Uitgerekend juli 2017!
donderdag 10 november 2016 om 00:22
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! 
Inloggegevens: juli2017
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| mlsc | 28 | Eerste | 3 juli | Meisje | |
| Choco15 | 27 | Tweede | 3 juli | Meisje | |
| Fiep | 28 | Eerste | 2 juli | Meisje | |
| EJC | 38 | Eerste | 25 juli | Jongen | |
| Nijntjelief | 35 | Tweede | 4 juli | Jongen | |
| Appelstroop88 | 27 | Eerste | 27 juni | Jongen | |
| Sosa | 33 | Tweede | 1 juli | Jongen | |
| Aardbei-banaan | 25 | Eerste | 7 juli | Jongen | |
| Happy-life | 24 | Eerste | 7 juli | Meisje | |
| Gadgetfreak | 31 | Eerste | 12 juli | Jongen | |
| Tasje76 | 40 | Tweede | 8 juli | Jongen | |
| Bumpersticker | 26 | Eerste | 17 juli | Jongen | |
| Vervivaen | 29 | Eerste | 17 juli | Meisje | |
| Feelsogood | 35 | Tweede | 13 juli | Meisje | |
| Draakje | 24 | Eerste | 4 juli | Meisje | |
| Pigstails | 25 | Eerste | 6 juli | Jongen | |
| Groenogig_monster | 32 | Eerste | 24 juli | Jongen |
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
woensdag 21 juni 2017 om 17:29
Thanks meiden! Ik ben net thuis. Het heeft 3 uur geduurd voordat ze eindelijk een goed hartfilmpje hadden... Resultaten van de echo waren prima, ik heb voldoende vruchtwater. Er is dus geen aanwijsbare oorzaak voor het "minder leven" voelen. Dus nu maar in de gaten houden en hopen dat ze weer zoveel gaat bewegen als eerst. Omdat mijn bloeddruk voor mij aan de hoge kant was, moet ik volgende week nog even op extra controle bij de vk. Wel fijn dat ze het zo serieus namen.
woensdag 21 juni 2017 om 19:09
Goed dat je dat gedaan hebt Vervivaen! En ook fijn dat ze je goed in de gaten houden. Mij werd verteld dat het hartfilmpje in elk geval voor de komende 24 uur voorspellend is voor dat het goed met hem gaat. Ik dacht namelijk: als ik nu vanavond weer minder voel, moet ik dan weer gaan bellen? en zij zei dat het vooral belangrijk was dat je hem/haar af en toe een keer voelt schoppen. Dat het dan niet zo fanatiek was als dat je gewend was, was volgens haar niet zo erg. Maar het is natuurlijk wel veel fijner als ze dat wel gewoon weer gaat doen.
woensdag 21 juni 2017 om 20:41
Vervivean fijn dat je even gecontroleerd bent en alles goed is.. ook de kleine heeft misschien last van de warmte..
Ejc van harte gefeliciteerd met de kleine. Jammer dat hij nog even moet blijven
Hier ook last van de warmte en enkels en voeten opgezwollen.. controle was goed en de kleine is helemaal ingedaald. Over 2 weken schat ze hem 7 pond.. bld mooi...
Ejc van harte gefeliciteerd met de kleine. Jammer dat hij nog even moet blijven
Hier ook last van de warmte en enkels en voeten opgezwollen.. controle was goed en de kleine is helemaal ingedaald. Over 2 weken schat ze hem 7 pond.. bld mooi...
donderdag 22 juni 2017 om 17:06
Hey,
Even een korte update: op 10 juni begonnen de weeen s avonds wat regelmatiger. Rond 2 uur zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Daar werd op 11/06 onze prachtige dochter geboren. We zijn er volop van aan het genieten.
Wel hebben we de schoonfamilie zo goed als op kant geschoven. We hadden geen zin meer in negatieve gedachten of benaderingen.
We wensen iedereen dat al bevallen is een proficiat. Aan de andere wensen de een vlotte bevalling!
Even een korte update: op 10 juni begonnen de weeen s avonds wat regelmatiger. Rond 2 uur zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Daar werd op 11/06 onze prachtige dochter geboren. We zijn er volop van aan het genieten.
Wel hebben we de schoonfamilie zo goed als op kant geschoven. We hadden geen zin meer in negatieve gedachten of benaderingen.
We wensen iedereen dat al bevallen is een proficiat. Aan de andere wensen de een vlotte bevalling!
donderdag 22 juni 2017 om 18:01
Wow het gaat hard hier met de baby's!
Gefeliciteerd choco, fiep, ejc en mlsc!
Ejc, fietsen? Hoe dan? Hopelijk mag jullie baby gauw mee naar huis toe!
Vervivaen hier is baby de laatste dagen ook rustig voor zijn doen, ik denk toch mede door de warmte. In de avond is hij erg fanatiek dus ik ben nog niet ongerust! Gelukkig was bij jullie alles in orde.
Ik benbenieuwd wie nu de volgende gaat zijn!
Gefeliciteerd choco, fiep, ejc en mlsc!
Ejc, fietsen? Hoe dan? Hopelijk mag jullie baby gauw mee naar huis toe!
Vervivaen hier is baby de laatste dagen ook rustig voor zijn doen, ik denk toch mede door de warmte. In de avond is hij erg fanatiek dus ik ben nog niet ongerust! Gelukkig was bij jullie alles in orde.
Ik benbenieuwd wie nu de volgende gaat zijn!
donderdag 22 juni 2017 om 18:11
donderdag 22 juni 2017 om 19:34
Gefeliciteerd mlsc! Geniet er lekker van! Goed dat je even rust neemt van je schoonfamilie. Hopelijk een goede bevalling gehad ook?
Het gaat inderdaad hard ineens hier. Ik mag ooknu. Dochter wel voorbereid dat ze er echt niet vanuit moest gaan dat het dan ook gelijk komt een dat het zo nog 4 weken kan duren. Dat snapte ze wel, maar ze was toch ook wel wat teleurgesteld dat ik haar vanmiddag zelf heb opgehaald van school incl..buik.
Het gaat inderdaad hard ineens hier. Ik mag ooknu. Dochter wel voorbereid dat ze er echt niet vanuit moest gaan dat het dan ook gelijk komt een dat het zo nog 4 weken kan duren. Dat snapte ze wel, maar ze was toch ook wel wat teleurgesteld dat ik haar vanmiddag zelf heb opgehaald van school incl..buik.
donderdag 22 juni 2017 om 19:45
Gefeliciteerd mlsc! Heeft je vriendin een goede bevalling gehad? Slim dat jullie schoonfamilie even laten voor wat het is, levert alleen maar stress op!
Het gaat inderdaad hard met de babies!
Ik vandaag controle bij de VK gehad, alles nog steeds in orde. Kleintje heeft het goed in mn buik. Morgen alweer 38 weken zwanger, ben zo benieuwd wanneer de bevalling begint... hoop niet dat hij tot 42 weken blijft zitten!
Het gaat inderdaad hard met de babies!
Ik vandaag controle bij de VK gehad, alles nog steeds in orde. Kleintje heeft het goed in mn buik. Morgen alweer 38 weken zwanger, ben zo benieuwd wanneer de bevalling begint... hoop niet dat hij tot 42 weken blijft zitten!
vrijdag 23 juni 2017 om 09:49
Aah zo leuk Mlsc, gefeliciteerd!! Fijn dat jullie zo van elkaar aan het genieten zijn <3.
Hier is ook nog alles rustig. Al doet mijn lichaam regelmatig alsof hij gaat komen met urenlange harde buiken/oefenweeen? om vervolgens weer te doen alsof er niks aan de hand is!
Hier alweer bijna 40 weken. Ik hoop ook van harte dat ik de 42 niet ga halen!
Hier is ook nog alles rustig. Al doet mijn lichaam regelmatig alsof hij gaat komen met urenlange harde buiken/oefenweeen? om vervolgens weer te doen alsof er niks aan de hand is!
Hier alweer bijna 40 weken. Ik hoop ook van harte dat ik de 42 niet ga halen!
vrijdag 23 juni 2017 om 20:11
Ik heb de kleine gisteren en vandaag gelukkig weer vaker gevoeld! Een hele opluchting!
Appelstroop, hoe is dat bij jou toen eigenlijk gegaan? Je voelde hem minder en toen hebben ze een hartfilmpje gemaakt, en daarna? Voelde je hem vanaf toen weer meer?
Aardbei, mijn temperatuur was gewoon 37 graden (en die in de baarmoeder dus ook), dus ik denk niet dat het met de warmte te maken had. Maar wie weet...
Gefeliciteerd mlsc! Wat een supernieuws! Mocht ze meteen mee naar huis? Geniet ervan!
Bumpersticker, fijn dat hij 's avonds wel gewoon druk is - dan is er vast niks aan de hand! Ik had dat dus een paar dagen niet en daarom maakte ik me zorgen. Normaal is ze 's avonds namelijk altijd aan het stuiteren.
Appelstroop, hoe is dat bij jou toen eigenlijk gegaan? Je voelde hem minder en toen hebben ze een hartfilmpje gemaakt, en daarna? Voelde je hem vanaf toen weer meer?
Aardbei, mijn temperatuur was gewoon 37 graden (en die in de baarmoeder dus ook), dus ik denk niet dat het met de warmte te maken had. Maar wie weet...
Gefeliciteerd mlsc! Wat een supernieuws! Mocht ze meteen mee naar huis? Geniet ervan!
Bumpersticker, fijn dat hij 's avonds wel gewoon druk is - dan is er vast niks aan de hand! Ik had dat dus een paar dagen niet en daarom maakte ik me zorgen. Normaal is ze 's avonds namelijk altijd aan het stuiteren.
vrijdag 23 juni 2017 om 21:09
Mlsc, proficiat met jullie dochtertje! Is alles goed verlopen?
Vervivaen, ik begrijp dat je je wat zorgen gemaakt hebt, maar gelukkig voel je de baby wel weer meer. Spannend, die laatste tijd!
Ik ben benieuwd wie de volgende gaat worden!
Wij zijn sinds gisterenavond thuis dus nu kan het gezinsleventje echt beginnen:)
Vervivaen, ik begrijp dat je je wat zorgen gemaakt hebt, maar gelukkig voel je de baby wel weer meer. Spannend, die laatste tijd!
Ik ben benieuwd wie de volgende gaat worden!
Wij zijn sinds gisterenavond thuis dus nu kan het gezinsleventje echt beginnen:)
dinsdag 27 juni 2017 om 14:21
Bij verloskundige geweest en bld goed.. de laatste 2 weken zeiden ze dat hij in mijn bekken lag en als mijn vliezen zouden breken ik niet meer plat moest gaan liggen. Nu is hij er iets uitgefloept dus wel gaan liggen als mijn vliezen breken .. komt vaker voor bij een 2de zei ze.. Pff.. zoveel last gehad vrijdag ...... voelt ook alsof ik een stap terug doe. Dit wilt ook niets zeggen over wanneer hij komt.. ik heb nog 1 belangrijke datum en dat is het uitglijden van de kleuterklas naar groep 3 . Dit wel ik niet missen....
dinsdag 27 juni 2017 om 14:43
Wat vervelend dat hij niet meer zo ingedaald is tasje! Snap dat dat kan voelen als een stapje terug. Jouw UD komt ook al dichtbij!
Ik net bij de VK op controle geweest, alles weer goed. Vorige week was mijn bloeddruk hoger als normaal, vandaag weer gezakt naar hoe het meestal bij mij is. Ben wel al heel de dag een beetje misselijk, pff. Zaterdag ook al last van maar trok toen nog weg, helaas vandaag nog niet.
Ik net bij de VK op controle geweest, alles weer goed. Vorige week was mijn bloeddruk hoger als normaal, vandaag weer gezakt naar hoe het meestal bij mij is. Ben wel al heel de dag een beetje misselijk, pff. Zaterdag ook al last van maar trok toen nog weg, helaas vandaag nog niet.
dinsdag 27 juni 2017 om 20:24
Hi ladies,
wij hadden even een spannend dagje gisteren. Ik had al een paar dagen het gevoel dat ik de kleine man wat minder voelde in mijn buik. (vandaag nog steeds trouwens)
ik kon gelukkig gelijk langskomen bij de VK. Zij heeft gevoeld en het hartje geluisterd. Dat was allemaal goed. toch nemen ze geen enkel risico blijkbaar, want we mochten gelijk even door naar het zkh voor een ctg en een echo.
Gelukkig was alles helemaal goed, maar spannend is en blijft het wel.
De kleine is een beetje gedraaid. Niet zozeer met hoofdje maar juist zijn rug. Die ligt na bijna 20 weken nu ineens naar links ipv rechts. Daardoor kan ik de bewegingen misschien wat lastiger voelen. Hij schommelt nog steeds een beetje in mijn bekken, klein beetje ingedaald maar nog niet helemaal.
Verklaard ook wel een beetje waarom ik nu meer maagzuur heb. haha.
a.s. donderdag weer controle bij de VK. ben benieuwd!
Bij iedereen alles gereed voor de komst van de kleine? Hier wel!
Morgen ben ik jarig. Dus dan mag hij toch echt even blijven zitten want dat is niet leuk voor hem, jarig zijn op dezelfde dag als je mama.
wij hadden even een spannend dagje gisteren. Ik had al een paar dagen het gevoel dat ik de kleine man wat minder voelde in mijn buik. (vandaag nog steeds trouwens)
ik kon gelukkig gelijk langskomen bij de VK. Zij heeft gevoeld en het hartje geluisterd. Dat was allemaal goed. toch nemen ze geen enkel risico blijkbaar, want we mochten gelijk even door naar het zkh voor een ctg en een echo.
Gelukkig was alles helemaal goed, maar spannend is en blijft het wel.
De kleine is een beetje gedraaid. Niet zozeer met hoofdje maar juist zijn rug. Die ligt na bijna 20 weken nu ineens naar links ipv rechts. Daardoor kan ik de bewegingen misschien wat lastiger voelen. Hij schommelt nog steeds een beetje in mijn bekken, klein beetje ingedaald maar nog niet helemaal.
Verklaard ook wel een beetje waarom ik nu meer maagzuur heb. haha.
a.s. donderdag weer controle bij de VK. ben benieuwd!
Bij iedereen alles gereed voor de komst van de kleine? Hier wel!
Morgen ben ik jarig. Dus dan mag hij toch echt even blijven zitten want dat is niet leuk voor hem, jarig zijn op dezelfde dag als je mama.