Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
fashionvictim schreef:
29-06-2017 12:19
Wat ik toch wel bijzonder vind is dat mensen die zelf soms weken, maanden, jarenlang zelfs, zuigen, schelden, liegen, sneren, expres andermans standpunten verdraaien, altijd op de man spelen, onterecht staffen, anderen bannen aannaaien, forumstalken en anderszins negatief gedrag vertonen, nu ineens heel zielig gaan lopen doen.

@Impala, jij maakt je al jaren schuldig aan al het gedrag wat ik hierboven noem richting mij, en hoewel ik je daar meermaals vriendelijk, soms minder vriendelijk op heb gewezen en ook al meermaals gevraagd heb om ermee op te houden of om bepaalde zaken terug te nemen of te verwijderen, heb je letterlijk nog nooit aan dat verzoek gehoor gegeven.

Van de week deed je datzelfde ook bij Eleonora.

Ik vind het verbazingwekkend dat juist jij, iemand die ik al jaren ervaar als echt een zeer achterbakse pester, nu hier zielig loopt te doen over pesten.
Dit is echt laag wat je hier schrijft.

ps Eleonora verweet Impala iets terwijl er niets te verwijten viel.
missie_m wijzigde dit bericht op 29-06-2017 14:06
0.32% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Star* schreef:
29-06-2017 12:16
Badkamer soppen met koffie? :proud:
Het staat er idd een beetje stom. :)

Azijn en baking soda heb ik gebruikt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
ik ga wel tennissen.

Echt, wat een achterlijke sport is dat hockey toch.
Bloody Hell zeg.

Ik zet even een lekker deuntje op zodat de volgende napraat misschien wat gezelliger kan beginnen.
Met z'n allen!
https://www.youtube.com/watch?v=ASwge9wc-eI

Afbeelding
doornroosje9 schreef:
29-06-2017 13:53
Dat ging niet eens over jou! Dat ging over dat raar bericht dat hier gisteren geplaatst werd! Missie, soms betrek je teveel op jezelf hoor.
Scrol effe terug naar ongeveer 03:42 uur
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
29-06-2017 14:02
Dat ging niet over jou.
Ging over de gezellige post richting nouschi.
missie_m schreef:
29-06-2017 13:44
Welk bericht was het langste geleden? 12 uur? 24 uur? Jullie hebben het wel steeds over mijn ouwe koeien terwijl die best mee vallen, maar nog niet zo heel lang geleden kreeg een forumster een ban voor een fout bericht dat meer dan een jaar oud was. En hoe vaak word hier gesproken over een scheldkanonnade die meer dan drie jaar geleden werd geschreven op FaceBook?

Hoeveel multiquotes heb je afgelopen maand geteld? 2 of misschien 3 ? En alle anderen doen nooit een quote plaatsen?

Waarom schrijf je dat je me onder de blokkeer hebt en reageer je wel steeds op me? En als je het hier even open en bloot schrijft merkt missie daar niks van?

Je vind pesten stom. Fijn dat we dat weten. En wat vind je van 'meelopen'?
Missie het beeld dat ik van jou heb:
Een struisvogel met de kop in de woestijn en de kont die uitsteekt heeft hetzelfde draaiende staartje als Io (van Poeh).

Je zegt dingen die compleet tegenstrijdig zijn aan elkaar (zoals niet op Solo reageren, maar je hebt haar posting van vannacht al minimaal 2 keer aangehaald), dat is ook op haar reageren.

Je quotesposts lees ik niet. Daarin haal je regelmatig zaken volledig uit zijn verband, met quotes uit posts die niet eens met elkaar van doen hebben of op dezelfde dag gemaakt zijn en met toegevoegd commentaar dat regelmatig op de man is of waar een conclusie in zit die de woorden volledig anders interpreteren. En als je daarop aangesproken wordt dan ben je slachtoffer van groepsgedrag.

En als iemand jou onder de negeer heeft, dan kan diegene jou wel nog lezen door de quotes. En iemand onder de negeer hebben houdt in dat je diegene niet wil lezen, niet dat je er niets tegen of over wil schrijven.

Als je wil dat mensen anders op je reageren, stop dan eens simpelweg met steeds de verdediging met een gestrekt been in te gaan en stop met andere mensen te beschuldigen van dingen die jij net zo goed tegen hen doet.
Wat een treurigheid weer, zeg.
Ik ga eens heel verstandig doen en naar de kapper toe, ipv de waarheid te schrijven.
Ik tel straks de bannen wel, want er wordt als een malle gestaft. Same old, same old.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
missie_m schreef:
Ja, doe jij dat eens? En lees die drie posts eens ipv alleen die eerste? Dan lees je duidelijk dat dat over dat bericht over Nous ging.
Life is short. Eat dessert first.
missie_m schreef:
29-06-2017 13:57
Dit is echt laag wat je hier schrijft.

ps Eleonora verweet Impala iets terwijl er niets te verwijten viel.
En wat is hier laag aan? Netjes omschreven hoor.
Jij bent van mening dat Impala niets verkeerd gedaan heeft, anderen zijn het niet met jou eens.
missie_m schreef:
Missie ik heb je een pb gestuurd wil je even kijken of je hem hebt ontvangen?
Hij staat wel in mijn postvak uit dus je zou hem wel moeten hebben.. ;-)
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
charlottew88 schreef:
29-06-2017 13:42
Ik heb gereageerd op jouw pb. Maar ik denk niet dat je die ontvangen hebt want bij mijn postvak uit staat niets.
Gezien en een terug als het werkt tenminste ;)
missie_m schreef:
29-06-2017 13:33
Door iemand die last heeft van mij, maar midden in de nacht op het forum schrijft dat ze het wel weer jammer vind dat ze "de sensaassie" gemist heeft. Hoe kunnen ze last van mij hebben als ik nooit op haar reageer en hoe kunnen ze last van me hebben als ze liggen te slapen 'tijdens de sensaassie' en er juist bij hadden willen zijn?
Laat ik het zo zeggen. Ik reageer normaal NOOIT nooit nooit nooit op Solemio maar ná haar reacties van vannacht/vandaag zeg ik nu wel iets "over" haar reactie, omdat ik nu wel mijn zegje wil zeggen zodat anderen niet alleen maar één kant horen.
LOEP ME MAAR aub.
doornroosje9 schreef:
29-06-2017 14:06
Ja, doe jij dat eens? En lees die drie posts eens ipv alleen die eerste? Dan lees je duidelijk dat dat over dat bericht over Nous ging.
Respect dat je terug gescrold bent op dat commando. Wat mij stoort is dat het gewoon van onderwerp naar onderwerp kabbelt, je stapt naar believen in en uit. En dan ga je bij instappen gewoon weer verder in dat lopende onderwerp op dat moment. En niet dan weer even alle onderwerpen waar je niet live bij bent geweest van commentaar voorzien. Laat gewoon je commentaar voor jezelf en klets rustig mee met het actuele onderwerp.
@irishcassidy

https://youtu.be/_JZom_gVfuw
Afbeelding
Echt hoor, drammen dat je ban een half uur te lang duurde :facepalm:
Ik zit gewoon met plaatsvervangde schaamte te lezen.
Doreia schreef:
29-06-2017 14:13
Respect dat je terug gescrold bent op dat commando. Wat mij stoort is dat het gewoon van onderwerp naar onderwerp kabbelt, je stapt naar believen in en uit. En dan ga je bij instappen gewoon weer verder in dat lopende onderwerp op dat moment. En niet dan weer even alle onderwerpen waar je niet live bij bent geweest van commentaar voorzien. Laat gewoon je commentaar voor jezelf en klets rustig mee met het actuele onderwerp.
Heel goed idee, ik ben voor. Ik heb een hekel aan alle plasjes achteraf, van welke kant dan ook, die nog even gedaan moeten worden.

Nu alleen even kijken wat het huidige onderwerp is :proud:

Oh ja, de totaal verkeerde code achter die smiley. :proud: is niet trots, het is grinn of zo.
oh en bewaar de muzieklinkjes ff voor vrijdagavond, dat is zo'n moment dat ik bewust nooit instap :proud:
ᴵᵏ ʰᵉᵇ ᵃˡˡᵉᵐᵃᵃˡ ᵖᵇ'ˢ ᶦⁿ ᵐᶦʲⁿ ᵖᵒˢᵗᵛᵃᵏ ᵈᶦᵉ ᶦᵏ ⁿᶦᵉᵗ ᵍᵉᵒᵖᵉⁿᵈ ᵏʳᶦʲᵍ. ʰᵉˡᵖ. ;-)
_Marana_ schreef:
29-06-2017 14:15
Heel goed idee, ik ben voor. Ik heb een hekel aan alle plasjes achteraf, van welke kant dan ook, die nog even gedaan moeten worden.

Oh ja, de totaal verkeerde code achter die smiley. :proud: is niet trots, het is grinn of zo.
Dit! Ook al vaak gedacht.
_Marana_ schreef:
29-06-2017 14:15

Ja ik moet ook echt weer even de sneltoetsen leren. En ik forum tegenwoordig op een telefoon, dus moet me bedwingen om niet die emoticons te gebruiken, want dat werkt niet.
GenieInABottle schreef:
29-06-2017 13:26
Verkeerde quote is hier terecht gekomen, sorry FV was niet aan jou gericht!

Dubbele moraal Impala.
Jij noemt man en paard, geeft jouw mening en kritiek (op een helaas niet zo nette manier <= understatement) en dan is het oké. Noemt iemand jou bij naam en geeft diegene de mening en / of kritiek, dan is het per direct én niet waar én pesten én op de man én een leugenaar.

En waar Dana en FV de inhoud in ieder geval nog onderbouwen met uitspraken en gericht op gedrag, schop en sla jij om je heen.

En die dubbele moraal, tja, dat doe je toch echt zelf.
Kun jij misschien aangeven waar ik niet netjes ben geweest en schop of sla? Wel met een quote graag want woorden zijn zo verdraaid.
Tot je dat lukt, mag dit ook weer bijgeschreven worden in het grote boek der onwaarheden.
.
Bossanova schreef:
29-06-2017 14:16
ᴵᵏ ʰᵉᵇ ᵃˡˡᵉᵐᵃᵃˡ ᵖᵇ'ˢ ᶦⁿ ᵐᶦʲⁿ ᵖᵒˢᵗᵛᵃᵏ ᵈᶦᵉ ᶦᵏ ⁿᶦᵉᵗ ᵍᵉᵒᵖᵉⁿᵈ ᵏʳᶦʲᵍ. ʰᵉˡᵖ. ;-)
Hopelijk zijn ze allemaal voor jou bestemd? :hihi:
:proud: wanneer ik in de bosjes heb gepiest.
:biggrin: wanneer ik zie dat je tegen de deur oploopt omdat je moest trekken ipv duwen.
doornroosje9 schreef:
29-06-2017 14:19
Hopelijk zijn ze allemaal voor jou bestemd? :hihi:
:-o o_o :-?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven