Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ana_Isabel_ schreef:
02-07-2017 12:36
:-D
Dit past perfect in het: " wat je niet zegt, maar wel lekker denkt" ( of zoiets) topic.

O laat ik daar eens gaan kijken :proud:
-Puss-in-Bootz- schreef:
02-07-2017 12:35
Ik krijg nu heel erg zin om dat te doen, die +1 :biggrin:

Maar ik doe het niet want dan moet ik ook eerst dat hele neuzelstuk lezen natuurlijk.
Ik ben vast heel gemeen, maar het zou mij hilarisch lijken...15x plus 1 tussendoor. ( ik doe het ook niet hoor!)
Ana_Isabel_ schreef:
02-07-2017 12:39
Ik ben vast heel gemeen, maar het zou mij hilarisch lijken...15x plus 1 tussendoor. ( ik doe het ook niet hoor!)
Je durft het niet :devil:
Star* schreef:
02-07-2017 12:34
Echt, mensch, hou je mond eens, niemand wacht op je epistels.
Dit is niet waar.
Vaak reageren forummers die het lezen erg positief op de inhoud.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
_Inkie_ schreef:
02-07-2017 12:40
Je durft het niet :devil:
Ik wilde bijna " oneens" schrijven onder suzy haar commentaar. Alleen maar " oneens".
;-D
feow schreef:
Dit is niet waar.

Overal is een markt voor blijkbaar.
feow schreef:
Dit is niet waar.

O.
Nou. Ik en velen met mij dan.
Star* schreef:
Oh ik dacht dat ik van de weinige was , ik scroll altijd voorbij .
Maar haar reacties zijn altijd langer dan de gemiddelde op hoe krijgt ze het voor elkaar .
Dana schreef:
02-07-2017 12:49
Nou Nous, dat je het maar even weet. :A:
Het leest wel een beetje gek zo, inderdaad :-D
Star* schreef:
Nou Nous, dat je het maar even weet. :A:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ana_Isabel_ schreef:
02-07-2017 12:41
Ik wilde bijna " oneens" schrijven onder suzy haar commentaar. Alleen maar " oneens".
;-D
:rofl:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ana_Isabel_ schreef:
02-07-2017 12:41
;-D
Maar ja dat is dan weer lastig als ze om een inhoudelijke reactie aan vragen. :proud:
_Inkie_ schreef:
02-07-2017 12:53
Maar ja dat is dan weer lastig als ze om een inhoudelijke reactie aan vragen. :proud:
"Daarom" zeg ik dan. :biggrin:
Star* schreef:
Nou was maar 1 zin hoor. Houd zelf je muil.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
02-07-2017 12:59
:rofl:
Nouschi schreef:
02-07-2017 12:59
Ik ga afsluiten.
Mijn pavlovmoduittestvinger gaat nu echt pijn doen.

:cry:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Suzy is al een tijd terug hoor, maar ik lees die essays ook nooit. Helemaal rot als iemand dat helemaal quote en er dan +1 onder zet. Voor niks een hele pagina aangeklikt gewoon. Maar goed, de lezers hebben er wel altijd baat bij blijkbaar.

Ik zat me zelf te ergeren in een sylvana topic, ook al aan het feit dat nu nog iemand haar afkort als SS. Maar goed, dat heb ik al een keer uitgelegd. Alleen dat al vind ik provocatie.
MarindaH schreef:
02-07-2017 13:03
Suzy is al een tijd terug hoor, maar ik lees die essays ook nooit. Helemaal rot als iemand dat helemaal quote en er dan +1 onder zet. Voor niks een hele pagina aangeklikt gewoon. Maar goed, de lezers hebben er wel altijd baat bij blijkbaar.

Ik zat me zelf te ergeren in een sylvana topic, ook al aan het feit dat nu nog iemand haar afkort als SS. Maar goed, dat heb ik al een keer uitgelegd. Alleen dat al vind ik provocatie.
Uiteraard is dat pure provocatie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik gebruik ook SS en dat is geen provocatie, Gewoon makkelijk, zoals BGB en FV en zoveel namen die afgekort worden.
Ik zie het omgekeerd, omdat het opgevat zou kúnnen worden als provocatie, zou ik het maar niet moeten doen? Waarom zou ik voor SS een uitzondering maken ? Ik behandel haar als iedereen.
impala wijzigde dit bericht op 02-07-2017 13:27
44.63% gewijzigd
.
MarindaH schreef:
02-07-2017 13:03

Toevallig las ik ook dat stukje met "SS" begreep toen niet waar naar gerefereerd werd, maar kreeg wel rare asociaties. Je hebt gelijk het kan echt niet.
impala schreef:
02-07-2017 13:26
Ik gebruik ook SS en dat is geen provocatie, Gewoon makkelijk, zoals BGB en FV en zoveel namen die afgekort worden.
In deze snap ik wel dat SS niet oké is. Je kunt er zelf persoonlijk niks mee bedoelen, maar het staat heel raar.
Als iemand zichzelf KarolinaUitTurkjje noemt, kun je haar voor het gemak ook k...t ( mag dat hier?) noemen, maar dat leest net zo raar met rare associaties. ( Vind ik dan)
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 02-07-2017 13:30
22.37% gewijzigd
Ana_Isabel_ schreef:
02-07-2017 13:29
In deze snap ik wel dat SS niet oké is. Je kunt er zelf persoonlijk niks mee bedoelen, maar het staat heel raar.
Ik vind het nogal een kronkel om er wél wat achter te denken. Wat gaat er dan om in je hoofd, als je serieus die link legt?
Ik wil die link zelf helemaal niet leggen en zie dus ook geen reden om rekening te houden met die kronkels van anderen.
.
impala schreef:
02-07-2017 13:30
Ik vind het nogal een kronkel om er wél wat achter te denken. Wat gaat er dan om in je hoofd, als je serieus die link legt?
Ik wil die link zelf helemaal niet leggen en zie dus ook geen reden om rekening te houden met die kronkels van anderen.
Ik zeg alleen maar hoe het leest. Niet wat jouw motivaties zijn.
Suzy zet nog een tandje bij in 'Wat mag ik eisen'. Even nieuw lint in de typemachine en los....

Ook weer zo'n bizar topic. Waarom heb je, in dit specifieke geval, raad nodig van forummers. Gott in himmel.
impala schreef:
02-07-2017 13:30
Wat er in je hoofd omgaat als je die link legt ? Pffff, middelbare school kennis, dat soort dingen kun je nou eenmaal niet uit zetten.
Althans,....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven