijk zoiets vreemds, ik zou dat graag willen begrijpen, met andere woorden ik snap het echt niet.
enn wijzigde dit bericht op 26-06-2017 22:00
71.93% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
26-06-2017 21:50
Huh ?
Ik had het tegen Moeder Aarde hoor
Het stond onder een post van mij toen ik het las, en met de time-warp staat het nu uiteindelijk onder de post waarin ik die vraag van jou quote. Lekker verwarrend allemaal :proud:
Lady_Voldemort schreef:
26-06-2017 21:14
Sommige zaken blijven nou eenmaal onbegrepen. Zo snap ik niet dat het elk jaar weer bloedheet is als ik moet werken, en zodra ik vakantie heb gaat het regenen en wordt het hooguit zestien graden. Maar dat beschouw ik dan maar als één van de mysteriën die het leven zo boeiend maken.
Dat kan ook een voordeel hebben. Want elke keer als het dan verderop in het jaar weer eens regent en je loopt naar buiten kun je denken: hee, lijkt wel vakantie!
26-06-2017 21:52
Ja.
Heb ik ergens verkondigt dat ik iemand wilde lastig vallen op FB ondanks dat ik weet wie velen van jullie daar zijn ?
Jij maakt er nu iets van wat nergens op slaat.
Ik geef je gewoon de feiten zonder enige bijbedoeling, ik heb geen behoefte om je of wie dan ook te benaderen via FB.
Maar als ik hier openbaar maak dat jullie makkelijk te vinden zijn net als Impala dan krijg ik dus dit soort reacties, waarom ?
Mother_Earth schreef:
26-06-2017 22:05
Heb ik ergens verkondigt dat ik iemand wilde lastig vallen op FB ondanks dat ik weet wie velen van jullie daar zijn ?
Ik geef je gewoon de feiten zonder enige bijbedoeling, ik heb geen behoefte om je of wie dan ook te benaderen via FB.
Maar als ik hier openbaar maak dat jullie makkelijk te vinden zijn net als Impala dan krijg ik dus dit soort reacties, waarom ?
Waarom besteed je tijd aan opzoeken wie mensen hier op FB zijn? Gewoon oprechte interesse. Het komt over als een dreigement trouwens, omdat iedereen weet dat bijna iedereen hier anoniem wil zijn.
Mother_Earth schreef:

Omdat je dramt met je 'ik zeg er nooit iets over'. En het dan vervolgens toch even moeten zeggen. Impala en Marana waren duidelijk genoeg,
Mother_Earth schreef:
Omdat we je hier nooit zien bijvoorbeeld, alleen maar als er onrecht fittie is. Dat geeft te denken. En dat je blijkbaar je best hebt gedaan om iedereen te vinden op FB (je eigen woorden he!) is ook al best raar, voor iemand die verder alleen maar spelletjes speelt.
ps. Impala een ban wegens off-topic reageren in het CM?
Impala, mocht je dit kunnen lezen. Alsjeblief een bloempje voor je
:redrose:
LOEP ME MAAR aub.
Mother_Earth schreef:
Dat " jullie " makkelijk te vinden zijn slaat ook nergens op. Om te beginnen ben ik al niet een van die " jullie " .
Ik ben blij dat het zwerfkatje van dat topic naar de dierenarts is gebracht zeg. Zag al weer voor me dat de TO het zou houden omdat ze er verliefd op was geworden en ergens anders het baasje dan verdrietig zijn
missie_m schreef:
26-06-2017 22:07
ps. Impala een ban wegens off-topic reageren in het CM?
Impala, mocht je dit kunnen lezen. Alsjeblief een bloempje voor je
:redrose:
Ik kreeg net een officiele waarschuwing voor offtopic reageren.Ben benieuwd of lady voldemort ook iets krijgt....
Pompiedomhuizepompiedomavondroodpompom.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Falathiel schreef:
26-06-2017 22:08
Ik ben blij dat het zwerfkatje van dat topic naar de dierenarts is gebracht zeg. Zag al weer voor me dat de TO het zou houden omdat ze er verliefd op was geworden en ergens anders het baasje dan verdrietig zijn
Ja, betere keuze.
feow schreef:
26-06-2017 22:10
Pompiedomhuizepompiedomavondroodpompom.
Hebben ze mijn gamgbangfoto's online gezet ? Zeker weer tussen de foto's van de rolstoelvierdaagse en de bingo ?
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven