Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dana schreef:
02-07-2017 12:09
Zeven jaar geleden! :O Mén, ik word oud. :-[
Wees blij! :cheer2:
Over die verdwenen drugsvriend; zouden jullie gaan forummen als je hier compleet onbekend bent en je vent zoek is ?
Dana schreef:
02-07-2017 12:09
Zeven jaar geleden! :O Mén, ik word oud. :-[
Dat timewarpen we wel weg hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ana_Isabel_ schreef:
02-07-2017 12:15
Over die verdwenen drugsvriend; zouden jullie gaan forummen als je hier compleet onbekend bent en je vent zoek is ?

Nee.

Maar link?
Star* schreef:
02-07-2017 12:17
Nee.

Maar link?
Dit geloof je niet, maar ik weet niet hoe dat moet :$
" Hij slaapt niet thuis" relaties
Star* schreef:
02-07-2017 12:17
Nee.

Maar link?
relaties/hij-slaapt-niet-thuis/list_mes ... #p27266894
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
feow schreef:
:jump:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
feow schreef:
:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ana_Isabel_ schreef:
ja wat moet je anders?
Zoeken?
zijn vrienden bellen?
de politie inschakelen?
Ziekenhuizen bellen?

Lijkt me toch niet. Je slingert viva aan kijkt of je jurk matcht met je schoenen en stelt je vraag of je verdwenen lover
S-Meds schreef:
02-07-2017 12:23
ja wat moet je anders?
Zoeken?
zijn vrienden bellen?
de politie inschakelen?
Ziekenhuizen bellen?

Lijkt me toch niet. Je slingert viva aan kijkt of je jurk matcht met je schoenen en stelt je vraag of je verdwenen lover
:rofl:

Had ik het toch goed.
Suzy is er weer!
En Suzy schrijft maar weer eens een heel hoofdstuk als reactie op die verdwenen drugsgozer.
Nouschi schreef:
02-07-2017 12:27
Suzy is er weer!
Wie is dat?
Ana_Isabel_ schreef:
02-07-2017 12:29
Wie is dat?

De langdradige huispsycholoog.
-Puss-in-Bootz- schreef:
02-07-2017 12:29
De langdradige huispsycholoog.
Met nadruk op laaaaaaangdradig. Zo zijn haar reacties nagenoeg altijd toch?
Die van de reacties van 2 A4-tjee, waarvan anderen vaak zeggen dat ze zoveel goeds schrijft (ik heb geen idee, ik scroll er altijd overheen, ik ben te lui om dat allemaal te lezen). Op zich fijn dat anderen haar posts goed vinden, maar wel jammer dat ze het dan quoten om er alleen +1 onder te zetten. Moet je er nog eens langs scrollen.
Ana_Isabel_ schreef:
02-07-2017 12:30
Met nadruk op laaaaaaangdradig. Zo zijn haar reacties nagenoeg altijd toch?

Aaaaaaaaaaltijd!
Nouschi schreef:
02-07-2017 12:32
Aaaaaaaaaaltijd!
:-D

Er kan wel een slotje op na dat laatste epistel van haar.
Ik kwam onlangs een post van haar tegen die zeker drie keer langer was dan deze. Je moet het maar kunnen!
Life is short. Eat dessert first.
Nouschi schreef:
02-07-2017 12:27
Suzy is er weer!

Echt, mensch, hou je mond eens, niemand wacht op je epistels.
_Marana_ schreef:
Die van de reacties van 2 A4-tjee, waarvan anderen vaak zeggen dat ze zoveel goeds schrijft (ik heb geen idee, ik scroll er altijd overheen, ik ben te lui om dat allemaal te lezen). Op zich fijn dat anderen haar posts goed vinden, maar wel jammer dat ze het dan quoten om er alleen +1 onder te zetten. Moet je er nog eens langs scrollen.
Ze zal best veel goede punten hebben, maar als dat je stokpaardje is, zulke prozas schrijven, dan gaat het al snel vervelen. Veel mensen ( ik ook) gaan dan inderdaad scrollen.
_Marana_ schreef:
Ja, dit! Die extra lange post werd dus ook gequoot met een + 1 onder.
Life is short. Eat dessert first.
_Marana_ schreef:

Ik krijg nu heel erg zin om dat te doen, die +1 :biggrin:

Maar ik doe het niet want dan moet ik ook eerst dat hele neuzelstuk lezen natuurlijk.
Star* schreef:
02-07-2017 12:34
Echt, mensch, hou je mond eens, niemand wacht op je epistels.
:-D
Dit past perfect in het: " wat je niet zegt, maar wel lekker denkt" ( of zoiets) topic.
Bundelen en uitgeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven