Schaduwnapraat.
zaterdag 24 juni 2017 om 12:23
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 30 juni 2017 om 15:40
Ik heb een hekel aan plaatjes van mannen (en vrouwen) waarbij het uitsluitend over hun uiterlijk gaat.
Nous, wil je dat hier even verbieden? Anders moet ik ofwel een eigen schaduwnapraattopic openen, ofwel verder kletsen op Napraat.
Nous, wil je dat hier even verbieden? Anders moet ik ofwel een eigen schaduwnapraattopic openen, ofwel verder kletsen op Napraat.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 30 juni 2017 om 15:41
Pfff, Ronaldo is in mijn ogen ook de beste voetballer ter wereld. Op napraat mocht het niet, want daar doet men aan hockey geloof ik.
vrijdag 30 juni 2017 om 15:42
vrijdag 30 juni 2017 om 15:42
Ik zal het onthouden voor een volgende keerLady_Voldemort schreef: ↑30-06-2017 15:42Je moet het ook een beetje bijhouden. Op FB bijvoorbeeld, daar heb je groepen en zo waar je ook heel goed je tegengeluid kwijt kunt als je hier geband bent. Het is niet helemaal hetzelfde maar je spelling blijft wel op peil.
vrijdag 30 juni 2017 om 15:43
vrijdag 30 juni 2017 om 15:44
Nee hoor ik heb niemand zien zeggen dat het niet zou mogen (en bovendien heeft niemand er wat over te zeggen).
Ik had ietwat commentaar op de zangkwaliteiten van meneer Ronaldo maar dat begreep je zelf ook toch?
vrijdag 30 juni 2017 om 15:47
vrijdag 30 juni 2017 om 16:08
Ik houd wel van lekkere wijven en kerels, dus helaas
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 30 juni 2017 om 16:13
vrijdag 30 juni 2017 om 16:14
Er is ook een stamcafé
vrijdag 30 juni 2017 om 16:14