Schaduwnapraat.

24-06-2017 12:23 1201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!

Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.

Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling! :devil:
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady_Voldemort schreef:
30-06-2017 19:43
Een mens is nooit te oud om te leren he.
Daar heb je gelijk in.
Skull schreef:
30-06-2017 18:39
Ik ga nu ff eten:
Afbeelding
Geweldig :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hugh-Jazz schreef:
30-06-2017 19:38
Ik hou van zulke websites! Hoe lang nog voordat we met zijn allen, in onze lunchpauze, in het dichtstbijzijnde weiland gaan grazen?
:mrgreen:
Nu op SBS6! Mijn man vond laatst dat ik op Gru leek. Lief toch? :love:

Afbeelding
Beeldig!
Ik kijk iets over aspirant-topkoks. Een jongen komt uit Holten en die heeft zo'n lief accent.
Dat is echt uitgesmeerd, dat programma. Een avond in Emmen en een avond in een andere doodsaaie provinciestad en de Tros is weer klaar voor het seizoen.
Ik kijk Het beste van Got talent, maar ga zo naar het zomerfeest op het plein :-D
Ik schenk even een glaasje rode wijn in. Goed?
Hugh-Jazz schreef:
30-06-2017 21:33
Ik schenk even een glaasje rode wijn in. Goed?
Dat hoort dan weer in het (Stam)café.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
30-06-2017 21:36
Dat hoort dan weer in het (Stam)café.
Voor het nieuwe forum zijn we nog op zoek naar een verkeersregelaar. Iets voor jou?
Afbeelding
Ik vind het wel heel ingewikkeld allemaal. Ik voel me niet meer op mijn gemak. Ik denk dat ik naar een leuk krabbelforum uitwijk.
Wat is een krabbelforum?
vrouwjagersma schreef:
30-06-2017 21:43
Ik vind het wel heel ingewikkeld allemaal. Ik voel me niet meer op mijn gemak. Ik denk dat ik naar een leuk krabbelforum uitwijk.
Nee, blijf alstublieft.
Het went heus wel :hug:
vrouwjagersma schreef:
Oe dat lijkt mij ook wel wat! Laat even weten als je iets leuks vindt!
Enn schreef:
30-06-2017 21:47
En dit hoort dan weer in een afscheidstopic of op het Modtopic.
Jemig.
Ik ga ook maar naar een krabbelforum.
Jonari schreef:
30-06-2017 21:44
Nee, blijf alstublieft.
Het went heus wel :hug:
En dit hoort dan weer in een afscheidstopic of op het Modtopic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jonari schreef:
30-06-2017 21:47
Jemig.
Ik ga ook maar naar een krabbelforum.
Laten we dat forum eerst even duiden voordat je daar gaat posten. Dat is veiliger.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb een biertje, worstjes, kaasbolletjes. Nou jij weer Skullie!
Lady_Voldemort schreef:
30-06-2017 21:36
Voor het nieuwe forum zijn we nog op zoek naar een verkeersregelaar. Iets voor jou?
Op mijn lijf geschreven. Maar helaas, ik blijf hier.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
vrouwjagersma schreef:
Ja ik vind het ook wel een gedoe. Daarstraks wilde ik iets toevoegen aan wat ik hier schreef maar daarvoor moest ik naar de napraat maar eerst moest ik even koken dus toen moest ik ze op de napraat laten wachten en ik kon daar niet eens mijn excuses aanbieden voor mijn lange uitblijven want koken mag niet op de napraat dus dat moest dan weer hier... kolere zeg. Een mens zou van minder horendol worden.
Yep, ingewikkeld. Stom.
Life is short. Eat dessert first.
Hugh-Jazz schreef:
30-06-2017 21:10
Nu op SBS6! Mijn man vond laatst dat ik op Gru leek. Lief toch? :love:

Afbeelding
:flirting:
Goedemorgen,
Heb net een rekentest van groep 7 gedaan en was ene rekenkundig genie. Das toch een goed begin van de dag :-D
Mogguh.

Ik heb mijn boek uit, huilend en wel. :cry:
Moi hoe ver ben jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven