Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 juni 2017 om 19:10
impala schreef: ↑28-06-2017 16:59FF voor de duidelijkheid: Ik heb Missie niet gevraagd haar mening te geven. Maar ze is natuurlijk meer dan welkom om dat te doen
En ja, ze geeft kleur aan dit forum. Letterlijk en figuurlijk. Of je het een mooie kleur vindt, is een kwestie van smaak. Zullen we dáár nog even over door twisten?![]()
Lieve Impala, het kan gebeuren dat je het niet meer weet, maar ik vond het dus echt een grote klus om alles bij te lezen en ben bij een even-getal (54) dan ook gestopt om bij te lezen, maar mijn mening kon ik wel geven.
missie_m wijzigde dit bericht op 28-06-2017 19:13
1.25% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 28 juni 2017 om 19:12
woensdag 28 juni 2017 om 19:14
Ik zit altijd aan de Z tafel dus dat is niets nieuws onder de zon
woensdag 28 juni 2017 om 19:15
Kan het niet laten.
Dat antwoord van impala was op een reactie van mij, en was een algemene reactie op al jouw gequote en niet specifiek over impala .
Haar reactie was de ook niet een vraag om jouw mening over haar situatie te geven.
woensdag 28 juni 2017 om 19:16
Geen kusjes.
Voor mijn precieze woorden moet je ff zoeken, ga ik niet doen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 28 juni 2017 om 19:18
woensdag 28 juni 2017 om 19:19
charlottew88 schreef: ↑28-06-2017 18:59Hoe komt het toch dat ik opeens aan een pot en ketel moet denken.
Euuuh, omdat je vertwijfeld in je keuken staat rond te kijken?
woensdag 28 juni 2017 om 19:21
woensdag 28 juni 2017 om 19:30
En dan weet je zeker? Zoek de post van Impala even op en kijk welke quote in haar antwoord staat.
missie_m schreef: ↑28-06-2017 16:17Je vraagt om uitleg?? Tenminste ik vat het op als een vraag naar uitleg.
Uitleg:Toen Impala hier van 's ochtends tot 's avonds werd 'aangevallen' was ik niet aanwezig, Ik heb 's avonds tig pagina's doorgelezen zodat ik een mening kon geven omdat Impala mijn mening wou horen. Mijn mening? Er was totaal niets privés aan de post van Impala waar jullie zo over tekeer gingen.
impala schreef: ↑28-06-2017 16:59FF voor de duidelijkheid: Ik heb Missie niet gevraagd haar mening te geven. Maar ze is natuurlijk meer dan welkom om dat te doen
En ja, ze geeft kleur aan dit forum. Letterlijk en figuurlijk. Of je het een mooie kleur vindt, is een kwestie van smaak. Zullen we dáár nog even over door twisten?![]()
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 28 juni 2017 om 19:31
O, dat was ik. Althans lieverd, dat had ik gezegd. Altijd positief is wat anders, moet er niet aan denken zeg.
"Forummer te dom om te poepen? Ja, dat is wel zo, maar ze maakt vast heel lekkere cupcakes."
"Andere forummer vals, treiterend sekreet? Je moet toch toegeven dat ze heel vasthoudend is, óók een kwaliteit."
En begrijpend lezen kan ik uitstekend, dank u. Daar heb ik nog eens een prijs mee gewonnen. (glimt trots)
anoniem_263953 wijzigde dit bericht op 28-06-2017 19:41
0.17% gewijzigd
woensdag 28 juni 2017 om 19:41
Tof wijf. Ik jou ook.
Wat ben ik blij dat ik ben gaan Netflixen. ( tip : 13 reasons why ; hoe je iemand over het randje duwt ) had vast niet op mijn handen kunnen blijven zitten .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 28 juni 2017 om 19:43
Daarbij moet ik aan dit liedje denken:simbalabimba schreef: ↑28-06-2017 18:04Nee.
Ik kan en wil niet op alles waar ik iets over zou kunnen en willen zeggen, reageren. Ik pik d'r wat uit, wat ik op dat moment wil/me het verstandigst lijkt/whatever.
https://youtu.be/HnWZnrkh3FI Het Kuikentje Piep
LOEP ME MAAR aub.