Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
FiIee schreef:
29-06-2017 19:52
Grillpanen zijn ook handig om vissticks in te bakken. Laagje olie in de pan en dan die kleffe vissticks van Iglo erin leggen en om en om bakken. Heerlijk!
Bah vissticks :sick:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Zouden de mods wachten met een nieuw deel tot we allemaal weer vriendjes zijn en gezamelijk Kumbayah aanheffen?

Wij aten chili met tortillachips. Sans carne, die was ik vergeten er door te doen, ontdekte ik toen ik opschepte. T was toch lekker :yes:
The owls are not what they seem
Falathiel schreef:
29-06-2017 19:15
Snap ik. Net zoals Bosche bollen die niet van Jan de groot zijn geen bossche bollen genoemd mogen worden.

Maar voor de makkelijkheid noem ik het wel even zo
Die bosche bollen van jan de groot hebben van die vieze chocoladesuikerzooi eroverheen. Ik hou alleen van bosche bollen met echte getemperde chocola. Maar volgens mij zie je die nauwelijks nog.
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-06-2017 19:21
Ik heb even een rondje blokkeer de hardnekkige zeikerts gedaan. Als iedereen nou stopt met quoten gaat het weer helemaal gezellig worden :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Was je wel even zoet mee, of niet :-D
Katalina gefeliciteerd!

En Micchan, wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd!
MissJodiF schreef:
29-06-2017 19:44
Goedenavond, was gister ziek en heb nog niet bijgelezen, afgezien van de laatste twee pagina's. Is dat nog zinvol om te doen? Heb ik wat gemist?
Las dus wel dat er wat zwangeren zijn: gefeliciteerd!
En in het kader van wat je gegeten hebt: alleen een paar beschuitjes met kaas
Nee, niet bijlezen. was alleen maar "blablabla, jij ben stout, nee, jij bent stout, bla bla bla"
Renaissance_ schreef:
29-06-2017 20:40
Katalina gefeliciteerd!

En Micchan, wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd!

Dankjewel!
Renaissance_ schreef:
29-06-2017 20:42
Nee, niet bijlezen. was alleen maar "blablabla, jij ben stout, nee, jij bent stout, bla bla bla"

:rofl:
Perfecte samenvatting!
Ik ben geprikt door een mug en het jeukt en doet zeer :thunder:
Katalina schreef:
29-06-2017 20:47
:rofl:
Perfecte samenvatting!
Dank je. Die heb ik onder mijn control V staan, is elke keer weer handig. :proud:
Renaissance_ schreef:
29-06-2017 20:51
Dank je. Die heb ik onder mijn control V staan, is elke keer weer handig. :proud:
Hee, ben jij niet die TO van dat HELP-topic? Je leeft nog! Je had me wel even gerust mogen stellen op je eigen topic.
Zo'n hekel aan, to's die niet meer terug komen.
En Micchan ook al drachtig?

Gefeliciteerd Micchan :D
Hier lasagne en salade.
Geen trek in maar moet toch wat eten... :|
Prrrr, mauw miawwwww.
-Kittens- schreef:
29-06-2017 20:55
Hee, ben jij niet die TO van dat HELP-topic? Je leeft nog! Je had me wel even gerust mogen stellen op je eigen topic.
Zo'n hekel aan, to's die niet meer terug komen.
Sorry schatje, ik had het druk. Maar ik leef nog en heb besloten ooit een hele nieuwe lampvoet te kopen. Geen zin om hier met elektriciteit te gaan spelen. Wat lief dat je je zorgen hebt gemaakt. Nu ga ik vanavond met een glimlach slapen. :-]
FiIee schreef:
29-06-2017 20:49
Ik ben geprikt door een mug en het jeukt en doet zeer :thunder:
Die k*tbeesten moeten mij ook altijd hebben :zzz:

Sterkte met de jeuk en pijn :hug:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Volgens mij hebben de mods ook veel napraters onder de negeer.
Aardappelen, spinazie/bruine bonen en schnitzel/ vegading.
Lady_Voldemort schreef:
29-06-2017 21:02
Aardappelen, spinazie/bruine bonen en schnitzel/ vegading.
Smaakt het?
Prrrr, mauw miawwwww.
Renaissance_ schreef:
29-06-2017 21:01
We worden gewoon al de hele middag genegeerd. Zelfs mijn stafjes met de mededeling vol, zijn verwijderd.
Ik denk dat ze in beraad zijn en straks komen meedelen dat de napraat wordt gesloten en niet meer terugkomt.
Renaissance_ schreef:
29-06-2017 21:01
Welnee, ze zijn nu druk met klachten vertalen in het Hindi.
Renaissance_ schreef:
29-06-2017 21:03
Ik denk dat ze in beraad zijn en straks komen meedelen dat de napraat wordt gesloten en niet meer terugkomt.
Dan openen we zelf een napraat toch.
FiIee schreef:
29-06-2017 21:02
We worden gewoon al de hele middag genegeerd. Zelfs mijn stafjes met de mededeling vol, zijn verwijderd.
Wat stom zeg.
Renaissance_ schreef:
29-06-2017 21:03
Zou ook kunnen. Nou ik vind het best hoor, zoals het de laatste dagen ging hoeft het voor mij ook niet niet meer. Wat een geneuzel.
FiIee schreef:
29-06-2017 21:04
Dan openen we zelf een napraat toch.
Heb ik ooit eens gedaan toen het CM topic volledig uit de klauw liep. Het was vrij snel weg :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven