Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 2 juli 2017 om 22:50
Topic van AnnA.
psyche/vanmiddag-hoor-ik-of-ik-dood-ga- ... ges/362655
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 2 juli 2017 om 22:50
Mod: Dat weten wij helaas ook niet, maar zodra we meer informatie krijgen plaatsen we het op het forum.
De zoveelste keer dat hetzelfde bericht "we weten eigenlijk niks maar zodra we wat weten melden we het hoor" in een andere vorm gegoten wordt, en dat nu al 2 maanden lang. Wie probeert Sanoma nu voor de gek te houden eigenlijk?
De zoveelste keer dat hetzelfde bericht "we weten eigenlijk niks maar zodra we wat weten melden we het hoor" in een andere vorm gegoten wordt, en dat nu al 2 maanden lang. Wie probeert Sanoma nu voor de gek te houden eigenlijk?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zondag 2 juli 2017 om 23:00
Ik vind het ook heel heftig.Oudblond schreef: ↑02-07-2017 22:39Het topic van AnnA. Man van Anoia meldt haar euthanasie.met een boodschap van haar aan AnnA. Een mooie boodschap. Raak en ontzettend moedig van haar man dat hij haar wens vervult. Maar toch heb ik er een wrang gevoel bij. Zo publiekelijk in AnnA's topic. Hoe kan AnnA... Ik weet het niet.
zondag 2 juli 2017 om 23:02
Ik heb vandaag je look-a-like zien fietsenLady_Voldemort schreef: ↑02-07-2017 22:49Pcies. Maar dat plekje komt er dus niet van de ene op de andere dag. Ik denk bijvoorbeeld regelmatig even aan jou, maar oprechte ongerustheid over de vriend van een mij verder compleet onbekende TO lukt me niet. En gelukkig maar denk ik.
zondag 2 juli 2017 om 23:05
Dit dus-Kia-Ora- schreef: ↑02-07-2017 23:02Ik heb vandaag je look-a-like zien fietsen. Dus je was zelfs vandaag nog in mijn gedachten. Maar idd, velen van hier wordt echt wel aan gedacht, zowel de mensen die ik leuk vind en de mensen die mij minder liggen. Kan ook aan iemand denken en meeleven met iemand waar ik minder goed mee klik. Maar een onbekende die haar eerste post doet, meeleven zeker maar als ik de site verlaat ga ik geen nagels bijten van bezorgdheid.
Wat moet ik mij bij haar dubbelganger voorstellen...persoonlijk zou ik bang worden, denk ik..nee, weet ik. Afgaande van haar ava.
zondag 2 juli 2017 om 23:11
Kun je je voorstellen, er is dus een échte LV en eentje die op haar lijkt en die tref ik gewoon in dezelfde plaats aan...Ana_Isabel_ schreef: ↑02-07-2017 23:05Dit dus![]()
Wat moet ik mij bij haar dubbelganger voorstellen...persoonlijk zou ik bang worden, denk ik..nee, weet ik. Afgaande van haar ava.
zondag 2 juli 2017 om 23:15
zondag 2 juli 2017 om 23:18
Ana_Isabel_ schreef: ↑02-07-2017 23:15Ik had in mijn geboorteplaats ook een dubbelgangster. Ben er vroeger meedere keten op aangesproken. Vooral in winkels. " je tweelingzus was hier gisteren ook!" ( natuurlijk niet elke keer " gisteren") Heel vreemd, maar wel leuk. Helaas ben ik haar nog nooit tegengekomen.
En je hebt nooit eerder de link gelegd met schizofrenie?
zondag 2 juli 2017 om 23:20
Dat is zeker toevallig. Ik was vandaag wel in de stad, maar te voet. Omdat zoon het zo leuk vindt om als een echte straathyena over de rijbaan van de brug te strietsen, en dat kan nu
zondag 2 juli 2017 om 23:21
hey das grappig; je tweelingzus zei gisteren precies hetzelfdeAna_Isabel_ schreef: ↑02-07-2017 23:19NEE!
Overigens werd ik aangesproken he, dus ik was niet de schizofreen![]()
zondag 2 juli 2017 om 23:22
Straks was jij het gewoonLady_Voldemort schreef: ↑02-07-2017 23:20Dat is zeker toevallig. Ik was vandaag wel in de stad, maar te voet. Omdat zoon het zo leuk vindt om als een echte straathyena over de rijbaan van de brug te strietsen, en dat kan nu. En we hebben ook een ijsje gegeten.
zondag 2 juli 2017 om 23:22
Kun je dit ook vertalen in ABN?Lady_Voldemort schreef: ↑02-07-2017 23:20Dat is zeker toevallig. Ik was vandaag wel in de stad, maar te voet. Omdat zoon het zo leuk vindt om als een echte straathyena over de rijbaan van de brug te strietsen, en dat kan nu. En we hebben ook een ijsje gegeten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 2 juli 2017 om 23:24
Lady_Voldemort schreef: ↑02-07-2017 23:20Dat is zeker toevallig. Ik was vandaag wel in de stad, maar te voet. Omdat zoon het zo leuk vindt om als een echte straathyena over de rijbaan van de brug te strietsen, en dat kan nu. En we hebben ook een ijsje gegeten.
Lekker een ijsje!
zondag 2 juli 2017 om 23:26
Nee, maar ik heb wel een lange witte jas aan
zondag 2 juli 2017 om 23:29
zondag 2 juli 2017 om 23:31
En die fiets heeft Kia er dan zeker bij verzonnen
Ik fietste niet, ik strietste.
(En voor de taalkunstig minder onderlegden onder ons: strietsen is Haarlems dialect voor iets dat tussen wandelen en zwerven in hangt, maar er komt dus echt geen rijwiel aan te pas)
zondag 2 juli 2017 om 23:31
Het is op z'n minst bijzonder te noemen wat ze gedaan hebben met het stafje van Kia bij 'opgenomen' .
De originele post staat er als quote nog, dus het is redelijk zichtbaar wat de mod wel ( en vooral ook wat de mod daarnaast níet medisch advies vindt)
De originele post staat er als quote nog, dus het is redelijk zichtbaar wat de mod wel ( en vooral ook wat de mod daarnaast níet medisch advies vindt)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 2 juli 2017 om 23:35
OooohLady_Voldemort schreef: ↑02-07-2017 23:31En die fiets heeft Kia er dan zeker bij verzonnen.
Ik fietste niet, ik strietste.
(En voor de taalkunstig minder onderlegden onder ons: strietsen is Haarlems dialect voor iets dat tussen wandelen en zwerven in hangt, maar er komt dus echt geen rijwiel aan te pas)
Ik dacht dat dat" heel hard fietsen" betekende. Zoiets als "roetsjen". Omdat je ook aangaf dat hij dat nu weer kan.
Ik heb het compleeeeeeet verkeerd gelezen.excuus
zondag 2 juli 2017 om 23:41
Help.Lady_Voldemort schreef: ↑02-07-2017 23:31
Ik wandel
Jij wandelt
Wij wandelen.
Manier van voortbewegen, doorgaans met de benenwagen.
Tjek.
Ik zwerf
Jij zwerft
Wij zwerven.
Ik weet niet hoe die manier van voortbewegen eruit zou moeten zien.
Ik ga wel fietsen.
zondag 2 juli 2017 om 23:43