Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Renaissance_ schreef:
29-06-2017 21:03
Ik denk dat ze in beraad zijn en straks komen meedelen dat de napraat wordt gesloten en niet meer terugkomt.
Dat is mijn guess ook. En toen dacht ik: maar dat hoeft toch geen reden te zijn om geen nieuwe te openen? Die kunnen ze toch gewoon sluiten op elk moment dat ze willen? En veel werk is het ook niet, om ff een nieuwe te openen. Misschien zijn ze de huisregels voor Napraat aan het herschrijven. Dat kost meer tijd, en de regels kun je minder makkelijk halverwege een topic veranderen.
.
Lady_Voldemort schreef:
29-06-2017 21:04
Welnee, ze zijn nu druk met klachten vertalen in het Hindi.
:rofl:
Lady_Voldemort schreef:
Zou ook kunnen. Nou ik vind het best hoor, zoals het de laatste dagen ging hoeft het voor mij ook niet niet meer. Wat een geneuzel.
Ik vond het ook niet echt een hoogtepunt in de napraatgeschiedenis.
Lady_Voldemort schreef:
Onder het genot van papadums en old monk whisky. Waardoor ze dronken zijn en de forummers vergeten. Helaas vergeten ze de gum niet die hebben ze altijd bij zich.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
impala schreef:
29-06-2017 21:05
Dat is mijn guess ook. En toen dacht ik: maar dat hoeft toch geen reden te zijn om geen nieuwe te openen? Die kunnen ze toch gewoon sluiten op elk moment dat ze willen? En veel werk is het ook niet, om ff een nieuwe te openen. Misschien zijn ze de huisregels voor Napraat aan het herschrijven. Dat kost meer tijd, en de regels kun je minder makkelijk halverwege een topic veranderen.
Hoe dan ook, ik vind het irritant dat er dan helemaal niet gereageerd wordt.
Renaissance_ schreef:
29-06-2017 21:08
Ik vond het ook niet echt een hoogtepunt in de napraatgeschiedenis.
Het was niet eens meer leuk om mee te lezen. Terwijl ik normaliter toch best in ben voor een forumfittie.
charlottew88 schreef:
29-06-2017 21:08
Onder het genot van papadums en old monk whisky. Waardoor ze dronken zijn en de forummers vergeten. Helaas vergeten ze de gum niet die hebben ze altijd bij zich.
Jammie, whiskey! Ik heb nog een klein laagje in de kast staan, die ga ik zo soldaat maken.
Lady_Voldemort schreef:
Zou ook kunnen. Nou ik vind het best hoor, zoals het de laatste dagen ging hoeft het voor mij ook niet niet meer. Wat een geneuzel.
Ja het is de laatste tijd niet meer zoals voorheen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady_Voldemort schreef:
29-06-2017 21:09
Het was niet eens meer leuk om mee te lezen. Terwijl ik normaliter toch best in ben voor een forumfittie.
Dit was ook geen fittie. Dit was/is serious shit.
.
Lady_Voldemort schreef:
Ik ook, maar ik heb hier ook niet veel van meegelezen, zoals je zei teveel geneuzel.
Lady_Voldemort schreef:
Ja ik ook maar je hebt fitties en je hebt fitties dit was gewoon niet leuk.
Lady_Voldemort schreef:
Heb ik ooit eens gedaan toen het CM topic volledig uit de klauw liep. Het was vrij snel weg :hihi:
Ja dan zijn ze wel snel :rofl:
impala schreef:
29-06-2017 21:13
Inderdaad.
En soms kán het even niet leuk zijn.
Jammer dan.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
impala schreef:
29-06-2017 21:13
Ik zag eigenlijk niks serieus tussen die bak stront. Serieuze vragen/commentaren werden stelselmatig genegeerd. Verder vooral een hoop verongelijkt gejank om niks.
we zijn er nog :yes: ik dacht ik kom thuis van het werk en het hele forum is opgedoekt.
:)
Micchan schreef:
29-06-2017 19:36
Haha niet gemist want het staat verder nergens (ja op een zwangerschapsforum :proud: ), maar ja echt. :P
Gefeliciteerd, Micch!!! :cheer2:
Life is short. Eat dessert first.
FiIee schreef:
29-06-2017 20:49
Ik ben geprikt door een mug en het jeukt en doet zeer :thunder:
Beetje azijn op een wattenschijfje doen en beetje deppen op de bult. Ben je zo van de jeuk en bult af.
Lady_Voldemort schreef:

:proud: goed dat je er weer bent!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
-bambi- schreef:
29-06-2017 17:15
Op Viva pagina staan, linkermuisknop 'inspecteren' en daarna Elements en Console. Pagina verversen.
Klikte her er der wat aan (mediation.js ) en ontdekte dat in Console dus echt volledig te lezen is hoe ter plekke met javascript allerlei bugs getracht werd aan te pakken. Echt heel grappig en ook heel interessant zelfs. Ze waren bezig met een knop, met 'yes or no' waarop die ICT-figuur nog zegt/typt: 'in their language ofcourse' :proud:
Ghe, wat grappig zeg en idd hier en daar lees je herkenbare taal:

VIVA FORUM v1.2.11
Happy forumming!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dana schreef:
29-06-2017 21:19
Inderdaad.
En soms kán het even niet leuk zijn.
Jammer dan.
Precies. Ik zie echt geen enkele reden om napraat af te schaffen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Deel 87: overig/napraattopic-deel-87/list_messages/385448

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven