Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
-Kia-Ora- schreef:
02-07-2017 22:30
Ik dacht dat het aan mij lag. Fijn dat het anderen ook opvalt. Heb een op van de week ook even door google gehaald.
Dit had ik dus ook. Ik dacht dat ik gek begon te worden, maar het valt meerdere dus op.
-Kia-Ora- schreef:
Ik dacht dat het aan mij lag. Fijn dat het anderen ook opvalt. Heb een op van de week ook even door google gehaald.
En, hielp dat?

Ik heb ooit (paar jaar geleden) hier een Dramatisch topic gelezen wat mij letter voor letter bekend voorkwam. Google hielp me toen niet.
Gelukkig was het snel klaar met posten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
-Kia-Ora- schreef:
Het lijken er ook steeds zo weinig bij te komen? Voorheen moest ik echt zoeken naar een topic. Nu vind ik hem gewoon terug een paar plekken onder de nieuwe topics. ( De topics waar ik alleen in mee lees dus.)
Ana_Isabel_ schreef:
02-07-2017 22:32
Het lijken er ook steeds zo weinig bij te komen? Voorheen moest ik echt zoeken naar een topic. Nu vind ik hem gewoon terug een paar plekken onder de nieuwe topics. ( De topics waar ik alleen in mee lees dus.)
Er zijn er ook die gewoon verdwijnen, omdat de lijsten zo kort zijn, en het dus al weggezakt is voordat er gereageerd is. Daarbij zijn er veel minder (actieve) bezoekers.
Ana_Isabel_ schreef:
02-07-2017 22:27
De verslaafde vriend is ook nog niet terecht ( in ieder geval geen update) mensen zijn hartsikke ongerust! Heel gek, maar nadat ik de stad in ging vanochtend na het forummen, heb ik niet meer aan hem gedacht. Zouden mensen nou echt zooooo ongerust zijn?.. Zeg dan " nieuwsgierig ".
Ik denk vooral het laatste. Zag je ook in het topic van Romy en Savannah gebeuren. Oh zo ongerust en dan vol trots komen melden (wel als eerste natuurlijk (!)) dat er een lichaam is gevonden. En dan die vreselijke vragen om updates en 'waarom worden we niet op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen?'. Zie het regelmatig gebeuren in topics. Het is fijn om te weten hoe de dingen aflopen, soms ook voor je eigen gemoedsrust, maar oprechte bezorgdheid om een vriend van een onbekende to? Nee, dat geloof ik niet. Als het nu zou gaan om bijvoorbeeld jouw man, dan zou ik geloven dat mensen oprecht bezorgd zijn en meeleven.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Lady_Voldemort schreef:
02-07-2017 22:28
Ja, dat verbaasde mij ook al :proud:
Fieuwwww... ik ging mij al bijna slecht voelen :proud:

Ik kan oprecht meeleven met iemand, maar zodra mijn telefoon uit is, sta ik weer in dienst van 5 man.
Ana_Isabel_ schreef:
02-07-2017 22:34
Fieuwwww... ik ging mij al bijna slecht voelen :proud:

Ik kan oprecht meeleven met iemand, maar zodra mijn telefoon uit is, sta ik weer in dienst van 5 man.
Nou ja, als het een forummer betreft die ik al jaren 'ken' wil ik er buiten forumtijd ook nog wel eens een gedachte aan wagen. Maar als ik oprecht ongerust zou moeten worden over iedereen die een account aanmaakt met een dramatisch verhaal zou ik geen leven meer hebben toch.
MoirenPhae schreef:
Er zijn er ook die gewoon verdwijnen, omdat de lijsten zo kort zijn, en het dus al weggezakt is voordat er gereageerd is. Daarbij zijn er veel minder (actieve) bezoekers.
Ach zo... Het voelt ook stukken minder dynamisch ofzo. Kan even geen goed woord bedenken.
Ik ben waarschijnlijk heel erg mosterd enzo, maar is onze eigenste Leo op anoniem gegaan?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ana_Isabel_ schreef:
02-07-2017 22:36
Ach zo... Het voelt ook stukken minder dynamisch ofzo. Kan even geen goed woord bedenken.
Dat is denk ik exact het juiste woord.
Alixane schreef:
Ik ben waarschijnlijk heel erg mosterd enzo, maar is onze eigenste Leo op anoniem gegaan?

Ik heb ze geheel verfrist, vernieuwd en verbeterd al weer in een nieuwe verpakking voorbij zien komen.
Alixane schreef:
Die is alweer terug hoor, maar gedoseerd. Het is ook niet erg moeilijk haar te herkennen ;-)
feow schreef:
En, hielp dat?

Ik heb ooit (paar jaar geleden) hier een Dramatisch topic gelezen wat mij letter voor letter bekend voorkwam. Google hielp me toen niet.
Gelukkig was het snel klaar met posten.
Soms, af en toe is het terug te vinden op een ander forum of andere site. Meestal levert het weinig op. Ik kan me een topic van een anderhalf jaar geleden dacht ik herinneren. Was allemaal die week gebeurt volgens to, hield het pagina's vol. Door Google gehaald en diezelfde op was woordelijk terug te vinden op een ander forum, en dat topic bleek een jaar of twee/drie oud te zijn.
Het topic van AnnA. Man van Anoia meldt haar euthanasie. :| met een boodschap van haar aan AnnA. Een mooie boodschap. Raak en ontzettend moedig van haar man dat hij haar wens vervult. Maar toch heb ik er een wrang gevoel bij. Zo publiekelijk in AnnA's topic. Hoe kan AnnA... Ik weet het niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Er zijn wel degelijk forummers waarbij ik ook buiten m'n schermpje denk aan hun en hun naasten.
Die hoef ik niet IRL te kennen, die ken ik van hier.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Wel fijn dat ik niet de enige ben die dus veel topics voorbij ziet komen met de nodige vraagtekens over de herkomst.
Ana_Isabel_ schreef:
Ja, de dynamiek is wel weg ja. Het wordt een beetje navelstaren hier. Nou heb ik een hele mooie navel, maar een beetje saai wordt ie wel op den duur.
Lady_Voldemort schreef:
02-07-2017 22:43
Ja, de dynamiek is wel weg ja. Het wordt een beetje navelstaren hier. Nou heb ik een hele mooie navel, maar een beetje saai wordt ie wel op den duur.
We zouden natuurlijk allemaal een foto van onze navel kunnen maken.
Is eens wat anders dan foto's van onze poezen.

En ook minder herkenbaar en privé enzo.
feow schreef:
02-07-2017 22:41
Er zijn wel degelijk forummers waarbij ik ook buiten m'n schermpje denk aan hun en hun naasten.
Die hoef ik niet IRL te kennen, die ken ik van hier.
Oh dat zeker, er zijn echt wel mensen van hier die soms of geregeld in mijn gedachten zijn. Zowel forummers die ik irl heb ontmoet als alleen online. Die een plekje in mijn hart hebben gekregen :) .
Lady_Voldemort schreef:
02-07-2017 22:35
Nou ja, als het een forummer betreft die ik al jaren 'ken' wil ik er buiten forumtijd ook nog wel eens een gedachte aan wagen. Maar als ik oprecht ongerust zou moeten worden over iedereen die een account aanmaakt met een dramatisch verhaal zou ik geen leven meer hebben toch.

Daarnaast lees je de meeste topics toch met een gezonde dosis scepsis.
Wat mij wel kan raken zijn bepaalde topics op de zwangerschaps pijler. En dan vooral van de vrouwen die al zolang meeschrijven en alleen maar met lege handen staan elke keer.Die vrouwen " ken" ik dan van vorige topics en dan moet ik soms wel slikken.
Oudblond schreef:
02-07-2017 22:39
Het topic van AnnA. Man van Anoia meldt haar euthanasie. :| met een boodschap van haar aan AnnA. Een mooie boodschap. Raak en ontzettend moedig van haar man dat hij haar wens vervult. Maar toch heb ik er een wrang gevoel bij. Zo publiekelijk in AnnA's topic. Hoe kan AnnA... Ik weet het niet.
Geen idee wie Anna is.
Oudblond schreef:
02-07-2017 22:39
Kijk, nu schrik ik dus bv..is ze overleden?..
-Kia-Ora- schreef:
02-07-2017 22:46
Oh dat zeker, er zijn echt wel mensen van hier die soms of geregeld in mijn gedachten zijn. Zowel forummers die ik irl heb ontmoet als alleen online. Die een plekje in mijn hart hebben gekregen :) .
Pcies. Maar dat plekje komt er dus niet van de ene op de andere dag. Ik denk bijvoorbeeld regelmatig even aan jou, maar oprechte ongerustheid over de vriend van een mij verder compleet onbekende TO lukt me niet. En gelukkig maar denk ik.
MoirenPhae schreef:
02-07-2017 22:47
Geen idee wie Anna is.
Een vrouw die een tijd terug een topic opende over dat ze de uitslag van haar kanker onderzoek (?) ging opvragen bij haar arts.Het bleek niet goed te zijn. Op viva schreef ze van ze af. Of schrijft..ik weet niet wat er gebeurd is..
Ana_Isabel_ schreef:
02-07-2017 22:48
Kijk, nu schrik ik dus bv..is ze overleden?..
AnnA niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven