Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 2 juli 2017 om 12:37
Ana_Isabel_ schreef: ↑02-07-2017 12:36![]()
Dit past perfect in het: " wat je niet zegt, maar wel lekker denkt" ( of zoiets) topic.
O laat ik daar eens gaan kijken
zondag 2 juli 2017 om 12:39
Ik ben vast heel gemeen, maar het zou mij hilarisch lijken...15x plus 1 tussendoor. ( ik doe het ook niet hoor!)-Puss-in-Bootz- schreef: ↑02-07-2017 12:35Ik krijg nu heel erg zin om dat te doen, die +1
Maar ik doe het niet want dan moet ik ook eerst dat hele neuzelstuk lezen natuurlijk.
zondag 2 juli 2017 om 12:40
Je durft het nietAna_Isabel_ schreef: ↑02-07-2017 12:39Ik ben vast heel gemeen, maar het zou mij hilarisch lijken...15x plus 1 tussendoor. ( ik doe het ook niet hoor!)
zondag 2 juli 2017 om 12:40
Dit is niet waar.
Vaak reageren forummers die het lezen erg positief op de inhoud.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 2 juli 2017 om 12:50
Ana_Isabel_ schreef: ↑02-07-2017 12:41Ik wilde bijna " oneens" schrijven onder suzy haar commentaar. Alleen maar " oneens".
![]()
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 2 juli 2017 om 12:53
Maar ja dat is dan weer lastig als ze om een inhoudelijke reactie aan vragen.Ana_Isabel_ schreef: ↑02-07-2017 12:41Ik wilde bijna " oneens" schrijven onder suzy haar commentaar. Alleen maar " oneens".
![]()
zondag 2 juli 2017 om 13:01
zondag 2 juli 2017 om 13:03
Suzy is al een tijd terug hoor, maar ik lees die essays ook nooit. Helemaal rot als iemand dat helemaal quote en er dan +1 onder zet. Voor niks een hele pagina aangeklikt gewoon. Maar goed, de lezers hebben er wel altijd baat bij blijkbaar.
Ik zat me zelf te ergeren in een sylvana topic, ook al aan het feit dat nu nog iemand haar afkort als SS. Maar goed, dat heb ik al een keer uitgelegd. Alleen dat al vind ik provocatie.
Ik zat me zelf te ergeren in een sylvana topic, ook al aan het feit dat nu nog iemand haar afkort als SS. Maar goed, dat heb ik al een keer uitgelegd. Alleen dat al vind ik provocatie.
zondag 2 juli 2017 om 13:06
Uiteraard is dat pure provocatie.MarindaH schreef: ↑02-07-2017 13:03Suzy is al een tijd terug hoor, maar ik lees die essays ook nooit. Helemaal rot als iemand dat helemaal quote en er dan +1 onder zet. Voor niks een hele pagina aangeklikt gewoon. Maar goed, de lezers hebben er wel altijd baat bij blijkbaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 2 juli 2017 om 13:26
Ik gebruik ook SS en dat is geen provocatie, Gewoon makkelijk, zoals BGB en FV en zoveel namen die afgekort worden.
Ik zie het omgekeerd, omdat het opgevat zou kúnnen worden als provocatie, zou ik het maar niet moeten doen? Waarom zou ik voor SS een uitzondering maken ? Ik behandel haar als iedereen.
Ik zie het omgekeerd, omdat het opgevat zou kúnnen worden als provocatie, zou ik het maar niet moeten doen? Waarom zou ik voor SS een uitzondering maken ? Ik behandel haar als iedereen.
impala wijzigde dit bericht op 02-07-2017 13:27
44.63% gewijzigd
.
zondag 2 juli 2017 om 13:28
Toevallig las ik ook dat stukje met "SS" begreep toen niet waar naar gerefereerd werd, maar kreeg wel rare asociaties. Je hebt gelijk het kan echt niet.MarindaH schreef: ↑02-07-2017 13:03Suzy is al een tijd terug hoor, maar ik lees die essays ook nooit. Helemaal rot als iemand dat helemaal quote en er dan +1 onder zet. Voor niks een hele pagina aangeklikt gewoon. Maar goed, de lezers hebben er wel altijd baat bij blijkbaar.
zondag 2 juli 2017 om 13:29
In deze snap ik wel dat SS niet oké is. Je kunt er zelf persoonlijk niks mee bedoelen, maar het staat heel raar.
Als iemand zichzelf KarolinaUitTurkjje noemt, kun je haar voor het gemak ook k...t ( mag dat hier?) noemen, maar dat leest net zo raar met rare associaties. ( Vind ik dan)
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 02-07-2017 13:30
22.37% gewijzigd
zondag 2 juli 2017 om 13:30
Ik vind het nogal een kronkel om er wél wat achter te denken. Wat gaat er dan om in je hoofd, als je serieus die link legt?Ana_Isabel_ schreef: ↑02-07-2017 13:29In deze snap ik wel dat SS niet oké is. Je kunt er zelf persoonlijk niks mee bedoelen, maar het staat heel raar.
Ik wil die link zelf helemaal niet leggen en zie dus ook geen reden om rekening te houden met die kronkels van anderen.
.
zondag 2 juli 2017 om 13:34
Ik zeg alleen maar hoe het leest. Niet wat jouw motivaties zijn.
zondag 2 juli 2017 om 13:38
Wat er in je hoofd omgaat als je die link legt ? Pffff, middelbare school kennis, dat soort dingen kun je nou eenmaal niet uit zetten.
Althans,....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.