Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 19 juni 2017 om 07:35
Wordt hier nog door de mods gelezen??
Je hebt een lijst met ´gereageerd´ (op de topics waar ik in schreef) en een lijst met eigen topics. Blijkbaar komen je eigen topics niet in de eerste lijst. Vinnik niet zo handig eigenlijk. Als je het weet, is dat niet zo´n punt. Maar anders snap ik wel waarom een forummer niet meer reageert op eigen topics.
Je hebt een lijst met ´gereageerd´ (op de topics waar ik in schreef) en een lijst met eigen topics. Blijkbaar komen je eigen topics niet in de eerste lijst. Vinnik niet zo handig eigenlijk. Als je het weet, is dat niet zo´n punt. Maar anders snap ik wel waarom een forummer niet meer reageert op eigen topics.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
zaterdag 1 juli 2017 om 23:23
Ik heb 3 problemen met het forum.
1) De zoekfunctie werkt bij mij vaak niet. Als ik een resultaat aanklik, dan word ik teruggestuurd naar het forumoverzicht ipv naar het topic dat ik wil. Best wel irritant.
2) Ik zie in veel topics dat er iemand gequote wordt en het oorspronkelijke bericht staat dan onder het gequote bericht. Vreemd.
3) Zoals Oddish ook al schreef, als je een topic aanklikt waar je al op gereageerd hebt, dan word je naar je eerste reactie gestuurd ipv naar de laatste pagina.
Ik hoop dat deze bugs opgelost kunnen worden.
1) De zoekfunctie werkt bij mij vaak niet. Als ik een resultaat aanklik, dan word ik teruggestuurd naar het forumoverzicht ipv naar het topic dat ik wil. Best wel irritant.
2) Ik zie in veel topics dat er iemand gequote wordt en het oorspronkelijke bericht staat dan onder het gequote bericht. Vreemd.
3) Zoals Oddish ook al schreef, als je een topic aanklikt waar je al op gereageerd hebt, dan word je naar je eerste reactie gestuurd ipv naar de laatste pagina.
Ik hoop dat deze bugs opgelost kunnen worden.
zondag 2 juli 2017 om 11:41
Hoe zit het met mijn verdwenen berichten van 21 juni?
Ik had die dag een spammer gestaft en een dag later waren al mijn berichten van die dag (21 juni) verdwenen.
Het is nu al de derde keer dat ik er naar vraag, word ik nu weer genegeerd?
Als jullie het antwoord niet weten, zeg dat dan gewoon, maar stop met mij negeren!
Ik had die dag een spammer gestaft en een dag later waren al mijn berichten van die dag (21 juni) verdwenen.
Het is nu al de derde keer dat ik er naar vraag, word ik nu weer genegeerd?
Als jullie het antwoord niet weten, zeg dat dan gewoon, maar stop met mij negeren!
I can speak to snakes, too. They find me... whisper things. ~ Tom M. Riddle
zondag 2 juli 2017 om 12:28
Ik zie bij een topic staan dat er 7 pagina's zijn en dan klik ik op de 7 maar ga dan naar pagina 3 omdat er niet meer zijn. Hij heeft dus de telling alsof je 10 reacties per pagina hebt.
zondag 2 juli 2017 om 13:20
Dat klopt. Op de startpagina van dit forum zie je het ook dat het lijkt alsof er maar 10 reacties per pagina zijn.
Kan die 25 per pagina niet wat hoger ? In het oude kon je tot 50 of 100 per pagina instellen, erg handig bij lange topics. Of dynamisch laden (met Javascript / Ajax) dat als je naar beneden scrollt er vanzelf meer wordt geladen. Veel sites werken zo, bijv. Google Images.
En door wie worden jullie gehost ? Sinds ruim een week is het forum erg traag en dan ineens heel snel. Aldere websites hebben dit probleem niet, die zijn altijd snel bij mij.
dinsdag 4 juli 2017 om 17:40
Ik ben pas lid van het forum, dus misschien moet ik aan een paar dingen wennen.
Als ik een PM krijg, zie ik bij alle voorgaande berichten uit dezelfde thread dezelfde tekst, namelijk van het laatste bericht.
Als mijn topic in een lijst met topics staat, zie ik niet altijd dat er nieuwe reacties zijn geplaatst, ook niet altijd wanneer ik ververs met control F5 (of open in een nieuw venster).
Als ik een PM krijg, zie ik bij alle voorgaande berichten uit dezelfde thread dezelfde tekst, namelijk van het laatste bericht.
Als mijn topic in een lijst met topics staat, zie ik niet altijd dat er nieuwe reacties zijn geplaatst, ook niet altijd wanneer ik ververs met control F5 (of open in een nieuw venster).
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)