Centraal Moderatortopic

22-04-2017 22:03 2953 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Reactie/bugstopic deel 3
http://forum.viva.nl/overig/reactie-en- ... ges/299389

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-90/list_messages/389360

Suggesties m.b.t de pijler Actueel
http://forum.viva.nl/actueel/verzamelto ... 3#26946733

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2017 20:07
24.96% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Spammer: topics/new
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Die spam zit overal.
shifty schreef:
30-06-2017 20:49
Is het dan niet veel directer als ik daarvoor een stafje gebruik? Bij de desbetreffende melding in het bantopic?

Dat mag ook. Alleen stafjes zijn over het algemeen een eenzijdige vorm van communicatie, we zullen dus niet altijd een antwoord geven. We bekijken wel altijd het stafje.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Alixane schreef:
30-06-2017 23:14
Spammer: topics/new
Dank je! We hebben ingegrepen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

ModeratorViva schreef:
30-06-2017 23:22
Dat mag ook. Alleen stafjes zijn over het algemeen een eenzijdige vorm van communicatie, we zullen dus niet altijd een antwoord geven. We bekijken wel altijd het stafje.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Dank. Geen probleem dan in dit geval als de communicatie eenzijdig is aangezien er in principe toch niet terug gecommuniceerd wordt over de ban van iemand anders.
Ik heb een banmelding gestaft. Uiteraard ben ik benieuwd of deze aankomt en of de oorspronkelijke informatie waar die ban op gebaseerd is, voor jullie nog beschikbaar is zodat deze ban opnieuw geëvalueerd kan worden.

Maar zoals aangegeven heb ik er ook alle begrip voor dat dit een eenzijdige vorm van communicatie is en dat er in principe ook niet inhoudelijk gereageerd kan worden.
shifty schreef:
30-06-2017 23:51
Ik heb een banmelding gestaft. Uiteraard ben ik benieuwd of deze aankomt en of de oorspronkelijke informatie waar die ban op gebaseerd is, voor jullie nog beschikbaar is zodat deze ban opnieuw geëvalueerd kan worden.

Maar zoals aangegeven heb ik er ook alle begrip voor dat dit een eenzijdige vorm van communicatie is en dat er in principe ook niet inhoudelijk gereageerd kan worden.
Beste shifty,

we hebben je stafje in goede orde ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

ModeratorViva schreef:
01-07-2017 00:00
Beste shifty,

we hebben je stafje in goede orde ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dank voor de terugkoppeling.
Fijn weekend :hello:
ModeratorViva schreef:
30-06-2017 19:10
Beste Star* en Bobby-Pin,

Na 200 berichten (op het nieuwe forum) zouden plaatjesplakrechten automatisch moeten worden toegekend. Zo te horen is dat bij jullie niet het geval? (Star*, je zit nog niet aan de 200 posts.) Krijgen jullie een foutmelding te zien? Zien jullie geen icoontje om de afbeelding in te voegen?

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Mod, ik kom hier al 16 jaar. Ik ben echt niet ineens Claudio.
Star* schreef:
01-07-2017 09:15
Mod, ik kom hier al 16 jaar. Ik ben echt niet ineens Claudio.
ik had precies hetzelfde. Maar geld voor de posts op het nieuwe forum.
iemand_anders schreef:
27-06-2017 14:59
Beste mod
Ik sluit me bij dit verzoek aan. Het zou een hoop onduidelijkheid en ergernis wegnemen als voor alle gebruikers aan beide zijden helder is waar dit topic voor dient en wat er wel en niet gemeld mag worden. Ook voor jullie lijkt het me prettiger werken als er niet steeds 'off-topic' gegumd hoeft te worden, waarschuwingen en bans uitgedeeld en dit topic niet vervuild raakt met gewiste berichten.
Graag verzoek ik jullie dan ook om een heldere, eenduidige uitleg als richtlijn voor dit topic. Bij voorbaat dank.
Beste mod
Dit is de derde keer dat ik dit, in mijn ogen relevante en redelijke, verzoek tot jullie richt. Tot dusverre ben ik compleet genegeerd.
Ik zou het op z'n minst fatsoenlijk vinden als jullie een reactie op mijn verzoek geven en heel graag een inhoudelijke.

In afwachting...
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-07-2017 13:02
Reden: off-topic
97.93% gewijzigd
.
.
Mods, lezen jullie nog wel mee in het bugtopic? En zo ja, wordt er ook iets mee gedaan? Het lijkt nu alsof jullie de handdoek in de ring hebben gesmeten. Ben al een tijdje niet geweest, als in een week of 4, maar er is nog niet heul veel verbeterd volgens mij.....
Hoi, een tijd terug heb ik een topic verborgen. Nu ben ik toch wel benieuwd hoe het is afgelopen, maar ik kan het topic nu niet meer openen. Is er ook manier om dit ongedaan te maken?
Mods, is het toegestaan hetzelfde probleem/ dezelfde vraag/ dezelfde tekst op meerdere plekken te publiceren, ofwel te crossposten?
Het is een maand geleden dat er bugs zijn opgelost. Is het de bedoeling dat de rest van de bugs ook nog wordt opgelost, en zo ja, wat is de planning? Of rekenen jullie erop dat we vanzelf wel een keer ophouden met zeuren?
Luna_ schreef:
01-07-2017 21:22
Mods, is het toegestaan hetzelfde probleem/ dezelfde vraag/ dezelfde tekst op meerdere plekken te publiceren, ofwel te crossposten?
Dat is geen crossposten.
miems schreef:
01-07-2017 19:33
Hoi, een tijd terug heb ik een topic verborgen. Nu ben ik toch wel benieuwd hoe het is afgelopen, maar ik kan het topic nu niet meer openen. Is er ook manier om dit ongedaan te maken?
We gaan dit even voor je uitzoeken. Zodra we meer weten laten we het je weten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Hoi mods,

Ik heb per ongeluk mijn topic op seks gezet, mag deze naar overige?

seks/hoe-de-rechtlijnige-tiramisu-zich- ... ges/385552

Merci :lips: .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
-Kia-Ora- schreef:
01-07-2017 22:29
Hoi mods,

Done!
Tr0tter schreef:
01-07-2017 21:58
Het is een maand geleden dat er bugs zijn opgelost. Is het de bedoeling dat de rest van de bugs ook nog wordt opgelost, en zo ja, wat is de planning? Of rekenen jullie erop dat we vanzelf wel een keer ophouden met zeuren?
Als mods hebben we hier helaas geen overzicht op. Zodra we meer weten posten we het, maar op dit moment is er niets nieuws te melden.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

-Kia-Ora- schreef:
01-07-2017 22:29
Hoi mods,

Zat ik door jou op seks te posten :O
ModeratorViva schreef:
01-07-2017 23:08
Als mods hebben we hier helaas geen overzicht op. Zodra we meer weten posten we het, maar op dit moment is er niets nieuws te melden.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Misschien dan even met de community manager overleggen, of hem/haar een update laten plaatsen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
MoirenPhae schreef:
01-07-2017 23:11
Zat ik door jou op seks te posten :O
Ja, ik sleur je weer mee terug naar de donkere zijde. (6)
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven