Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Grillpannen zijn geweldig.
FiIee schreef:
29-06-2017 19:46
Ja nu is de winkel nog open Kittens :cheer2:
Het is haar wel gelukt om jou ook nog sorry te laten zeggen. Je bent een held potdorie, je hebt haar gered :P
Dana schreef:
:rofl: Nou, die ga ik onthouden voor als er ooit een broodrooster in m'n kerstpakket zit.

@Alle zwangeren: gefeliciteerd! :cheer2:
Klinkt als een goede reden om je experiment nog even on hold te zetten ;-D
Dana schreef:
:rofl: Nou, die ga ik onthouden voor als er ooit een broodrooster in m'n kerstpakket zit.

@Alle zwangeren: gefeliciteerd! :cheer2:
Mijn broodrooster besloot een paar weken geleden dat het tijd was voor wat gezelligheid na 10 jaar trouwe dienst. Het ding vatte spontaan vlam :$

Dus ik hoop ook op een nieuw broodrooster.
GenieInABottle schreef:
29-06-2017 19:49
Het is haar wel gelukt om jou ook nog sorry te laten zeggen. Je bent een held potdorie, je hebt haar gered :P
Ik ben pas een held als ze met chocoladetaart thuis komt :whistle:
FiIee schreef:
Teruglezen heeft geen zin.
Dan doe ik dat niet
Grillpanen zijn ook handig om vissticks in te bakken. Laagje olie in de pan en dan die kleffe vissticks van Iglo erin leggen en om en om bakken. Heerlijk!
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 19:51
1.62% gewijzigd
Ik gebruik echt nooit mijn grillpan
Amaqanda schreef:
29-06-2017 19:32
Reageren op een simpele vraag is dan weer niet mogelijk voor je.
Dit vind jij simpel?

GenieInABottle schreef: ↑29-06-2017 15:38
Nee, dat is niet wat ik bedoel.

Nee, dat zou ik idd niet pissed zijn. Én ik heb er geen moeite mee als men mij aanspreekt op hetgene dat ik hier neerplemp én ik heb zelfreflectie én boven alles doe ik al die dingen niet die in dat rijtje staan (tenminste niet die ik me nu zo kan herinneren), dus ik krijg niet zo'n post. En als ik het goed herinner (nog steeds te lui om terug te zoeken): er is zelfs aangeboden om bewijs aan te leveren.

Dat jij leest wat jij leest wil niet zeggen dat dat daar ook staat. Ik kan me wel indenken dat als bovenstaande jouw mening over Impala is, en de manier waarop er met / tegen / over en door jou wordt gecommuniceerd dat dit wel de manier is waarop jij het leest. Zowel haar post (van FV) als die van mij. En ik schat zo maar in dat door jouw beeld (neutraal en rechtvaardig en correct) je haar posts leest zoals jij die leest.

Laten we het er maar op houden dat mijn wereld- en mensbeeld iets anders uitziet dan de jouwe.
Zit me nu te bedenken waneer ik voor het laatst diep beledigd was... volgens mij toen ik 5 was en niet naar de kroeg mocht met mijn opa en al mijn neven wel. Toen heb ik maar besloten dat beledigd voelen een naar iets is, dus dat doe ik maar niet meer. Misschien een tip voor jou?
LOEP ME MAAR aub.
Ik elke week wel een paar keer. Maar dat komt ook omdat we vaak fout, vet varkensvlees eten (wel van een blij varken, voor zover mogelijk).
Falathiel schreef:
29-06-2017 19:43
Niet? Ik wel. Daarom heb ik die post gestaft. Vond dat ze behoorlijk op zoek was naar nare reacties.
Daarvoor hoefde niemand op zoek te gaan.
LOEP ME MAAR aub.
Ik eet geen varkensvlees omdat ik daarvan vreselijke puisten krijg. Bij een keer varkensvlees is het al raak en zit ik helemaal onder als een puber.
:mail:
LOEP ME MAAR aub.
GenieInABottle schreef:
29-06-2017 19:44
Wie vergeet er nu ook dat er geen chocolade meer in huis is? Pfff, wees blij dat we je nog op tijd hebben gewaarschuwd. :lightbulb:
Ik was me er pijnlijk van bewust, maar dat probeerde ik keihard weg te stoppen. Nu is mijn verlangen in alle hevigheid terug gekomen. Maar mijn luie (oververmoeide) ik is sterker.
Ik kan mijn zoon omkopen om naar de winkel te gaan. Gaat me veel kosten, maar dan heb ik ook wat!
-Kittens- schreef:
29-06-2017 20:04
Ik was me er pijnlijk van bewust, maar dat probeerde ik keihard weg te stoppen. Nu is mijn verlangen in alle hevigheid terug gekomen. Maar mijn luie (oververmoeide) ik is sterker.
Ik kan mijn zoon omkopen om naar de winkel te gaan. Gaat me veel kosten, maar dan heb ik ook wat!
Zeg gewoon dat hij dan ook wat lekkers mag kopen op jouw oosten (wel binnen een bepaald budget natuurlijk) :proud:
Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
-Kittens- schreef:
29-06-2017 20:06
Er liggen nog mini-magnums in de vriezer! :idee:
Ook chocolade!!
Er liggen nog mini-magnums in de vriezer! :idee:
FiIee schreef:
29-06-2017 20:04
Zeg gewoon dat hij dan ook wat lekkers mag kopen op jouw oosten (wel binnen een bepaald budget natuurlijk) :proud:
Dat bedoel ik met veel kosten :biggrin:

Maar ik heb al een magnum in mijn mik.
(Double met caramel met chocolade ijs!)
anoniem_304205 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 20:09
4.32% gewijzigd
-Kittens- schreef:
29-06-2017 20:07
Dat bedoel ik met veel kosten :biggrin:

Maar ik heb al een magnum in mijn mik.
(Double met caramel)
Nu heb ik trek in magnums :facepalm:

Bedankt Kittens
Afbeelding

Wat nou, te weinig tekens ? Hoezo ongeldig bericht?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
-Kittens- schreef:
29-06-2017 20:09
Graag gedaan.
Heb je er ook eentje voor mij? Ah toe :flirting:. Dan krijg jij mijn halve chocoladereep.
FiIee schreef:
29-06-2017 20:08
Nu heb ik trek in magnums :facepalm:

Bedankt Kittens
Graag gedaan.
Mooie kunstwerken. Jammer dat ik niet bij de onthulling kon zijn, maar zo te zien was het reuzegezellig.
Afbeelding
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Waar blijft het slotje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven