Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
-
anoniem_313781 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 12:36
Reden: Quote boven originele bericht
0.00% gewijzigd
FiIee schreef:
29-06-2017 12:30
Ik had een saai broodje (knoflook)salami. Heel handig ook want ik heb straks een bespreking :hihi:
Heel handig juist, daarmee geef je direct dominantie aan. Dat het je geen drol kan schelen wat ze van je vinden. Heel goed!
Elfje112 schreef:
29-06-2017 12:31
Haha, niet zo'n handige keuze wellicht.
Nee waarschijnlijk niet. Maar het broodje was wel lekker *insert eetsmiley*

Ik kan de eet smiley niet eens vinden in smileyland.
Dana schreef:
29-06-2017 12:31
Nou, dat pleit dan voor je.

Het feit dat je eerst oproept om man en paard te noemen en vervolgens mensen gaat lopen staffen als ze dat doen, siert je dan weer niet.
Ik heb FV niet geroepen. En man en paard noemen is iets anders dat keihard om je heen schoppen en dingen zeggen die gewoon niet waar zijn. Maar ik laat me verder niet meer provoceren. Ik had dit al niet eens moeten schrijven. Ik klap dit topic even dicht.
.
impala schreef:
29-06-2017 12:30
BTW ik lees FV niet meer, maar het klopt dat ik iets verkeerd begrepen had van haar onlangs en haar heb aangevallen op iets dat niet helemaal klopte. Ik heb toen mijn excuses aangeboden.
Leugenaar, je hebt helemaal je excuses niet aangeboden, je vond dat ik jou mijn excuses moest aanbieden. En je had helemaal niks verkeerd begrepen, je ging ineens out of the blue in zowel het modtopic, dit topic en een ander topic beweren dat ik jou een ban had aangenaaid door je te staffen. Terwijl ik nooit staf.
Am Yisrael Chai!
Huh is dat iets nieuws dat je in de lijst ziet dat er over 53 seconden een bericht geplaatst wordt in een topic? o_o
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Pfff, weer een quote boven het originele bericht.
FiIee schreef:
29-06-2017 12:33
Nee waarschijnlijk niet. Maar het broodje was wel lekker *insert eetsmiley*

Ik kan de eet smiley niet eens vinden in smileyland.
Lekker is het belangrijkste. Misschien even een pepermuntje (of hele doosje) eten voordat je de bespreking hebt?
Smakelijk voor diegenen die gaan eten!
Life is short. Eat dessert first.
Dana schreef:
29-06-2017 09:56

Weet je, ik ben het ook spuugzat om er nog maar iets over te typen, ik ga ook echt proberen om het nu niet meer te doen. Maar de blindheid waarmee mensen als jij in die Calimero-act trappen, daar kan ik werkelijk niet over uit.
Ik trap ik geen enkele act. Het gaat mij erom hoe er wordt gesproken tegen en over elkaar. Dus niet alkeen Missie. Vorige keer heb ik ook wat gezegd betrefdende iemand anders.Blijkbaar is het geoorloofd om mensen hier buiten spel te zetten, zolang de reden maar goed genoeg is. Weet je, ik hoop voor jou maar dat je altijd de rechte lijnen bewandeld in deze virtuele wereld en nooit ook maar 1 zijstraat neemt per ongeluk, waar je je niet meer uit kunt praten.Voor je het weet heb je een hele forum meute achter je aan en dan zou het best aangenaam kunnen zijn dat er ook " mensen als ik" tussen zitten. Vreselijke bewoording en waarde oordeel trouwens.
doornroosje9 schreef:
29-06-2017 12:37
Smakelijk voor diegenen die gaan eten!
Dank je.
Ana_Isabel_ schreef:
29-06-2017 12:39
Ik trap ik geen enkele act. Het gaat mij erom hoe er wordt gesproken tegen en over elkaar. Dus niet alkeen Missie. Vorige keer heb ik ook wat gezegd betrefdende iemand anders.Blijkbaar is het geoorloofd om mensen hier buiten spel te zetten, zolang de reden maar goed genoeg is. Weet je, ik hoop voor jou maar dat je altijd de rechte lijnen bewandeld in deze virtuele wereld en nooit ook maar 1 zijstraat neemt per ongeluk, waar je je niet meer uit kunt praten.Voor je het weet heb je een hele forum meute achter je aan en dan zou het best aangenaam kunnen zijn dat er ook " mensen als ik" tussen zitten. Vreselijke bewoording en waarde oordeel trouwens.
Lees wat ik schreef om 12.27. Concreter dan daar over die ene 'zijstraat' kan ik niet worden, want dan word je hier geband. Ik durf met zekerheid te stellen dat, tenzij ik ooit een psychose krijg, ik nooit en te nimmer die zijstraat zal inslaan.
dana wijzigde dit bericht op 29-06-2017 12:47
0.36% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
En als ik dan door een psychose die zijstraat al zou inslaan, of mensen de hand boven het hoofd houden die die zijstraat zijn ingeslagen, dan mag iedereen me daar op aanspreken en zal ik zodra ik mijn volle verstand weer terug heb mijn verantwoordelijkheid nemen en excuses aanbieden. Dat beloof ik.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Elfje112 schreef:
29-06-2017 12:37
Lekker is het belangrijkste. Misschien even een pepermuntje (of hele doosje) eten voordat je de bespreking hebt?
Ik heb inderdaad kauwgum gehaald.
Dana schreef:
29-06-2017 12:46
En als ik dan door een psychose die zijstraat al zou inslaan, of mensen de hand boven het hoofd houden die die zijstraat zijn ingeslagen, dan mag iedereen me daar op aanspreken en zal ik zodra ik mijn volle verstand weer terug heb mijn verantwoordelijkheid nemen en excuses aanbieden. Dat beloof ik.
En als jij die zijstraat zou inslaan zou ook iedereen (die hier al wat langer meeleest) geloven dat je idd een psychose hebt, omdat je al jaren die zijstraat niet genomen hebt.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Elfje112 schreef:
29-06-2017 12:24
Lunchtijd Afbeelding
Ik eet een pistoletje met parmaham en een pistoletje met sneerkaas met sambal lekker hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Iemand nog wat leuks te melden?
charlottew88 schreef:
29-06-2017 12:54
Ik eet een pistoletje met parmaham en een pistoletje met sneerkaas met sambal lekker hoor.
Ik zie nu als beelddenker een broodje met schreeuwende kaas voor me.
FiIee schreef:
29-06-2017 12:56
Ik zie nu als beelddenker een broodje met schreeuwende kaas voor me.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Potverdorie. Ik kan niet meer quoten.
Drama van de dag.
FiIee schreef:
Dit is op de man hè, want hiermee suggereer je dat mijn posts niet leuk zijn. En dat kwetst mij. :cry:
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
FiIee schreef:
Ja ik ga straks de chihuahua van mijn bff knuffelen :flirting: . Ze mag een dag bij mij logeren :jump:
FiIee schreef:
Waarom ga je dan niet naar het schaduwtopic of café? Zeker als je het hier niet leuk vindt!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dana schreef:
29-06-2017 12:46
Dan snap jij niet wat ik met zijstraat bedoel. Het hoeft niks over de top te zijn, waar men hier al over kan vallen.
Maargoed, onze meningen zijn nu wel duidelijk.
Mijn zoon van 8 maanden kan op knieën en ellebogen met zijn buikje van de grond komen! En toen lanceerde hij zichzelf door met zijn benen af te zetten. Dus nu een bult op zijn voorhoofd en huilen. Maar dat los van de grond gaan we na zijn slaapje nog eens uittesten :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven