Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Suzy is erg lang van stof maar ze zegt wel altijd zinnige dingen.
.
Joost als je dit leest; fijn dat je er weer bent!! :bigkiss:
Mijn zoons initialen zouden SS worden, alleen daarom al moest hij een tweede voornaam, zodat die initialen wat minder beladen werden.
Alleen hoor je die tweede voornaam nooit, dat heb ik me niet gerealiseerd destijds.

En als je die afko vergelijkbaar vindt met bijv BGB en FV, dan heb je idd iets gemist in je ontwikkeling.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Iemand op werk heeft de afkorting SS. Nu is dat niet in Nederland, maar iedere keer weer als ik SS(met nummer erachter) zie, moet ik er wel aan denken
Natuurlijk is SS niet vergelijkbaar met BGB, hooguit qua intentie van de schrijver. Maar je kunt toch niet ontkennen dat mensen een heel andere associatie met SS zullen hebben dan met BGB.
Dana schreef:
02-07-2017 12:49
Nou Nous, dat je het maar even weet. :A:

Ja echt, ik kan ze niet meer aan die boekwerken van Nous ;-)
Nouschi schreef:
02-07-2017 12:59
Nou was maar 1 zin hoor. Houd zelf je muil.

Je HRS was er al, hoor.
impala schreef:
02-07-2017 13:42
Suzy is erg lang van stof maar ze zegt wel altijd zinnige dingen.
Nee hoor.
Degene die mijn glazen muiltje vindt mag 'm houden! :wtf:
On-topic(qua napraten). Althans; ik neem aan dat er wel ergens een topic is over de Action (winkel)

GEVAAR! ALARM! WAARSCHUWING!!

Koop nooit, maar dan ook echt NOOIT, de kant en klare (magnetron)maaltijd Rijst met Kipsateh bij Action.

Echt niet doen gewoon. Trust me.
ThunderassMan schreef:
02-07-2017 15:59
On-topic(qua napraten). Althans; ik neem aan dat er wel ergens een topic is over de Action (winkel)

Koop nooit, maar dan ook echt NOOIT, de kant en klare (magnetron)maaltijd Rijst met Kipsateh bij Action.

Ik koop nooit eten bij Action, hooguit een mars als mijn dochter echt heel erg zeurt. Maar vertel: wat was er zo erg aan die Rijst met Kipsateh? Ik hou wel van vieze verhalen.
ThunderassMan schreef:

Wat had je dan verwacht?
ThunderassMan schreef:

Hoe kwam je dan ook op het idee om dat te kopen?
Lady_Voldemort schreef:
02-07-2017 16:02
Ik koop nooit eten bij Action, hooguit een mars als mijn dochter echt heel erg zeurt. Maar vertel: wat was er zo erg aan die Rijst met Kipsateh? Ik hou wel van vieze verhalen.
De rijst ging wel, beetje plakkerig, maar vooruit.
Datgene wat door moest gaan voor de kipsateh daarentegen.........dat was de slechte b-variant van Unox snackballetjes in s-saus. (Ik zal niet de voor de hand liggende afkorting gebruiken). Volgens mij waren ze de kip en de sateh vergeten. Ik durfde het zelfs niet aan de hond te geven......alhoewel het ook leek op iets wat de hond zou kunnen vometeren.

Kortom: gatver.
Klinkt smakelijk :proud: . Maar wel dapper dat je het hebt geprobeerd.
FiIee schreef:
02-07-2017 16:03
Wat had je dan verwacht?
Ach, voor die € 1,75 had ik niet echt veel verwacht, maar dit sloeg alles, ranzigtechnisch gezien.
ThunderassMan schreef:
02-07-2017 16:20
Ach, voor die € 1,75 had ik niet echt veel verwacht, maar dit sloeg alles, ranzigtechnisch gezien.
Maar goed dat je het geprobeerd hebt. Nu weten wij dat het echt niet te (vr)eten is.
Knuffelheks schreef:
02-07-2017 16:06
Hoe kwam je dan ook op het idee om dat te kopen?
Ik kreeg op het verkeerde moment honger, zeg maar.
Namelijk in de rij v/d kassa. Op dat moment had ik ook geen enkele zin om zelf te koken, en ach; het is maar € 1,75,-.

Big Mistake. :frusty:
Lady_Voldemort schreef:
02-07-2017 16:10
Klinkt smakelijk :proud: . Maar wel dapper dat je het hebt geprobeerd.
2 hapjes, toen was ik genezen.
FiIee schreef:
02-07-2017 16:20
Maar goed dat je het geprobeerd hebt. Nu weten wij dat het echt niet te (vr)eten is.
Graag gedaan. Ik behoed een medemens graag voor gevaar. :P
ThunderassMan schreef:
02-07-2017 16:22
2 hapjes, toen was ik genezen.
En toch die tweede hap, hè...
Ter compensatie ga ik straks naar de chinees en haal een lekkere bak nasi met sateh babi.
Hugh-Jazz schreef:
02-07-2017 16:25
En toch die tweede hap, hè...
Ik vroeg een second opinion aan mijzelf. :P

Ik vond het sneu voor de kipsateh om obv één hapje beoordeeld te worden.

Ook ranzige kipsateh verdient een tweede kans.
ThunderassMan schreef:
02-07-2017 16:30
Ter compensatie ga ik straks naar de chinees en haal een lekkere bak nasi met sateh babi.
Groot gelijk!
MarindaH schreef:
02-07-2017 13:03
Suzy is al een tijd terug hoor, maar ik lees die essays ook nooit. Helemaal rot als iemand dat helemaal quote en er dan +1 onder zet. Voor niks een hele pagina aangeklikt gewoon. Maar goed, de lezers hebben er wel altijd baat bij blijkbaar.

Ik zat me zelf te ergeren in een sylvana topic, ook al aan het feit dat nu nog iemand haar afkort als SS. Maar goed, dat heb ik al een keer uitgelegd. Alleen dat al vind ik provocatie.
:yawnee:

Je hebt me er inderdaad al eens over afgebl*ft. Ik bedoelde de naam van diegene waar het topic over gaat, in afgekorte vorm, maarrrrrr ik schrijf sindsdien netjes de naam voluit. Dus hoezo provocatie?? Wil wel opmerken dat ik er niets verkeerds mee bedoelde, en dat meerderen dat deden. ik had het over het
onderwerp en niet over "Schutzstaffel", wie verwacht nou op het Sylvana Simons topic dat er iemand iets totaal anders in de naams-afkorting ziet.

ps dat ergeren doe je toch nog al gauw. Doe ik mijn best om de naam voluit te schrijven ga je zeuren dat ik aandacht zoek omdat ik de open-brief-van-Sylvana Simons (van 29 juni 2017) áán RTL plaats.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven