Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dolfje schreef:
28-06-2017 17:31
Is het hier nog steeds zo gezellig als de laatste dagen? :P
Ja onwijs.
Jempo schreef:
28-06-2017 17:23
Hahahaa wat een uitstekend idee!

Afbeelding
Gatver!
dolfje schreef:
Gaat wel. Same old same old.
-Puss-in-Bootz- schreef:
28-06-2017 17:32
Ja onwijs.
Ah gelukkig.
Mother_Earth schreef:
28-06-2017 17:24
Dat maakt niet uit, ieder heeft zijn eigen redenen om iets te doen.
Juist de verscheidenheid van de mensen hier zorgt ervoor dat het levendig blijft.
Maar ieder is zelf verantwoordelijk voor wat hij/zij schrijft hier en daar kun je iemand anders niet verantwoordelijk voor houden.
Dan had je ook kunnen zeggen dat diegene die eerst weer begon met het topic aan te halen is begonnen en daar komt een reactie en weer een reactie enz op en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Zegt zij die maar bleef zeuren om meningen waarom er mensen op anoniem waren gegaan :rofl:
impala schreef:
28-06-2017 17:22
Wie meent dat bgb een ongelofelijke lieverd en altijd positieve forummer is, moet begrijpend leren lezen. En deze post eens goed tot zich nemen.
Ik ben meer van: Gewoon onomwonden zeggen wat je bedoelt en de consequenties aanvaarden. Of helemáál je mond houden.
Ja, en alleen jij mag dat doen. Als je hem terug krijgt ga je staffen.
Wij eten pasta met avocado, spekjes en knoflook. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.
dolfje schreef:
Je bent net op tijd; ze beginnen net weer. :'(
impala schreef:
28-06-2017 17:22
Wie meent dat bgb een ongelofelijke lieverd en altijd positieve forummer is, moet begrijpend leren lezen. En deze post eens goed tot zich nemen.
Ik ben meer van: Gewoon onomwonden zeggen wat je bedoelt en de consequenties aanvaarden. Of helemáál je mond houden.
Heb jij nu echt serieus commentaar op het forumgedrag van BGB? Of all people, jij?!

:rofl:
Solomio schreef:
28-06-2017 17:30
Het maakt in zoverre uit dat Missie dit continu doet. Oude topics, oude posts, steeds maar weer.
En er is al diverse malen aan haar duidelijk gemaakt dat dat vervelend is (vervelend gevonden wordt) en het zijn ook altijd negatieve reacties van haar.
Dus zo vrijblijvend als jij het omschrijft is het gewoon niet.
Zo vrijblijvend is het wel.
Is het vervelend, ja, ben ik helemaal met je eens. Alleen heeft iedereen het recht hier te posten op een manier zoals diegene dat wenst te doen. En voor de een is dat een rode lap en voor de ander niet.
Het is net zo vrijblijvend om er als forummer voor te kiezen dat je diegene onder de negeer zet, jezelf leert diegene en de commentaren te negeren of andere oplossingen hebt. De informatie die jij tot je neemt is jouw verantwoordelijkheid. Je kunt er ook voor kiezen om niet te lezen en iets anders te doen.

Enige verschil: je hebt alleen controle over je eigen gedrag en je hebt beperkte invloed op iemand anders gedrag.
En de manier waarop door mensen op missie gereageerd wordt, zal waarschijnlijk alleen maar meer van hetzelfde uitlokken.
MoirenPhae schreef:
28-06-2017 17:36
Wij eten friet :blob:
MoirenPhae schreef:
28-06-2017 17:36
Jammie! Pof je de knoflook of gaat die er zo doorheen?
GenieInABottle schreef:
28-06-2017 17:38
Is het vervelend, ja, ben ik helemaal met je eens. Alleen heeft iedereen het recht hier te posten op een manier zoals diegene dat wenst te doen. En voor de een is dat een rode lap en voor de ander niet.
Het is net zo vrijblijvend om er als forummer voor te kiezen dat je diegene onder de negeer zet, jezelf leert diegene en de commentaren te negeren of andere oplossingen hebt. De informatie die jij tot je neemt is jouw verantwoordelijkheid. Je kunt er ook voor kiezen om niet te lezen en iets anders te doen.

Enige verschil: je hebt alleen controle over je eigen gedrag en je hebt beperkte invloed op iemand anders gedrag.
En de manier waarop door mensen op missie gereageerd wordt, zal waarschijnlijk alleen maar meer van hetzelfde uitlokken.
Polderpsychologie van den kouden grond.
Ik stem voor blote billetjes in het groen .. en daarna kijken we wel wat we gaan eten :biggrin:
GenieInABottle schreef:
28-06-2017 17:38

Helemaal niet.
De een wordt steeds gestaft en krijgt precies een ban voor wat Grijze Muis geen ban krijgt.
Daarbij hebben we nog een boekwerk aan regels.

Dus nee, je mag niet schriiven wat je wil.
GenieInABottle schreef:
28-06-2017 17:39
Jammie! Pof je de knoflook of gaat die er zo doorheen?
Gewoon, met schil en al onder de staafmixer.
yasmijn schreef:
28-06-2017 17:39
Polderpsychologie van den kouden grond.
Bijna goed.
GenieInABottle schreef:
28-06-2017 17:43
Bijna goed.
Koude psychologie van de poldergrond?
MoirenPhae schreef:
28-06-2017 17:41
Helemaal niet.
De een wordt steeds gestaft en krijgt precies een ban voor wat Grijze Muis geen ban krijgt.
Daarbij hebben we nog een boekwerk aan regels.

Dus nee, je mag niet schriiven wat je wil.
Ik ben met jou.
MoirenPhae schreef:
28-06-2017 17:46
We hebben nu toch geen verkering hè?
O god, je hebt het tegen mij O_O
yasmijn schreef:
28-06-2017 17:44
Ik ben met jou.
We hebben nu toch geen verkering hè?
Hugh-Jazz schreef:
28-06-2017 17:37
Je bent net op tijd; ze beginnen net weer. :'(
Ik had me vanmorgen ziek willen melden om hier maar niks te missen :P
En weer verkeerd om, quote boven de post.

Hoe is het toch mogelijk :"-(
Hugh-Jazz schreef:
28-06-2017 17:24
Blote billetjes in het groen met een boerengehaktbal.
Ah! Dat aten wij vroeger thuis!

Net zo nostalgisch als vlaflip, Bundner platte en Haagse bluf.
missie_m schreef:
28-06-2017 16:40
? Heb je het nu over een 'timewrap' (klinkt wel lekker eigenlijk)? :winkie:

Ik las hier op napraat geklaag over iets op het CM. én toen las ik op het CM dat er weer vragen gesteld werden over een of ander wat-toegezegd-was-maar-nog-niet-was-beoordeeld' in mei , en pas ná de post van FV (op napraat) ging het belletje rinkelen. Eigenlijk gingen toen heel veel belletjes rinkelen. een heus klokkenspel.

Dit vraagt om een linkje: Andre van Duijn https://www.youtube.com/watch?v=OaRwX9ihMCA
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven