Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
-bambi- schreef:
29-06-2017 19:06
Dat ik een nieuwe hobby heb en hier dan dus minder, bedoel je zeker?!
Pestkop!
Ik ben wel toe aan een ban.
blijfgewoonbianca schreef:
29-06-2017 19:21
Dus..... de aanhouder wint. Biedt perspectief, of ; is rete-eng dat het zo kan. Maar was een lollig experimentje.
Jij denkt ook: als er dan niemand reageert, doe ik het zelf maar. :proud:

Ik heb geen idee over welke post het gaat en ik durf er ook niet zo goed naar te vragen, in het kader van de ouwe koeien en zo.

@Filee: courgette is ook een goed idee inderdaad. En misschien moet ik mijn decennia geleden gestaakte experimentenreeks 'hoe bak ik plakken aubergine niet tot rubberen zolen' ook maar weer eens nieuw leven inblazen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Hugh-Jazz schreef:
29-06-2017 19:27
Laat me je quoten, zodat de rest dit ook kan lezen. :proud:

:hihi:
blijfgewoonbianca schreef:
29-06-2017 19:18
Afbeelding
:D
Hugh-Jazz schreef:
29-06-2017 19:27
Laat me je quoten, zodat de rest dit ook kan lezen. :proud:
:proud:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
missie_m schreef:
29-06-2017 19:18
:lijstje: :sun: :daisy: :there: :redrose: :cheer2: :mail: :koffie: :cheers: :cheer2: :flag: :loveys: @( :bunny: :peep: :cat:

Dat klinkt zo:"Je denkt dat je leest dat Impala vals beschuldigd word maar dat betekend niet dat het echt zo is, want jij beeldje dat in omdat ze zo naar tegen je doen".

Wat weet je uberhaupt van mijn wereldbeeld en mensbeeld? Misschien is mijn mens en wereldbeeld ook wel anders. Menig forummer was allang afgehaakt, gebukt gegaan of meeloper geworden bij de eerste pagina's. Ik zit hier toch al een hele tijd én ik kom voor mezelf op.

Ik kan me niet herinneren dat ik als vijfjarige een opa had die naar de kroeg ging, ik kan me niet eens herinneren dat ik een opa had, ik kan me niet eens herinneren hoe het is om als vijfjarige me beledigd te voelen, Ik kan me niet eens herinneren dat ik me als vijfjarige kopzorgen maakte omdat ik niet mee naar de kroeg mocht gaan. Misschien wist ik niet eens wat beledigen was, misschien wist ik niet eens wat een kroeg was. Terwijl ik nog heel veel weet van toen ik vijf was.

:rose: :fortune: :rofl: :cheer: :sun: :cheer2: :redrose: :popcorn: :idee: O_O :hello: :flag: :redrose: :high5: :rose: :muziek: :clown:

En tenslotte nog:

:photo:
Reageren op een simpele vraag is dan weer niet mogelijk voor je.
doornroosje9 schreef:
29-06-2017 18:47
:whut:

Echt?
Haha niet gemist want het staat verder nergens (ja op een zwangerschapsforum :proud: ), maar ja echt. :P
Hoorde ik iets over chocolade?
Nu voel ik goffer de noodzaak om naar de winkel te fietsen.
Ik was nèt een beetje vergeten (afgeleid door alle mooie verhalen hier) dat ik geen chocolade meer in huis heb.
Bedankt hoor. >:-(
-Kittens- schreef:
29-06-2017 19:36
Ik was nèt een beetje vergeten (afgeleid door alle mooie verhalen hier) dat ik geen chocolade meer in huis heb.
Mijn oprechte excuses.

Ik schreef over chocoladetaart, maar anderen schreven over Hagelslag
Katalina schreef:
29-06-2017 18:54
Dankjewel allemaal! :heart:

En jij ook gefeliciteerd Micchan!
Dankjewel! :bigkiss:
nessemeisje schreef:
29-06-2017 15:48
Op het gevaar af dat ik nu voortaan ook op de 'fout'-lijst sta (als ik daar al niet stond, want Actueel-pijlerposter en dan ben je per definitie verdacht): ik weet dat het hier napraat heet, maar elkaar kippekoppenloos napraten zonder het zelf gelezen te hebben is echt funest voor de sfeer en de gelijkwaardigheid. Zo komen ook de verdachtmakingen in de wereld dat er alleen maar racisten op de Actueelpijler zitten, dat er massaal via privéberichten wordt gescholden, gestalkt en weetikveelmeer (dat was er eentje toch en die is geband), dat iedereen daar met luchtbuksen op bootvluchtelingen wil schieten (wederom 1 forummer en die is er volgens mij ook niet meer) en dat héél veel forummers op 'foute' posts met bloemetjes en plusjes reageren. En oh, als ze dat niet massaal afkeuren, ben je ook verdacht (terwijl het soms een kwestie van negeren is, of gewoonweg niet gezien).
Ik ben echt voor afschaffen van dit topic, want er wordt hier ontzettend gestookt.
Precies. Als ze op actueel nooit lezen kunnen ze ook niet weten wat er geschreven word.
LOEP ME MAAR aub.
BridgetteDubois schreef:
Wat leuk Katalina en Micchan! Gefeliciteerd! Voelen jullie je goed?

Ik ben nu 14 weken en ik herken die plotselinge drang naar een bepaald soort eten heel goed :proud:
Jij ook gefeliciteerd! :heart: Wel heel misselijk maar wel zin in eten dus dat zit wel goed. ;-D
En jij?
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-06-2017 19:21
Ik heb even een rondje blokkeer de hardnekkige zeikerts gedaan. Als iedereen nou stopt met quoten gaat het weer helemaal gezellig worden :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Nu pas? :-o
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
impala schreef:
29-06-2017 15:49
En nu heeft Alinea een ban. Alleen zij. Zo gaat het dus. Ik had het al voorspeld.
Je hebt het inderdaad voorspeld. Maar waarvoor heeft ze de ban gekregen? Ik heb van haar niks banwaardigs gelezen.
LOEP ME MAAR aub.
Gefeliciteerd aan alle zwangeren!
Dana schreef:
29-06-2017 19:30
Jij denkt ook: als er dan niemand reageert, doe ik het zelf maar. :proud:

Ik heb geen idee over welke post het gaat en ik durf er ook niet zo goed naar te vragen, in het kader van de ouwe koeien en zo.

@Filee: courgette is ook een goed idee inderdaad. En misschien moet ik mijn decennia geleden gestaakte experimentenreeks 'hoe bak ik plakken aubergine niet tot rubberen zolen' ook maar weer eens nieuw leven inblazen.
Niet, die snij je in plakken en stop je in de broodrooster (net als courgette en zoete aardappel)
missie_m schreef:
29-06-2017 19:42
Je hebt het inderdaad voorspeld. Maar waarvoor heeft ze de ban gekregen? Ik heb van haar niks banwaardigs gelezen.
Niet? Ik wel. Daarom heb ik die post gestaft. Vond dat ze behoorlijk op zoek was naar nare reacties.
BridgetteDubois schreef:
Wat leuk Katalina en Micchan! Gefeliciteerd! Voelen jullie je goed?

Ik ben nu 14 weken en ik herken die plotselinge drang naar een bepaald soort eten heel goed :proud:
Oohh jij ook nog gefeliciteerd!
Ik voel me best prima eigenlijk, paar kleine ongemakjes maar tot nu toe niets te klagen. En Jij?
-Kittens- schreef:
29-06-2017 19:36
Wie vergeet er nu ook dat er geen chocolade meer in huis is? Pfff, wees blij dat we je nog op tijd hebben gewaarschuwd. :lightbulb:
Goedenavond, was gister ziek en heb nog niet bijgelezen, afgezien van de laatste twee pagina's. Is dat nog zinvol om te doen? Heb ik wat gemist?
Las dus wel dat er wat zwangeren zijn: gefeliciteerd!
En in het kader van wat je gegeten hebt: alleen een paar beschuitjes met kaas
GenieInABottle schreef:
29-06-2017 19:44
Wie vergeet er nu ook dat er geen chocolade meer in huis is? Pfff, wees blij dat we je nog op tijd hebben gewaarschuwd. :lightbulb:
Ja nu is de winkel nog open Kittens :cheer2:
MissJodiF schreef:
29-06-2017 19:44
Goedenavond, was gister ziek en heb nog niet bijgelezen, afgezien van de laatste twee pagina's. Is dat nog zinvol om te doen? Heb ik wat gemist?
Las dus wel dat er wat zwangeren zijn: gefeliciteerd!
En in het kader van wat je gegeten hebt: alleen een paar beschuitjes met kaas
Teruglezen heeft geen zin.
GenieInABottle schreef:
29-06-2017 19:42
Niet, die snij je in plakken en stop je in de broodrooster (net als courgette en zoete aardappel)
:rofl: Nou, die ga ik onthouden voor als er ooit een broodrooster in m'n kerstpakket zit.

@Alle zwangeren: gefeliciteerd! :cheer2:
Oh en gefeliciteerd zwangeren :D!
Thanks all! :bigkiss:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven