Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Pretzel66 schreef:
29-06-2017 14:11
Gezien en een terug als het werkt tenminste ;)
Het werkt :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Rosabella1 schreef:
29-06-2017 14:08
Missie ik heb je een pb gestuurd wil je even kijken of je hem hebt ontvangen?
Hij staat wel in mijn postvak uit dus je zou hem wel moeten hebben.. ;-)
:sigh:

Ik heb géén pb gekregen. En ga nu de pc uitzetten.

ps @Doornroosje, de post om 03:42 staat er nog gewoon.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
29-06-2017 14:24

hmm raar eerst stond hij in mijn postvak uit met de nadruk op stond want nu staat er : privébericht kan niet worden gevonden.. zucht.. :bonk:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Een complete pijler (Actueel) vergelijken met 1 topic (Napraat) klopt niet.

Check Actueel eens, voor je d'r zomaar van uitgaat dat het hele topic vol staat met racistische praat.
Veroordeel een pijler niet op 1 of een paar topics waarvan je vindt dat veel postings daar niet door de beugel kunnen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
missie_m schreef:
29-06-2017 14:24

Dat zie ik. Heb jij die drie posts ook teruggelezen? En wat is dan je conclusie?
Life is short. Eat dessert first.
Missie, die post van Solo ging niet over jou, dat ging over ene K... die niet voor niets direct een permaban heeft gekregen. Het gaat hier vaak over jou maar echt niet altijd.
impala schreef:
29-06-2017 14:19
Kun jij misschien aangeven waar ik niet netjes ben geweest en schop of sla? Wel met een quote graag want woorden zijn zo verdraaid.
Tot je dat lukt, mag dit ook weer bijgeschreven worden in het grote boek der onwaarheden.
Grapjas. Het maakt niet uit welke reactie van jou hier geplaatst wordt. Al zijn 1000 mensen het eens over het gegeven dat jij daar niet netjes post, dan ben jij het er nog steeds niet mee eens en dan spreek ik plots leugens.
Tegen de tijd dat je open staat voor zelfreflectie, vraag het dan nog maar eens. Ik doe graag moeite voor anderen, maar dit verzoek laat ik toch echt langs me heen gaan. Ik hou er nl. niet van om aan een dood paard te trekken.
En voor je deze post gaat staffen: aan een dood paard trekken is een spreekwoord.
Dat waren natuurlijk weer 500 berichten die ze niet kon plaatsen in dat halve uur :hug:
Doreia schreef:
29-06-2017 14:13
Respect dat je terug gescrold bent op dat commando. Wat mij stoort is dat het gewoon van onderwerp naar onderwerp kabbelt, je stapt naar believen in en uit. En dan ga je bij instappen gewoon weer verder in dat lopende onderwerp op dat moment. En niet dan weer even alle onderwerpen waar je niet live bij bent geweest van commentaar voorzien. Laat gewoon je commentaar voor jezelf en klets rustig mee met het actuele onderwerp.
Leuk bedacht, maar er is altijd wel iemand, of twee, drie, vier die ergens toch nog iets over wil(len) zeggen, om wat voor reden dan ook. En de ene keer is daar niks mis mee,de andere keer is het foute boel. Of als @Jantje het doet, is het goed, maar @Willemien moet d'r mond houden.
Als je alleen maar reageren op actuele onderwerpen wilt hebben, moet iedereen, echt iedereen zich daaraan houden. Zie je dat voor je? Of maak je vandaag voor @Truusje een uitzondering? En overmorgen voor @Miep en @Klaas?
Op andere topics mag je toch ook op iets van bijv. gisteren reageren?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

simbalabimba schreef:
29-06-2017 14:26
Een complete pijler (Actueel) vergelijken met 1 topic (Napraat) klopt niet.

Check Actueel eens, voor je d'r zomaar van uitgaat dat het hele topic vol staat met racistische praat.
Veroordeel een pijler niet op 1 of een paar topics waarvan je vindt dat veel postings daar niet door de beugel kunnen.
Understatement of the year! Het is pas een uitdaging als je zou zeggen: vindt 10 topics op actueel die (zonder opgeschoond te zijn door de mods) 100% vrij zijn van racisme en discriminatie. En aangezien ik niet van verloren wedstrijden hou, laat ik ook die uitdaging aan me voorbij gaan.

En gezien napraat al aan deel 86 bezig is zou het een pijler op zich kunnen zijn. Dus die vergelijking kan best.
Zelfregulering werkt niet als niet iedereen doet wat ik zeg.

(bedenk zelf een smiley)

Wat een prestatie, het napraattopic vol gezemeld is slechts 5 dagen. Een recordje.
5 dagen is geen record. Volgens mij was dat 2 dagen. Maar dat is al een hele tijd geleden.
Amaqanda schreef:
29-06-2017 14:01
ik ga wel tennissen.

Echt, wat een achterlijke sport is dat hockey toch.
+1
simbalabimba schreef:
29-06-2017 14:39
Leuk bedacht, maar er is altijd wel iemand, of twee, drie, vier die ergens toch nog iets over wil(len) zeggen, om wat voor reden dan ook. En de ene keer is daar niks mis mee,de andere keer is het foute boel. Of als @Jantje het doet, is het goed, maar @Willemien moet d'r mond houden.
Als je alleen maar reageren op actuele onderwerpen wilt hebben, moet iedereen, echt iedereen zich daaraan houden. Zie je dat voor je? Of maak je vandaag voor @Truusje een uitzondering? En overmorgen voor @Miep en @Klaas?
Op andere topics mag je toch ook op iets van bijv. gisteren reageren?
Ik vind wel dat er een verschil is tussen één of twee posts over wat er de afgelopen uren geschreven is en al die quotes van Missie. Als er dan nog inhoudelijk gereageerd zou worden, ok, maar meestal is het met een smiley, puntjes of een woord.

Ik heb er persoonlijk niet zoveel 'last' van, maar ik kan me voorstellen dat als serieus vervelend kan worden ervaren.
Renaissance_ schreef:
29-06-2017 14:42
5 dagen is geen record. Volgens mij was dat 2 dagen. Maar dat is al een hele tijd geleden.
De goede, oude tijd. :jump:
GenieInABottle schreef:
29-06-2017 14:33
Grapjas. Het maakt niet uit welke reactie van jou hier geplaatst wordt. Al zijn 1000 mensen het eens over het gegeven dat jij daar niet netjes post, dan ben jij het er nog steeds niet mee eens en dan spreek ik plots leugens.
Tegen de tijd dat je open staat voor zelfreflectie, vraag het dan nog maar eens. Ik doe graag moeite voor anderen, maar dit verzoek laat ik toch echt langs me heen gaan. Ik hou er nl. niet van om aan een dood paard te trekken.
En voor je deze post gaat staffen: aan een dood paard trekken is een spreekwoord.
Duidelijk. je beschuldigt mij wel van schoppen, maar als er dan gevraagd wordt om een voorbeeld geef je niet thuis.
In het boek der onwaarheden ermee dus.
.
simbalabimba schreef:
29-06-2017 14:40
Zelfregulering werkt niet als niet iedereen doet wat ik zeg.

(bedenk zelf een smiley)
Moet nu even denken aan het stuk van Johan Cruijff over zelfregulerende team uit het boek: "Je gaat pas zien als je het door hebt"
doornroosje9 schreef:
29-06-2017 14:48
De goede, oude tijd. :jump:
Toen we nog LOL hadden in de napraat. :-D
Renaissance_ schreef:
Ok, dat is echt indrukwekkend, 2 dagen.
Bossanova schreef:
29-06-2017 14:51
Ok, dat is echt indrukwekkend, 2 dagen.
Was jij daar niet bij dan?
Renaissance_ schreef:
Was dat napraat? Ik weet wel nog dat brandende vragen ook ooit zo hard ging. En ergens beschouw ik dat als voorloper van de napraat ;-D
GenieInABottle schreef:
29-06-2017 14:40
Understatement of the year! Het is pas een uitdaging als je zou zeggen: vindt 10 topics op actueel die (zonder opgeschoond te zijn door de mods) 100% vrij zijn van racisme en discriminatie. En aangezien ik niet van verloren wedstrijden hou, laat ik ook die uitdaging aan me voorbij gaan.

En gezien napraat al aan deel 86 bezig is zou het een pijler op zich kunnen zijn. Dus die vergelijking kan best.
Net als jij ( neem ik aan :) ) heb ik lang niet alle topics op Actueel - helemaal gelezen. Maar ik schat zo in dat er op deze topics geen discriminerende en racistische posts zijn geplaatst:
actueel/prikactie-onderwijs-niet-noemen ... ges/385259
actueel/nieuw-donor-plan/list_messages/343893
actueel/het-niveau-van-onze-rechtsstaat ... ges/385306
actueel/wie-gaat-er-nog-naar-de-hema/li ... ges/252513
actueel/bosbranden-portugal/list_messages/384606

Nee ik ben niet tot tien gegaan.

Misschien reageer je erop en misschien lees ik dat. Als ik niet terug reageer, denk dan niet dat ik je negeer of niks wil zeggen, maar misschien valt een evt, reactie buiten het reageertijdsbestek.
;-)

Renaissance_ schreef:
29-06-2017 14:50
Toen we nog LOL hadden in de napraat. :-D
Precies! Vond Nous ook zo leuk toen! :proud:
doornroosje9 schreef:
29-06-2017 14:55
Precies! Vond Nous ook zo leuk toen! :proud:
Ja, de gezelligerT. Helemaal niet zoals nu, nu ze telkens mensen naar elders verwijst :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven