Centraal Moderatortopic

22-04-2017 22:03 2953 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Reactie/bugstopic deel 3
http://forum.viva.nl/overig/reactie-en- ... ges/299389

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-90/list_messages/389360

Suggesties m.b.t de pijler Actueel
http://forum.viva.nl/actueel/verzamelto ... 3#26946733

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2017 20:07
24.96% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
26-06-2017 23:57
Dit is nog niet besproken binnen het team. Zodra dit besproken is zullen wij het hier melden.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
O.
Eh,....wat jammer. Wij dachten namelijk dat jullie het ook dringend en hoognodig vonden.
Maar goed, dan wachten we het nog maar af. Vind je het goed dat ik er over een week, als we nog niks gehoord hebben, er nog eens naar vraag ? Het zou namelijk zonde van alle commotie en moeite zijn als het verder onbesproken blijft, toch ?
Mvg,
BGB
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Om te laten zien wat ik bedoel: dit is va gisteren.
yasmijn schreef:
26-06-2017 12:29
Is het off-topic als ik vraag ergens naar te kijken? Dit topic is toch voor dergelijke verzoekjes? Of zie ik dat verkeerd?
En de reactie die daarop kwam:
ModeratorViva schreef:
26-06-2017 19:13
Hiervoor kun je de staffunctie gebruiken.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Maar vandaag dus niet, want vandaag word je bedankt als je hier komt vragen naar de spam te kijken.
Eze schreef:
27-06-2017 13:54
Om te laten zien wat ik bedoel: dit is va gisteren.

En de reactie die daarop kwam:

Maar vandaag dus niet, want vandaag word je bedankt als je hier komt vragen naar de spam te kijken.
Staffen is voor ons sneller en handiger, maar het hier melden mag ook gewoon. Met een staf worden wij direct naar een specifiek bericht doorverwezen en anders moeten we het gaan zoeken en dat kost vaak meer tijd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Dood zonde - hoofdstuk 1 is verwijderd ivm de te jonge leeftijd van TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Mods, gaat er in hemelsnaam nog eens iets gebeuren aan die ultra vervelende, niet weg te klikken, pagina vullende advertentie van T-Mobile?
Duurt al een week of 6, dit geintje.
Hoe kan ik plaatjes plakken?
Eze schreef:
27-06-2017 12:21
Dat zou wel handig zijn, als daar iets over in de op stond.
Melden dat er spam op pijlers staat is kennelijk wel een verzoek, terwijl dat natuurlijk net zo goed met het stafje kan als een melding over een dubieus topic. Enlighten me - en een groot deel van de rest van de forumgoegemeente, geloof ik - over het verschil.
Beste mod
Ik sluit me bij dit verzoek aan. Het zou een hoop onduidelijkheid en ergernis wegnemen als voor alle gebruikers aan beide zijden helder is waar dit topic voor dient en wat er wel en niet gemeld mag worden. Ook voor jullie lijkt het me prettiger werken als er niet steeds 'off-topic' gegumd hoeft te worden, waarschuwingen en bans uitgedeeld en dit topic niet vervuild raakt met gewiste berichten.
Graag verzoek ik jullie dan ook om een heldere, eenduidige uitleg als richtlijn voor dit topic. Bij voorbaat dank.
'Het leven' is verwijderd ivm hinten naar zelfmoord.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

ModeratorViva schreef:
27-06-2017 16:13
'Het leven' is verwijderd ivm hinten naar zelfmoord.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Belachelijk dit weer, krampachtig beleid. Lezen jullie zelf ook de inhoud van een topic?

TO spreekt uit hoe zwaar hij het heeft. Er is niks wat erop wijst dat hij zelfmoord gaat plegen. Er volgt geen waarschuwing, geen aanpassing van de berichten, geen kans überhaupt daartoe. Nee hoor, het hele topic wordt gewoon verwijderd.

Oh wacht, dit is commentaar op beleid, dus word ik zeker ook weggecensuurd. Dit is een VERZOEK om TO's eerst een waarschuwing te geven of om zelf storende delen van berichten te verwijderen in plaats van hele topics te verwijderen.
Het topic 'Feedback vragen over mijn webshop?' is verwijderd ivm spam/onderzoek.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Staat weer vol met paspoort Spam op alle pijlers
De topics met paspoortspam zijn als het goed is verwijderd. Hartelijk dank voor het melden!

Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Hoe kan het nou dat die T-mobile reclame er nog steeds is? Is daar niet iets aan te doen?
Ik zou bijna mijn abonnement opzeggen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-06-2017 09:21
Reden: offtopic
98.44% gewijzigd
Rete-irritant, al weken, die t-mobile reclame. En er wordt helemaal niks mee gedaan want iedere onbedoelde klik is er weer 1 voor de sponsor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-06-2017 09:22
91.84% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-06-2017 09:22
97.74% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-06-2017 09:23
97.74% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-06-2017 09:21
98.47% gewijzigd
Beste forummers,

we vinden de problemen rondom die banners ook erg vervelend. Het probleem is alleen dat wij daar niets aan kunnen doen behalve de klachten doorgeven. Wij hopen net als jullie dat het zo snel mogelijk geregeld is.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Graag op anoniem
Het topic 'hoe veel chocola zoontje?' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-06-2017 10:26
99.20% gewijzigd
Zouden jullie mijn account kunnen anonimiseren? Dank!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-06-2017 12:20
99.11% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven