Slaapkamer inpiratie

27-06-2017 15:16 12 berichten
Mijn slaapkamer is een saaie witte box en ik zoek inspiratie. Ik wil het een stuk donkerder maken, ik ben helemaal weg van wat ze ook wel pauwen-kleuren of jewel tones noemen; saffier blauw, emerald groen.
Ik wil de muren petrol verven, maar ik ben er nog niet uit wat ik met het plafond zal doen: wit? Ook petrol? Een meer groenige kleur? Ik heb mooie pauwenveren die ik in een vaas wil zetten maar ben op zoek naar meer decoratie voor aan de muur. Probleem is dat mijn muren heel slecht zijn dus wat ik ophang mag niet zwaar zijn.

En dan wil ik er een goudkleurige lamp bij ophangen, maar ook die heb ik nog niet. En wat voor'n gordijnen en beddegoed zouden hier mooi bij zijn?

Wie zin heeft om mee te googelen is van harte welkom! Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik hier plaatjes kan plakken helaas...:/
Alle reacties Link kopieren
Als je de muren Petrol maakt zou ik het plafond verven met wit met een klein vleugje petrol erdoor gemixt. Dan is het mooi bijpassend maar maakt het de kamer niet klein.
Pauwenveren aan de muur met een grote lijst er om kan mooi zijn
Gordijnen en beddengoed zou ik in zelfde tinten doen maar zonder patroon ofzo anders wordt t geheel erg druk (maar kan ook jouw smaak wel zijn natuurlijk dan kan dat ook)
Ik zag een tijdje geleden een programma, waarbij de hele slaapkamer, inclusief het plafond, blauw geverfd was.
Jammer genoeg weet ik niet meer waar ik het gezien heb, maar het was prachtig.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gordijnen, kussens, bekleding voor stoel of bankje

Afbeelding
mooie plaatjes Forsyth! Krijg er zin van om hier ook eea aan te pakken :)
haha ja ik krijg er zelf ook zin in!

Ninja, Zara Home heeft uitverkoop: velours gordijnen, spreien, kussenslopen, beddengoed etc. in rijke kleuren.
https://www.zarahome.com/nl
Ik heb een aantal jaar geleden in mijn kamer een muur petrolblauw geverfd. Dat vond ik zo mooi in combinatie met mijn witte lakens en een grote plant! Ik wilde het in deze kamer weer, maar daar was vriend het niet mee eens.

Ik vind zelf witte gordijnen er erg mooi bij staan. Of okergele velours gordijnen.

Wat gek, mijn foto doet het niet, maar in het voorbeeld zie ik hem wel?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... e33a35.jpg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven