Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 30 juni 2017 om 14:11
.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑30-06-2017 14:08Het is maar wat je zinnig vindt. Dat gezeik van deze week van jou vond ik dan weer niet zo zinnig. Maar wie houdt je tegen? Niemand hé.
Wat ik te zeiken heb of had, kán alleen hier. Dát is precies het verschil.
impala wijzigde dit bericht op 30-06-2017 14:11
3.69% gewijzigd
.
vrijdag 30 juni 2017 om 14:11
Nee ik heb geen pb gestuurd. Ik wou alleen "dank voor je reacties" zeggen.Mother_Earth schreef: ↑30-06-2017 09:08Dank je voor de bloem.![]()
Verder niets ontvangen/ gezien in PB als je dat bedoelde.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 30 juni 2017 om 14:14
Uiteraard doe ik dat ook meestal, maar gisteren werd er geopperd om napraat te sluiten omdat mensen de fitties niet trekken en het hier gezellig moet blijven. Dat is wat mij betreft de omgekeerde wereld en ik zou het heel jammer vinden als napraat dichtgaat. Er wordt dan nagepraat, trek je dat niet dan ga je ergens anders heen, ipv vragen of het weer gezellig mag,Lady_Voldemort schreef: ↑30-06-2017 14:05Of je legt je erbij neer dat deze golfbeweging nou eenmaal inherent is aan de napraat, al 87 delen lang, en als het weer poezenplaatjesplaktijd is ga je even ergens anders lezen, heel simpel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 30 juni 2017 om 14:15
vrouwjagersma schreef: ↑30-06-2017 14:10Wel fijn dat ik dit nu ook weer weet. ik zal me fluks uit de voeten maken, met mijn gezellige onzin steeds.
Nee hoor, flukse gezelligheid en onzin is geheel niet uitgesloten van deelname aan dit topic.
Wees welkom en neem een schaaltje stoofpeertjes mee als het zo uitkomt.
vrijdag 30 juni 2017 om 14:17
Klopt, ik probeer er vaak ook aan voorbij te scrollen.shifty schreef: ↑30-06-2017 14:10Precies.
En voor de aardigheid heb ik nog even naar de omschrijving van de het napraat topic gekeken:
In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.
Wat mag:
- Bans bespreken forum/overig/bantopic/list_messages/235701//
- Beleid bespreken
- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)
- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)
Dus je mag hier gewoon stoom afblazen EN offtopic kletsen; dus ook poezenplaatjes plakken en er vervolgens iets van vinden.
Wat dat betreft is de napraat dus gewoon bedoeld als een soort vergaarbak van forum-geneuzel.
Maar het 'op normale wijze' en 'niet zorgend voor onrust' betekent m.i. dat het niet de bedoeling is om hier een groepjes/clubhuis-cultuur te kweken en al helemáál niet dat het argument 'het moet gezellig blijven' gebruikt mag worden om te proberen discussies de nek om te draaien. Discussies waar napraat nota bene voor bedoeld is.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 30 juni 2017 om 14:17
Laat thuis (overig)
vrijdag 30 juni 2017 om 14:18
Precies.Dana schreef: ↑30-06-2017 14:17
Maar het 'op normale wijze' en 'niet zorgend voor onrust' betekent m.i. dat het niet de bedoeling is om hier een groepjes/clubhuis-cultuur te kweken en al helemáál niet dat het argument 'het moet gezellig blijven' gebruikt mag worden om te proberen discussies de nek om te draaien. Discussies waar napraat nota bene voor bedoeld is.
.
vrijdag 30 juni 2017 om 14:25
Misschien bedoel je mij niet, maar hierbij: Mijn motivatie was en is niet dat ik de fitties niet trek.Nouschi schreef: ↑30-06-2017 14:14Uiteraard doe ik dat ook meestal, maar gisteren werd er geopperd om napraat te sluiten omdat mensen de fitties niet trekken en het hier gezellig moet blijven. Dat is wat mij betreft de omgekeerde wereld en ik zou het heel jammer vinden als napraat dichtgaat. Er wordt dan nagepraat, trek je dat niet dan ga je ergens anders heen, ipv vragen of het weer gezellig mag,![]()
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 30 juni 2017 om 14:27
Exact! Te gek voor woorden toch.Dana schreef: ↑30-06-2017 14:17Klopt, ik probeer er vaak ook aan voorbij te scrollen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 30 juni 2017 om 14:27
Je moet wel wat als je wilt zien of er nog nagepraat is. Je moet eerst door dat geneuzel heen.Lady_Voldemort schreef: ↑30-06-2017 14:11Je moet niks. En je kunt er ook gewoon je schouders over ophalen.
vrijdag 30 juni 2017 om 14:29
Zoveel mensen, zoveel meningen.Fee-de-Goede schreef: ↑30-06-2017 14:05Of gewoon een beetje humor. Die 3000 posts van de week van jou en anderen: Dat was pas zieken. Met een hoofdletter Z. En wel verboden. Zie OP.
Wat ik als humor bedoel, kun jij zuigen vinden.
En wat de 1 een fittie noemt is voor de ander standpunten/meningen uitwisselen, een discussie dus.
Misschien maakt het taalgebruik uit of het als fittie gezien wordt. En dat taalgebruikt verschilt ook weer per persoon/bericht.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
vrijdag 30 juni 2017 om 14:31
Dit dus.Lady_Voldemort schreef: ↑30-06-2017 14:05Of je legt je erbij neer dat deze golfbeweging nou eenmaal inherent is aan de napraat, al 87 delen lang, en als het weer poezenplaatjesplaktijd is ga je even ergens anders lezen, heel simpel.