Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady_Voldemort schreef:
29-06-2017 11:29
Heb ik verder nog iets gemist?
Missie wordt gepest. Door jou. En al je andere meelopers. Want jullie zijn ook altijd dezelfden. Eigenlijk zwaar kut dat je niet gewoon nog steeds een ban hebt.

Dat was het wel zo'n beetje.
Am Yisrael Chai!
Lady_Voldemort schreef:
Toe zeg, lees lekker zelf ff terug. :roll:
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
29-06-2017 11:27
:facepalm:
Ik begrijp je punt wel hoor ;-)
Misschien hadden die hockyers eens een keertje een potje voetballen kunnen meedoen voor de fun.
Met wat gezelligheid los je veel meer op.
Doek gewoon Napraat op. De CM en het modteam hebben de gelegenheid om openlijk of subtiel over andere forummer te praten, gegeven, dit kunnen ze weer intrekken.
Wie wil napraten over een bonuskinderen op geboorte kaartje topic, maakt een algemeen topic aan. Zonder te speculeren over alles wat van toepassing zou kunnen zijn op de TO van het oorspronkelijke topic.
Heb je wat tegen de TO te zeggen, doe het op het oorspronkelijke topic.
Ben je bang dat je dan een ban krijgt?
Gebruik dan de pb, mail, fb, app,meet, ander forum.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Mother_Earth schreef:
29-06-2017 11:35
Ik begrijp je punt wel hoor ;-)
Misschien hadden die hockyers eens een keertje een potje voetballen kunnen meedoen voor de fun.
Met wat gezelligheid los je veel meer op.
Ja, een keertje, maar dat stadium is al ver voorbij, nu willen we weer hockeyen. Hoe gezellig we de voetballende Missie ook vinden, daar ligt het echt niet aan. :roll:
Ook leuk: de interpretatie van een ban.
"Altijd dezelfden" worden terecht geband, want treiterkoppen.
"Altijd de anderen" worden geband omdat ze "niet tegen onrecht kunnen", en daarom "zeggen waar het op staat".
Mother_Earth schreef:
@Orkenflow

Mag ik even zeggen dat ik vind dat je een mooie post hebt gebracht waar denk ik zeker een kern van waarheid in zit.
Dat mag dus ook gezegd worden. :)
:) Dank je, ik vond mezelf achteraf eigenlijk veel te lang van stof...
missie_m schreef:
29-06-2017 10:50
Dat zal vast wel een 24 uurs ban zijn, of hooguit de zoveelste 48 uurs binnen enkele weken.

Het zal vast ook wel duidelijk zijn wie deze ban geinitieerd heeft. :wtf:
Solomio schreef:
29-06-2017 11:35
Ja, een keertje, maar dat stadium is al ver voorbij, nu willen we weer hockeyen. Hoe gezellig we de voetballende Missie ook vinden, daar ligt het echt niet aan. :roll:
Nou leer Missi het hockeyen dan maar, nodig haar eens uit en denk niet meteen het verkeerde als ze de hockeybal nog eens aanziet voor een voetbal want misschien is het wel een hockeybal die jij aanziet voor een voetbal.
Is dat nog te volgen zo :biggrin:
Lady_Voldemort schreef:

Helemaal niks.

Welkom terug!
Prrrr, mauw miawwwww.
Worden 'jullie' nu niet moe van jezelf?

Op de aardappelen van jagersma na heb ik hier al dagen niks normaals kunnen lezen...
Mother_Earth schreef:
29-06-2017 11:42
Nou leer Missi het hockeyen dan maar, nodig haar eens uit en denk niet meteen het verkeerde als ze de hockeybal nog eens aanziet voor een voetbal want misschien is het wel een hockeybal die jij aanziet voor een voetbal.
Is dat nog te volgen zo :biggrin:
Er wordt al jaren (maanden?) geprobeerd om Missie te leren hockeyen, maar dat wordt steeds weer uitgelegd als pesten, treiteren, groepsgedrag. Dus of Missie is toe aan een brilletje, zodat ze die veel kleinere hockeybal beter kan zien, of Missie wil helemaal niet hockeyen en dan roept ze deze reacties zelf over zichzelf af.
Solomio schreef:
29-06-2017 11:13
Als je bij een hockeyclub steeds maar weer gaat voetballen en de hele club blijft maar zeggen hoe irritant dat is, is de club dan niet tolerant? Of ben jij zo lekker 'anders dan de meute'? Of kun je beter een andere club zoeken, namelijk een voetbalclub?
Hier wordt gehockeyd en Missie komt daar steeds maar weer doorheen voetballen. Rete-irritant.
Negeren is lastig hè, omdat een voetbal in een hockeyveld nogal storend is.
En vandaag zijn Missies voetbalvriendjes ineens massaal het hockeyveld opgerend met hun voetbal.

En ja, elke vergelijking gaat altijd mank, maar ik vind deze toch best wel duidelijk.
Als je dan toch de vergelijking met een sportclub wil maken, dan is dit forum toch eerder een club met allemaal verschillende sporten? Zoals jij het beschrijft is er inderdaad sprake van 1 groepje (de hockeyclub) en worden andere sporten niet gedult. Wat ook logisch zou zijn in het geval wat jij beschrijft.
Maar aangezien dit forum voor iedereen toegankelijk is (club met verschillende sporten) moet het ook voor iedereen mogelijk zijn om hun eigen sport uit te oefenen. En niet te worden weggepest door een onderdeel.
Juist dat is rete-irritant en storend in mijn ogen.
Ik houd helemaal niet van sport (behalve voetbal kijken).
Solomio schreef:
29-06-2017 11:46
Er wordt al jaren (maanden?) geprobeerd om Missie te leren hockeyen, maar dat wordt steeds weer uitgelegd als pesten, treiteren, groepsgedrag. Dus of Missie is toe aan een brilletje, zodat ze die veel kleinere hockeybal beter kan zien, of Missie wil helemaal niet hockeyen en dan roept ze deze reacties zelf over zichzelf af.
.

Het gaat niet alleen om Missie. Ook andere mensen worden de dupe van deze misselijke praktijken. Waaronder ikzelf.
Missie reageert er alleen het vaakst op, en met de meeste quotes, waardoor haar reacties meer opvallen. En bij sommige mensen ergernis gaan opwekken, waardoor men idd nog gaat denken dat zij aanvalt/vervelend is ipv verdedigt.
impala wijzigde dit bericht op 29-06-2017 11:55
18.25% gewijzigd
.
Amaqanda schreef:
29-06-2017 11:44
Worden 'jullie' nu niet moe van jezelf?

Op de aardappelen van jagersma na heb ik hier al dagen niks normaals kunnen lezen...
Ik had gezegd dat ik vanavond gebakken aardappelen ga eten maar daar heb jij overheen gelezen :cry:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Mother_Earth schreef:
29-06-2017 10:36
Het hele eieren eten is dat dit niet eens gaat over specifiek Missie maar over wat hier al vaker gaande is en waar ook al vaker op gewezen is.
Missie is nu een voorbeeld ervan.
Er is een verschil tussen op een normale manier je ongenoegen kenbaar maken of op een soort van ''pesterige'' manier waar dan vaak nog anderen even een schepje bovenop komen doen en elkaar bijvallen en met zijn allen op 1 persoon gaan hameren en treiteren.
Er zijn er hier meer die dit zien gebeuren.
En dat valt zeker onder de noemer pesten.
Dan denk ik, jezus we zijn toch volwassenen hier en geen schoolkinderen meer.
Dit dus.
.
LV mocht jij eerder van het strafbankje afkomen?
Solomio schreef:
Wat een denigrerende post weer.
.
  • Ik vind Missie irritant vanwege die multiquotes van berichten van lang geleden; voordat je door hebt dat oud nieuws herkauwd wordt, ben je al te ver om te stoppen met lezen
  • Ik heb Missie daarom geblokkeerd; scheelt mij ergernis en Missie merkt er niets van
  • Ik vind pesten stom
  • Ik maak vanavond zelfgemaakte pizza met tonijn, kappertjes, salami, knoflook en een krokante laag van flinterdun gesneden ui
anoniem_337753 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 12:00
0.22% gewijzigd
impala schreef:
29-06-2017 11:54
.

Het gaat niet alleen om Missie. Ook andere mensen worden de dupe van deze misselijke praktijken. Waaronder ikzelf.
Missie reageert er alleen het vaakst op, en met de meeste quotes, waardoor haar reacties meer opvallen. En bij sommige mensen ergernis gaan opwekken, waardoor men idd nog gaat denken dat zij aanvalt/vervelend is ipv verdedigt.
Klop het is niet alleen missie,een paar dagen geleden was jij de klos en een paar weken dáárvoor was het Filee etc etc.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Solomio schreef:
Ik zie sommige hockeyers die weinig geduld hebben om iemand te leren hockeyen en het niet accepteren als iemand niet zo goed is in het spel.
Daarbij blijf ik erbij dat deze club zelf heeft bepaalt dat het een hockeyclub werd terwijl dat niet op de deur staat bij wijze van spreken.
Hockeyers die hun eigen spelregels erop nahouden zijn nu niet meteen de beste teamspelers.
En zoals in elk spel heb je de aanvallers, verdedigers, keepers en ook scheidsrechters.
Zo en nu ben ik wel even uit gehockeyd/gevoetbald. :)
Ik maak vanaf lasagne. Heerlijk uit een pakje.
alinea schreef:
29-06-2017 10:40
Nou zo'n waanzin was het blijbaar niet want eindelijk is er nu terecht een ban uitgedeeld en dat ik me er niet als enige aan stoor merk ik duidelijk nadat ik mijn mening heb verteld vanuit mezelf omdat ik het zelf zo ver vond gaan dat ik het hier vertel.
terwijl ik normaal niet in de buurt kom van wespennest napraat omdat ik het niet in mijn favorieten rijtje wil hebben.
Maar het ging gewoon te ver klaar. En nu kunnen jullie jezelf weer gezamenlijk hergroeperen en alles omdraaien en er schande van spreken terwijl jullie elkaar ophemelen.
En inderdaad pesten maakt me kwaad dus ik neem even afstand en ga werken. En hoop dat deze napraat snel vol is en uit mijn rijtje verdwijnt.
Geen idee over welke ban je het hebt. Dat jij niet de enige bent die zich aan bepaalde zaken stoort was al duidelijk.
Jammer dat je geen antwoord geeft op mijn vragen.
En nog meer jammer dat je maar direct in generaliseren vervalt, daarmee nog even een sneer uitdeelt / provoceert.
missie_m schreef:
29-06-2017 10:41
Je bedoeld dat het aanpakken van pesten meer kans van slagen heeft als iedereen toekijkt, de mond houd, en wacht tot dat die ene persoon de valse beschuldigingen 'overleeft'?
Nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven