Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Het uitglijden naar groep3 is ook heel bijzonder, weer een nieuwe fase in! Kleintjes worden groot!
Alles klaar:: check .fijn dat ze alleseven nagekeken hebben. Ik heb van t weekend ook op het punt gestaan te bellen vanwege minder voelen, maar hoorde de harttonen zoals ze altijd zijn. En dan durf ik niet meer te bellen, t was ook nachts inmiddels, want dan weer wat geschopt dus stel ik me vast aan. Ze heeft het gisteren en vandaag ruimschoots goedgemaakt gelukkig. Morgen weer controle.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook alles klaar voor de kleine. Zowel vriend als ik hebben vanacht gedroomd dat de bevalling begon, toch een tegenvaller als je dan wakker word haha.

Fijn dat ze je toch voor de zekerheid aan de ctg hebben gelegd gadgetfreak! Liever het zekere voor het onzekere nemen.
Ben zo benieuwd wie de volgende wordt! Het is zo'n cliché, maar geniet van die laatste dagen dat ze in jullie buik zitten. Eén keer geboren is het heavy, maar zijn het schatjes! Maar dat speciale gevoel dat ze in jouw buik zitten is toch iets wat ik stiekem mis;)
Daar ben ik ook bang voor fiep, dat ik dat gefrummel in mm buik straks ga missen. Zeker omdat het echt de laatste zwangerschap is. Maar aan de andere kant kan ik ook niet wachten tot ik d'r in m'n armen heb. Zijn jullie al een beetje gewend aan elkaar?
Fijne verjaardag gadgetfreak, hopelijk zit de kleine nog binnen. Zou het ook niet leuk vinden als ze op dezelfde dag komt, en die kans zit er hier ook in. Ben de 12e jarig en de 13e uitgerekend.
Vanavond nog even lekker uit eten, waarschijnlijk ook de laatste keer met z'n 3tjes. Dat heb ik wel nu, dat ik nog even wat dingen wil doen voordat de Baby er is , met de rest van t gezin. Pas al met dochter op pad geweest, van t weekend nog even pretpark gedaan met z'n allen. Eventjes maar, want toch wel vermoeiend en het ging gieten , maar was toch even lekker nog.(abonnement en dichtbij huis, dan is t niet erg voor een paar uurtjes)
Ja, zeker nog lekker samen dingetjes ondernemen en er superhard van genieten. Achteraf zijn we ook blij dat we in de laatste weken samen nog leuke dingen gedaan hebben en er iedere keer van genoten hebben alsof het (eventjes toch) de laatste keer was:D

De grootste hormonenrush is voorbij maar het blijft wel zoeken. Er begint wel een beetje routine te komen dus dat is wel fijn. Overdag en 's nachts is ze rustig maar huiluurtje(s) 's avonds is tanden bijten.
Dit weekend gaan we eens een eerste wandelingetje maken met de kinderwagen want na 14 dagen bijna continu binnen zitten heb ik daar wel eens nood aan.
Even terug in de buitenwereld komen enzo! ;)
Lekker even wandelen , dat moment kijk ik ook wel
Naar uit. Langzaam aan uit je coconnetje terug het gewone leven in. Fijn dat ze op een huiluurtje na rustig is, is ook altijd maar afwachten. Gaat het nog goed met de voeding?
Nog gefeliciteerd met je verjaardag gadgetfreak! En gelukkig dat alles goed was met baby.

Hier hebben we ook het idee dat we nog van alles moeten gaan doen nu we nog met twee zijn :P Alleen fysiek gaat dit gewoon echt niet meer helaas.

Hoe is het bij jullie? Rommelt het al wat?
Ik heb hier het idee van wel... Kan ook goed zijn dat ik alerter ben hoor, omdat hij nu op 37 weken zit en mag komen..
Baby is terug erg actief en meer last van m'n bekken en buikpijn.
Mooi fiep dat het zo goed gaat! lekker genieten!

Wij hebben de afgelopen weken ook veel samen ondernomen en gewoon ook gezegd tegen elkaar de dagen dat we niks hebben zijn voor ons en gaan we lekker weg. Strand zijn we nog geweest, en we hebben nog een romantische date night gehad thuis, nog paar keer uit eten helemaal super. Kleine kan komen we zijn er klaar voor!
Maar verder plan ik niks dus ben veel thuis en heb wat jij ook zegt feelsogood wel echt de behoefte om straks lekker te wandelen en er gewoon weer opuit te gaan gewoon weer het 'oude' leventje maar dan wel met een kleintje erbij! Merk ook wel dat mensen om me heen of een subtiel appje sturen in de zin van is het al begonnen, of gewoon helemaal niks meer van zich laten horen. Zelfs mn eigen moeder haha die wil gewoon ook niet weten als het begint die wil liever een telefoontje krijgen het is er! Dus ze appt niet uit zichzelf en belt ook niet even spontaan aan! tijd dat die kleine komt!

Vannacht beetje onrustige nacht gehad met krampen in mn onderrug en bovenbenen. Ik moet ook wel zeggen bij ieder krampje zou het?! maar dan denk ik nee gaat nog wel even duren. Morgen 39 weken.
Fijn dat het goed gaat Fiep! Ik denk dat ik straks het bewegen in mn buik wel ga missen, vind dat toch gezellig.

Hier (helaas) nog niks gaande. Ook geen voortekenen of iets dergelijks. Merk dat vriend het steeds spannender begint te vinden, belt smiddags even om te vragen hoe het gaat etc. Ook familie ((schoon)moeder, zus, broer, zwager etc) appt me nu meer om te vragen hoe het gaat. Beste vriendin ook een aantal keer per dag. Lief dat iedereen zo mee leeft :)
Ook ik ben morgen 39 weken. Hopelijk hoeven we niet al te lang meer rond te lopen zo.
Hier hoor ik weinig , wordt niet veel gevraagd. Mm ouders horen het sowieso als er wat begint want dochter moet daarheen dan. De rest heeft nog zoiets van we horen het wel. Vorige keer ook zo. Alleen toen wisten ouders het wel omdat ik al 4 dagen de telefoon weigerde op te nemen en ik op t punt stond het ding uit het raam te gooien toen ze weer belde (vk was er en toen braken ook nog spontaan m'n vliezen). Man heeft toen maar opgenomen want die zag een kosten post aankomen. Omdat we ook werden ingestuurd naar het zh heeft hij toen maar verteld dat t bezig was.
Voortekenen ik weet niet. Soms een dag lang harde buiken om niks, dan weer niks, dan weer een drukkend gevoel op de onderkant. Ik zie het wel, verwacht nog niks.
Vandaag iets meer drukkend gevoel dan menstruatiegevoel..
Ik zeg er ook wat van als mensen elke dag vragen hoe ik me voel.. geen zin in. Degene die het moeten weten krijgen het te horen..
Ja vervelend als ze de hele tijd informeren of het al begonnen is. Wij hebben op voorhand iedereen gezegd dat ze het wel zullen horen als ze geboren is en we de eerste uurtjes bewust onder ons 3-tjes wilden zijn. Ze is bij ons rond 12u 's middags geboren maar hebben gewacht tot 20u om te bellen zodat ze pas de volgende dag op bezoek konden komen en we zelf even konden bekomen van de operatie en geboorte want dat hadden wij echt wel nodig! Zijn we achteraf gezien heel blij mee. Al snap ik dat sommigen het mss wel fijn vinden als ze meteen na de bevalling het nieuws kunnen delen met familie/vrienden.

Iemand vroeg nog hoe het ging met de voeding. Na bijna een strijd van 2 weken tegen extreem pijnlijke tepels heb ik een paar dagen geleden de beslissing genomen om ze niet meer aan te leggen maar gewoon af te kolven en de moedermelk via het flesje te geven. Het was een moeilijke beslissing maar uiteindelijk is het voor mij het belangrijkste dat ze mijn melk binnen krijgt, of dat nu via een tepel of via een flesje is. Nu kan ik veel meer genieten van haar en is een voedingsmoment geen stressmoment meer.
Veel mensen hebben me proberen pushen maar fysiek en emotioneel was het voor mij niet haalbaar maar gelukkig waren er ook een aantal lieve (en professionele) mensen die me gerust gesteld hebben om te doen waar ik mij het beste bij voel. Dus voorlopig komt ze lekker bij van mijn melk en genieten we van ons minimensje.

Nog eventjes volhouden dames!
Fiep groot gelijk.. ik voelde me zo schuldig dat de voeding niet goed liep dat ik op dag 8 mentaal een wrak was. Ik kolfde om de 2 uur overdag en hij kwam om de 3 uur.. we hebben nu wel besloten dat we dit zo niet meer gaan doen. Als het goed gaat dan wil ik kater wel kolven maar niet meer kolven om het opgang toebrengen . Die kleine van mij kreeg deels borstvoeding en deels moedermelk.. dit ook met de intake besproken dat ze als ik stop niet op me in mogen praten ivm schuldgevoel.. 2,5 maand zo gedaan(na een paar weken om de 3 uur)...
Na de geboorte om 16:30 zijn mijn schoonouders broer en ouders in het ziekenhuis geweest en mijn zwagers waren bij ons thuis toen we aankwamen.. zo wilde ik het ook hoor. Ik wilde gelijk showen. Doen we nu ook weer(als mensen dit willen)
En ligt ook aan de tijd dat die geboren wordt
Fiep, groot gelijk qua voeden hoor! Ik zeg vanaf het begin dat ik bv wil proberen, lukt het niet stop ik er onmiddellijk mee en ga ik over op kv. Altijd doen wat goed voelt!

Vriend laat onze ouders iets weten als we naar het zkh gaan, vind hij voor zich zelf een fijn idee. Het ligt eraan hoe laat de kleine word geboren natuurlijk maar ik heb aangegeven dat ik eerst een paar uur met zn 3en wil doorbrengen en dat daarna ouders/broers/zussen onze 2 beste vrienden welkom zijn.
@fiep doen wat voor jou goed voelt! Hier ook afgesproken, bv proberen maar geen getob en anders gauw over naar fv.

Wij willen ook graag eerst alleen zijn, in het ziekenhuis ga ik bevallen en we hebben afgesproken als ik na een aantal uur weer gewoon naar huis mag dan laten we ook niemand naar het ziekenhuis komen en zien we ze thuis wel. En alleen ouders, zus en zwager komen de eerste dag. En voor de rest zie ik het wel.
En mijn ouders willen liever gebeld worden als het is geboren, en dat doen we dan ook. Voor schoonouders is het anders als mijn man zijn vader in moeten schakelen om zijn werk over te nemen weten ze al dat het gaat komen natuurlijk. En anders horen ze het ook als het is geboren!
Gewoon doen wat goed voelt qua voeding, ik wil dolgraag bv geven maar als t echt niet zou gaan, dan gaat het niet.
wij bellen wel, iig moeten mijn ouders de kersverse grote zus direct brengen, dus zijn mn ouders er dan ook. broertje en zusje zijn ook welkom. vorige keer om 4 voor 11 avond bevallen, rond middernacht waren ouders, broertje zusje en schoonouders er. schoonouders verwacht ik niet direct nu want hij rijdt gelukkig geen auto meer. en man mag van mij ook niet weg om ze t halen. Eigenlijk zit ik ook gewoon niet op ze te wachten direct na de bevalling, een dag later is vroeg zat. En zelfs dan hoeven ze niet lang te blijven wat mij betreft.
Ik moet wel zeggen dat de kans dat de borstvoeding onmiddellijk vlot gaat, niet zo heel groot is. Dus ik wil jullie ook niet aanzetten om onmiddellijk over te schakelen naar kunstvoeding:D Geef het een kans, probeer even vol te houden en maak dan de balans op. En idd blijven doen wat voor jou goed voelt.
Vorige keer geluk gehad, toen ging de borstvoeding prima. Hoopeigenljk gewoon op een herhaling van de vorige keer. Mocht t anders lopen dan ga ik kolven en lukt dat echt niet dan flesvoeding. Zal niet snel opgeven want vind t wel heel belangrijk dat ze mijn voeding krijgt. We gaan het zien.
Wat een nattigheid buiten, ik ben maar weer gaan poetsen. Morgen beter weer, dan wil ik nog even met het gezin op pad. Jullie nog plannen voor het weekend?
gelukkig blijft het wel de komende tijd wel aangenaam en niet zoals vorige week zo bloedheet! maar dit is saai binnen zit weer.
vanmorgen bed maar verschoont en boven opgeruimd.
Vanavond hebben we een housewarming van mn zus en morgen lekker geen plannen. Maandagochtend op controle in het ziekenhuis.
Wij een rustig weekend voor de boeg. Vriend is iets aan onze auto aan het vervangen en we kruipen daarna lekker samen op de bank :)

Fijn weekend allemaal!
Ik ga het in iedergeval niet meer zo doen als bij de eerste.. ik ga het proberen maar ik pas ervoor om met een hongerig kind te zitten.. ik over de zeik en kind ook(2de dag toen) ik heb voeding en fles paraat staat voor het geval dat...
Maar ieder moet doen wat goed voelt...
Precies tasje, iedereen moet doen waar zij zich goed bij voelt :) ik heb ook een pot kv klaar staan, mocht het niet lukken met bv.
Vandaag bewust nog iets met z'n 3tjes gedaan.. gekozen om lekker te gaan zwemmen. Althans ik dobberen. De kleine heeft zich met papa prima vermaakt met de glijbanen. Wel 100x gezegd dat hij het zo'n leuke dag vond dus missie geslaagd.. vermoeiend dagje :-D ..
Nou ben ik me er echt van bewust dat het ineens voorbij kan zijn..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven