Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 2 juli 2017 om 12:17
Ana_Isabel_ schreef: ↑02-07-2017 12:15Over die verdwenen drugsvriend; zouden jullie gaan forummen als je hier compleet onbekend bent en je vent zoek is ?
Nee.
Maar link?
zondag 2 juli 2017 om 12:20
relaties/hij-slaapt-niet-thuis/list_mes ... #p27266894
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 2 juli 2017 om 12:23
ja wat moet je anders?Ana_Isabel_ schreef: ↑02-07-2017 12:15Over die verdwenen drugsvriend; zouden jullie gaan forummen als je hier compleet onbekend bent en je vent zoek is ?
Zoeken?
zijn vrienden bellen?
de politie inschakelen?
Ziekenhuizen bellen?
Lijkt me toch niet. Je slingert viva aan kijkt of je jurk matcht met je schoenen en stelt je vraag of je verdwenen lover
zondag 2 juli 2017 om 12:25
zondag 2 juli 2017 om 12:29
zondag 2 juli 2017 om 12:30
Met nadruk op laaaaaaangdradig. Zo zijn haar reacties nagenoeg altijd toch?
zondag 2 juli 2017 om 12:32
Die van de reacties van 2 A4-tjee, waarvan anderen vaak zeggen dat ze zoveel goeds schrijft (ik heb geen idee, ik scroll er altijd overheen, ik ben te lui om dat allemaal te lezen). Op zich fijn dat anderen haar posts goed vinden, maar wel jammer dat ze het dan quoten om er alleen +1 onder te zetten. Moet je er nog eens langs scrollen.
zondag 2 juli 2017 om 12:32
Ana_Isabel_ schreef: ↑02-07-2017 12:30Met nadruk op laaaaaaangdradig. Zo zijn haar reacties nagenoeg altijd toch?
Aaaaaaaaaaltijd!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 2 juli 2017 om 12:35
Ze zal best veel goede punten hebben, maar als dat je stokpaardje is, zulke prozas schrijven, dan gaat het al snel vervelen. Veel mensen ( ik ook) gaan dan inderdaad scrollen._Marana_ schreef: ↑02-07-2017 12:32Die van de reacties van 2 A4-tjee, waarvan anderen vaak zeggen dat ze zoveel goeds schrijft (ik heb geen idee, ik scroll er altijd overheen, ik ben te lui om dat allemaal te lezen). Op zich fijn dat anderen haar posts goed vinden, maar wel jammer dat ze het dan quoten om er alleen +1 onder te zetten. Moet je er nog eens langs scrollen.
Ja, dit! Die extra lange post werd dus ook gequoot met een + 1 onder._Marana_ schreef: ↑02-07-2017 12:32Die van de reacties van 2 A4-tjee, waarvan anderen vaak zeggen dat ze zoveel goeds schrijft (ik heb geen idee, ik scroll er altijd overheen, ik ben te lui om dat allemaal te lezen). Op zich fijn dat anderen haar posts goed vinden, maar wel jammer dat ze het dan quoten om er alleen +1 onder te zetten. Moet je er nog eens langs scrollen.
Life is short. Eat dessert first.
_Marana_ schreef: ↑02-07-2017 12:32Die van de reacties van 2 A4-tjee, waarvan anderen vaak zeggen dat ze zoveel goeds schrijft (ik heb geen idee, ik scroll er altijd overheen, ik ben te lui om dat allemaal te lezen). Op zich fijn dat anderen haar posts goed vinden, maar wel jammer dat ze het dan quoten om er alleen +1 onder te zetten. Moet je er nog eens langs scrollen.
Ik krijg nu heel erg zin om dat te doen, die +1
Maar ik doe het niet want dan moet ik ook eerst dat hele neuzelstuk lezen natuurlijk.