Wat een geweldige vent! Help!
zondag 2 juli 2017 om 12:45
Hallo allemaal,
Ik heb denk ik even advies nodig of iemand die mijn roze bril kan afdoen. Want ik maak mezelf helemaal gek.
Ik heb de meest geweldige man ooit ontmoet. Oprecht vind ik hem perfect (voor mij dan hè). Alles is leuk aan hem en ik ben behoorlijk verliefd. Al een hele tijd ook.
Nou ken ik hem al een aantal jaren, hij heeft erg lang achter mij aangezeten. Ik was al die tijd bezet, maar op het moment dat die relatie voorbij was heb ik kort met hem gedate. Op dat moment werkte het helaas niet, omdat ik daar toen nog niet klaar voor was.
Begin dit jaar heb ik weer contact gezocht omdat deze man maar in mijn hoofd blijft zitten. We hebben weer gedate tot dat hij ineens de boot afhield, met als reden dat hij nog iets moest "afronden".
Op dat moment heb ik geen contact meer met hem gezocht en de situatie gelaten voor wat het was. Nou kwam ik hem gisteren tegen. En het is me nog nooit overkomen.. maar ik had knikkende knieën, ik wist niet meer wat ik moest zeggen.. ik veranderde ineens in een onzeker verliefd meisje die niet meer wist waar ze het moest zoeken.
Wat een geweldige vent!
Nou is hij wat ouder dan ik, en ziet hij allemaal beren op de weg. Waaronder zijn kinderwens, mijn leeftijd. Eigenlijk is hij een beetje vaag.
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben nog nooit echt achter iemand aangegaan, maar ik wil hem ook niet laten lopen.
Ik ben alleen zo bang voor de teleurstelling denk ik.
Wat denken jullie? Zou het de moeite (en de kwetsbaarheid) waard zijn om hier achteraan te gaan?
Nu ik dit zo schrijf klinkt het allemaal zo simpel eigenlijk, maar ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt.
Ik heb denk ik even advies nodig of iemand die mijn roze bril kan afdoen. Want ik maak mezelf helemaal gek.
Ik heb de meest geweldige man ooit ontmoet. Oprecht vind ik hem perfect (voor mij dan hè). Alles is leuk aan hem en ik ben behoorlijk verliefd. Al een hele tijd ook.
Nou ken ik hem al een aantal jaren, hij heeft erg lang achter mij aangezeten. Ik was al die tijd bezet, maar op het moment dat die relatie voorbij was heb ik kort met hem gedate. Op dat moment werkte het helaas niet, omdat ik daar toen nog niet klaar voor was.
Begin dit jaar heb ik weer contact gezocht omdat deze man maar in mijn hoofd blijft zitten. We hebben weer gedate tot dat hij ineens de boot afhield, met als reden dat hij nog iets moest "afronden".
Op dat moment heb ik geen contact meer met hem gezocht en de situatie gelaten voor wat het was. Nou kwam ik hem gisteren tegen. En het is me nog nooit overkomen.. maar ik had knikkende knieën, ik wist niet meer wat ik moest zeggen.. ik veranderde ineens in een onzeker verliefd meisje die niet meer wist waar ze het moest zoeken.
Wat een geweldige vent!
Nou is hij wat ouder dan ik, en ziet hij allemaal beren op de weg. Waaronder zijn kinderwens, mijn leeftijd. Eigenlijk is hij een beetje vaag.
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben nog nooit echt achter iemand aangegaan, maar ik wil hem ook niet laten lopen.
Ik ben alleen zo bang voor de teleurstelling denk ik.
Wat denken jullie? Zou het de moeite (en de kwetsbaarheid) waard zijn om hier achteraan te gaan?
Nu ik dit zo schrijf klinkt het allemaal zo simpel eigenlijk, maar ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt.
zondag 2 juli 2017 om 12:51
Daar ben ik ook bang voor.SilverShadow schreef: ↑02-07-2017 12:48Hij klinkt niet enthousiast, ben bang dat je alleen maar teleurgesteld gaat worden.
Het vreemde is, dat hij mij jaren lang mee uit heeft gevraagd.
Misschien val ik dus wel gewoon tegen.
zondag 2 juli 2017 om 12:53
Ja, 13 jaar. Waar ikzelf eigenlijk geen moeite (meer) mee heb.creativeguy schreef: ↑02-07-2017 12:48Even afkicken van deze drug die verliefdheid heet. Schelen jullie veel?
zondag 2 juli 2017 om 12:57
zondag 2 juli 2017 om 13:07
Nee ik ben 13 jaar jonger. Wat ik er zo van begrijp wil hij het liefst zo snel mogelijk kinderen en hij denkt dat dat met mij niet kan. Dus hij is het een en ander voor mij aan het invullen.
Ja, en wat is er zo ideaal aan deze man...
Ik vind gewoon alles leuk aan hem! Maar Ik heb mijn roze bril nog op geloof ik.
Ja, en wat is er zo ideaal aan deze man...
Ik vind gewoon alles leuk aan hem! Maar Ik heb mijn roze bril nog op geloof ik.
zondag 2 juli 2017 om 13:16
Ja misschien is het dat. Omdat ik toen bezet was. Hij was in het begin wel erg enthousiast.
Misschien vindt hij het wel eng ofzo??
zondag 2 juli 2017 om 13:25
Ja, helaas.highlander schreef: ↑02-07-2017 13:20Wel typisch; ben jij bezet wil hij jou.
En ben je vrij, heeft hij uitvluchten.
Maar ik probeer me nu te bedenken of het echt desinteresse is of dat het vluchtgedrag is door angst.
Hoe wel ik niet zo goed weet of ik met dat tweede wel iets kan
zondag 2 juli 2017 om 13:47
Hij wilde je toen hij je niet kon krijgen.
Als het wel kan wil hij je niet.
Daar komt het kortom op neer.
Dat moet je iets duidelijk maken.
Maar als dat je niet heel duidelijk is kunnen anderen het je wel zeggen hoor;
Hij houdt van de jacht. Dat is zijn ding.
Jagen op de prooi.
Als hij de prooi aan zijn voeten heeft liggen verliest hij zijn interesse.
Begin er niet aan.
zondag 2 juli 2017 om 14:02
Yep, 't bezit van de zaak is 't einde van 't vermaak.
Zo'n type houd je alleen geïnterresseerd door onafhankelijk en zelfstandig te blijven lopen.
Dus geen gehang aan zijn been, geen gehobbel als 'n puppy achter hem aan.
Gewoon je eigen leven blijven leiden zonder gebedel aan zijn voeten.
Althans, dat is hoe 't bij mij -dol op jacht- werkt.
Edit: En mijn vriendin en ik jagen op alleen andere swingers.
Zo'n type houd je alleen geïnterresseerd door onafhankelijk en zelfstandig te blijven lopen.
Dus geen gehang aan zijn been, geen gehobbel als 'n puppy achter hem aan.
Althans, dat is hoe 't bij mij -dol op jacht- werkt.
Edit: En mijn vriendin en ik jagen op alleen andere swingers.
highlander wijzigde dit bericht op 03-07-2017 06:24
11.87% gewijzigd
volg je verstand, gebruik je gevoel
zondag 2 juli 2017 om 14:05
Ja ik moet zeggen dat ik dit eerder ook nooit bij hem gehad heb. Het overviel me gisteren ook enorm. Ondanks dat ik natuurlijk al wel langer gevoelens voor hem heb. Maar die intensiteit was ik niet op voorbereid.highlander schreef: ↑02-07-2017 14:02Yep, 't bezit van de zaak is 't einde van 't vermaak.
Dus geen behang aan zijn been, geen gehobbel als 'n puppy achter hem aan.
Althans, dat is hoe 't bij mij werkt,l en ik ben dol op jacht.
Het rare is dat hij juist het tegenovergestelde zegt. Hij zegt dat hij juist een serieuze relatie wil en begon zelfs over kinderen.
Maar het begint nu wel een beetje te dagen denk ik. Ontzettend jammer..
zondag 2 juli 2017 om 14:29
Bedenk toch vooral hoe onaantrekkelijk het is dat hij achter een bezette vrouw heeft aangejaagd. Geen fijn trekje. Geen enkele garantie voor de toekomst ook....
Ik zou hem maar uit mijn hoofd zetten (en ja, wij hebben makkelijk praten maar waarschijnlijk hebben we wel gelijk).
Ik zou hem maar uit mijn hoofd zetten (en ja, wij hebben makkelijk praten maar waarschijnlijk hebben we wel gelijk).
Beter een half motto....
zondag 2 juli 2017 om 15:08
Helemaal waar.Bim schreef: ↑02-07-2017 14:29Bedenk toch vooral hoe onaantrekkelijk het is dat hij achter een bezette vrouw heeft aangejaagd. Geen fijn trekje. Geen enkele garantie voor de toekomst ook....
Pff.. lastig wanneer gevoel en verstand elkaar tegen spreken