Schaduwnapraat.
zaterdag 24 juni 2017 om 12:23
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 1 juli 2017 om 17:38
Misschien moet je deze posten in het topic wat zich afvraagt of jongens stoer moeten zijn.
En in alle 'ik kan niet en/of ik wil niet slapen -topics'
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 1 juli 2017 om 18:10
Lady_Voldemort schreef: ↑01-07-2017 18:01Ben jij vannacht bij me wezen inbreken? Ik ben een leverworst kwijt namelijk.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Hele tijd geleden was je ook eens iets kwijt wat in de koelkast hoorde. Weet je nog waar je het toen terug gevonden hebt? Goede kans dat die leverworst dezelfde weg op gegaan is. *maag van puberzoon?*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 1 juli 2017 om 19:57
Oh ja, dat was mijn feta ja
zaterdag 1 juli 2017 om 20:06
Ja ik stond vannacht voor je koelkast om een leverworst te jatten, maar toen zag ik dat er nog maar een klein stukje achter de champignons lag.Lady_Voldemort schreef: ↑01-07-2017 18:01Ben jij vannacht bij me wezen inbreken? Ik ben een leverworst kwijt namelijk.