Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 30 juni 2017 om 07:51
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 30 juni 2017 om 07:55
vrijdag 30 juni 2017 om 08:27
Andersom; er zijn ook best genoeg liedjes die niet over poesjes gaan.
vrijdag 30 juni 2017 om 08:36
Ach zo. Nou, Nouschi heeft hulptroepen die die kan wel wat hebben denk ik
vrijdag 30 juni 2017 om 08:42
Eindelijk! Kom binnen, pak een stoel en shop je slippers uit. Als je iets wil drinken dan staat het in de koelkast en in de onderste la links liggen de zoutjes.
vrijdag 30 juni 2017 om 08:45
How much is that doggy in the window.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 30 juni 2017 om 08:56
-bambi- schreef: ↑30-06-2017 00:46Even speculeren hoor..
ICT van Sanoma is voor groot gedeelte overgedragen aan bedrijf in VS, zie link:
http://www.krux.com/customer-success/ca ... es/sanoma/ --> Salesforce DPM. (. Sanoma ging met Krux in zee - ook met dit forum- en nu zitten ze dus met Salesforce. Da's vast niet soepeltjes gegaan. )
Dan begrijp ik de complete radiostilte vanuit CM en mods ook, wat valt er te zeggen als er niets bekend is verder.
En dat er dan nu met voornamelijk stagiaires wordt gewerkt lijkt me ook wel logisch.
vrijdag 30 juni 2017 om 08:56
Nou......
vrijdag 30 juni 2017 om 09:02
Oeh, ik wist helemaal niet dat jij zo kinky bent
vrijdag 30 juni 2017 om 09:14
Nou, dan begin ik maar weer even met zeiken op deze vrijdagochtend. Hoewel ik me bescheur om deze kattengrap, en hoewel ik zelf ook heus regelmatig off topic post, zat ik even terug te kijken in de vorige napraat en het spijt me zeer, maar dan stoort me het 'hihi haha, het moet vooral gezellig blijven' meer dan dat de sfeer niet altijd leuk is.
Eigenlijk vind ik het ook in-triest dat er dan gepleit wordt om napraat maar af te schaffen. Ik zie het gekonkel liever voor de schermen. Dat niet iedereen het ziet of wil zien, dat is dan maar zo, maar ik vind het heel belangrijk dat van tijd tot tijd even iemand er bijvoorbeeld op wijst welke drogredenen gebruikt worden in de discussie. Liever hier dan in de achterkamers (waar ik overigens vrijwel nooit aan meedoe, als ik in al die jaren dat ik hier forum 10 pb's over het forum heb gehad dan is het veel. Als ik al pb, gaat het doorgaans over dingen die ik wegens herkenbaarheid niet openbaar hier wil zetten, zoals persoonlijke ziekte en ellende of vreugd).
Als iemand bijvoorbeeld leugens over andere forummers verspreidt, dan graag in the open, zodat een ander ze kan weerleggen, ook al trekt de verspreider zich er wellicht niets van aan. Liever dan dat leugens via pb's e.d. een heel eigen leven gaan leiden.
Zo, dat was mijn kat van de dag.
Eigenlijk vind ik het ook in-triest dat er dan gepleit wordt om napraat maar af te schaffen. Ik zie het gekonkel liever voor de schermen. Dat niet iedereen het ziet of wil zien, dat is dan maar zo, maar ik vind het heel belangrijk dat van tijd tot tijd even iemand er bijvoorbeeld op wijst welke drogredenen gebruikt worden in de discussie. Liever hier dan in de achterkamers (waar ik overigens vrijwel nooit aan meedoe, als ik in al die jaren dat ik hier forum 10 pb's over het forum heb gehad dan is het veel. Als ik al pb, gaat het doorgaans over dingen die ik wegens herkenbaarheid niet openbaar hier wil zetten, zoals persoonlijke ziekte en ellende of vreugd).
Als iemand bijvoorbeeld leugens over andere forummers verspreidt, dan graag in the open, zodat een ander ze kan weerleggen, ook al trekt de verspreider zich er wellicht niets van aan. Liever dan dat leugens via pb's e.d. een heel eigen leven gaan leiden.
Zo, dat was mijn kat van de dag.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 30 juni 2017 om 09:19