Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 2 juli 2017 om 14:57
Mijn zoons initialen zouden SS worden, alleen daarom al moest hij een tweede voornaam, zodat die initialen wat minder beladen werden.
Alleen hoor je die tweede voornaam nooit, dat heb ik me niet gerealiseerd destijds.
En als je die afko vergelijkbaar vindt met bijv BGB en FV, dan heb je idd iets gemist in je ontwikkeling.
Alleen hoor je die tweede voornaam nooit, dat heb ik me niet gerealiseerd destijds.
En als je die afko vergelijkbaar vindt met bijv BGB en FV, dan heb je idd iets gemist in je ontwikkeling.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 2 juli 2017 om 16:02
Ik koop nooit eten bij Action, hooguit een mars als mijn dochter echt heel erg zeurt. Maar vertel: wat was er zo erg aan die Rijst met Kipsateh? Ik hou wel van vieze verhalen.ThunderassMan schreef: ↑02-07-2017 15:59On-topic(qua napraten). Althans; ik neem aan dat er wel ergens een topic is over de Action (winkel)
GEVAAR! ALARM! WAARSCHUWING!!
Koop nooit, maar dan ook echt NOOIT, de kant en klare (magnetron)maaltijd Rijst met Kipsateh bij Action.
Echt niet doen gewoon. Trust me.
zondag 2 juli 2017 om 16:03
Wat had je dan verwacht?ThunderassMan schreef: ↑02-07-2017 15:59On-topic(qua napraten). Althans; ik neem aan dat er wel ergens een topic is over de Action (winkel)
Koop nooit, maar dan ook echt NOOIT, de kant en klare (magnetron)maaltijd Rijst met Kipsateh bij Action.
zondag 2 juli 2017 om 16:06
Hoe kwam je dan ook op het idee om dat te kopen?ThunderassMan schreef: ↑02-07-2017 15:59On-topic(qua napraten). Althans; ik neem aan dat er wel ergens een topic is over de Action (winkel)
zondag 2 juli 2017 om 16:07
De rijst ging wel, beetje plakkerig, maar vooruit.Lady_Voldemort schreef: ↑02-07-2017 16:02Ik koop nooit eten bij Action, hooguit een mars als mijn dochter echt heel erg zeurt. Maar vertel: wat was er zo erg aan die Rijst met Kipsateh? Ik hou wel van vieze verhalen.
Datgene wat door moest gaan voor de kipsateh daarentegen.........dat was de slechte b-variant van Unox snackballetjes in s-saus. (Ik zal niet de voor de hand liggende afkorting gebruiken). Volgens mij waren ze de kip en de sateh vergeten. Ik durfde het zelfs niet aan de hond te geven......alhoewel het ook leek op iets wat de hond zou kunnen vometeren.
Kortom: gatver.
zondag 2 juli 2017 om 16:20
Maar goed dat je het geprobeerd hebt. Nu weten wij dat het echt niet te (vr)eten is.ThunderassMan schreef: ↑02-07-2017 16:20Ach, voor die € 1,75 had ik niet echt veel verwacht, maar dit sloeg alles, ranzigtechnisch gezien.
zondag 2 juli 2017 om 16:20
Ik kreeg op het verkeerde moment honger, zeg maar.
Namelijk in de rij v/d kassa. Op dat moment had ik ook geen enkele zin om zelf te koken, en ach; het is maar € 1,75,-.
Big Mistake.
zondag 2 juli 2017 om 16:22
2 hapjes, toen was ik genezen.Lady_Voldemort schreef: ↑02-07-2017 16:10Klinkt smakelijk. Maar wel dapper dat je het hebt geprobeerd.
zondag 2 juli 2017 om 16:25
En toch die tweede hap, hè...
zondag 2 juli 2017 om 16:44
Groot gelijk!ThunderassMan schreef: ↑02-07-2017 16:30Ter compensatie ga ik straks naar de chinees en haal een lekkere bak nasi met sateh babi.
zondag 2 juli 2017 om 18:20
MarindaH schreef: ↑02-07-2017 13:03Suzy is al een tijd terug hoor, maar ik lees die essays ook nooit. Helemaal rot als iemand dat helemaal quote en er dan +1 onder zet. Voor niks een hele pagina aangeklikt gewoon. Maar goed, de lezers hebben er wel altijd baat bij blijkbaar.
Ik zat me zelf te ergeren in een sylvana topic, ook al aan het feit dat nu nog iemand haar afkort als SS. Maar goed, dat heb ik al een keer uitgelegd. Alleen dat al vind ik provocatie.
Je hebt me er inderdaad al eens over afgebl*ft. Ik bedoelde de naam van diegene waar het topic over gaat, in afgekorte vorm, maarrrrrr ik schrijf sindsdien netjes de naam voluit. Dus hoezo provocatie?? Wil wel opmerken dat ik er niets verkeerds mee bedoelde, en dat meerderen dat deden. ik had het over het
onderwerp en niet over "Schutzstaffel", wie verwacht nou op het Sylvana Simons topic dat er iemand iets totaal anders in de naams-afkorting ziet.
ps dat ergeren doe je toch nog al gauw. Doe ik mijn best om de naam voluit te schrijven ga je zeuren dat ik aandacht zoek omdat ik de open-brief-van-Sylvana Simons (van 29 juni 2017) áán RTL plaats.
LOEP ME MAAR aub.