Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 27 juni 2017 om 19:54
Heul stom.
Ben je zelf een boer ofzo?
Die piepers komen toch wel van t laaand af, regen of niet
Ik moet naar mn werk fietsen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 27 juni 2017 om 19:54
Niet voor buitenlui?
dinsdag 27 juni 2017 om 19:55
dinsdag 27 juni 2017 om 19:59
Welke pijler? Als de pijler genoemd word kan er niet gestafd worden toch? Zo ja zeg dan maar niks ik wil geen banaansmeren.blijfgewoonbianca schreef: ↑27-06-2017 19:42Goh, verrassend, welk topic er weer omhoog wordt getrokken. En door wie.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 27 juni 2017 om 20:01
Ja, sorryblijfgewoonbianca schreef: ↑27-06-2017 19:42Goh, verrassend, welk topic er weer omhoog wordt getrokken. En door wie.
dinsdag 27 juni 2017 om 20:03
Waarom zou ik geen actueelpijler mogen zeggen ?charlottew88 schreef: ↑27-06-2017 19:59Welke pijler? Als de pijler genoemd word kan er niet gestafd worden toch? Zo ja zeg dan maar niks ik wil geen banaansmeren.
We hadden het er over hoe lang het gelden was dat FV die ban kreeg nalv welk topic en dat de mods hun eigen topic nog niet besproken hadden en hoppa.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 27 juni 2017 om 20:08
Ach natuurlijk Actueel had ik zelf ook wel kunnen bedenkenblijfgewoonbianca schreef: ↑27-06-2017 20:03Waarom zou ik geen actueelpijler mogen zeggen ?
We hadden het er over hoe lang het gelden was dat FV die ban kreeg nalv welk topic en dat de mods hun eigen topic nog niet besproken hadden en hoppa.....
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 27 juni 2017 om 20:11
dinsdag 27 juni 2017 om 20:48
dinsdag 27 juni 2017 om 20:49
Ik heb met succes op mijn handen gezeten.blijfgewoonbianca schreef: ↑27-06-2017 19:42Goh, verrassend, welk topic er weer omhoog wordt getrokken. En door wie.
dinsdag 27 juni 2017 om 20:56
dinsdag 27 juni 2017 om 21:03
Ook zo fijn dat de mods reageren op het nieuwe forum is livetopic
. Meld de bugs hier dan kunnen wij ook hier jullie straal negeren. Ze zullen wel druk bezig zijn met de mails die aan hun gestuurd zijn in de spambox te laten verdwijnen.
dinsdag 27 juni 2017 om 21:07
Op de meeste topics van Actueel reageer ik niet meer. Vooral dat topic is slecht voor mijn bloeddruk.
dinsdag 27 juni 2017 om 21:07
charlottew88 schreef: ↑27-06-2017 21:03Meld de bugs hier dan kunnen wij ook hier jullie straal negeren.
dinsdag 27 juni 2017 om 21:12
charlottew88 schreef: ↑27-06-2017 21:03Ook zo fijn dat de mods reageren op het nieuwe forum is livetopic. Meld de bugs hier dan kunnen wij ook hier jullie straal negeren. Ze zullen wel druk bezig zijn met de mails die aan hun gestuurd zijn in de spambox te laten verdwijnen.
dinsdag 27 juni 2017 om 21:13
Ik negeer die pijler. Slecht voor mijn bloeddruk en goed voor een hoge dosis slechte zin.charlottew88 schreef: ↑27-06-2017 21:07![]()
Op de meeste topics van Actueel reageer ik niet meer. Vooral dat topic is slecht voor mijn bloeddruk.
dinsdag 27 juni 2017 om 21:26
Ja? actueel/prikactie-onderwijs-niet-noemen ... ges/385259
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)