Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ja Feow, ga jij maar fietsen :rofl:
feow schreef:
02-07-2017 23:31
Het is op z'n minst bijzonder te noemen wat ze gedaan hebben met het stafje van Kia bij 'opgenomen' .
De originele post staat er als quote nog, dus het is redelijk zichtbaar wat de mod wel ( en vooral ook wat de mod daarnaast níet medisch advies vindt)
Volgens mij is de mod er nog mee bezig.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ana_Isabel_ schreef:
02-07-2017 23:30
Visboer!

Wacht... kan jouw jas dicht aan de achterkant :whistle:
:rofl:

Nou gaan de de goeie kant op. I like your thinking girl!
Ik stel voor dat mijn jas aan de achterkant niet dicht kan, jij een sexy zusterspakje aan hebt .. en jij je tweelingzus(-ter?) uitnodigt :cheer:
-Kia-Ora- schreef:
02-07-2017 23:46
Volgens mij is de mod er nog mee bezig.
Nou, hoe moeilijk kan het zijn. Ik heb best vaak mijn vraagtekens bij al dat gegum vanwege medisch advies, maar dit lijkt me toch wel appeltje-eitje.

Ik denk eerder dat jij per ongeluk je eigen post gestaft hebt, met die quote erin, en dat ze de quote keurig hebben weggehaald en daarmee de kous wel af vonden.
anoniem_268181 wijzigde dit bericht op 02-07-2017 23:50
23.41% gewijzigd
feow schreef:
02-07-2017 23:41
Help.

Ik wandel
Jij wandelt
Wij wandelen.

Manier van voortbewegen, doorgaans met de benenwagen.
Tjek.

Ik zwerf
Jij zwerft
Wij zwerven.

Ik weet niet hoe die manier van voortbewegen eruit zou moeten zien.

Ik ga wel fietsen.
Ze heeft van die wieltjes in haar schoenen. :lol:
shifty schreef:
02-07-2017 23:48

Nou gaan de de goeie kant op. I like your thinking girl!
Ik stel voor dat mijn jas aan de achterkant niet dicht kan, jij een sexy zusterspakje aan hebt .. en jij je tweelingzus(-ter?) uitnodigt :cheer:
Ik neem zó mijn woorden terug over dat je maar 1 man nodig hebt om de balans te herstellen :facepalm:

Ik doelde op een DWANGBUIS!
-Kia-Ora- schreef:
02-07-2017 23:49
Ze heeft van die wieltjes in haar schoenen. :lol:
Dan was ik al gauw uitgestrietst, vrees ik.

Maar moet ik nou alles uitleggen? Zwerven is rondwandelen zonder doel. En strietsen hangt er dus tussenin: wij strietsten naar de stad om een ijsje te halen. Niet echt een doel, maar ook weer niet echt geen doel. Gewoon lekker strietsen.
Lady_Voldemort schreef:
02-07-2017 23:48
Nou, hoe moeilijk kan het zijn. Ik heb best vaak mijn vraagtekens bij al dat gegum vanwege medisch advies, maar dit lijkt me toch wel appeltje-eitje.
Ik kreeg er flink de kriebels van. Een psychiatrisch patiënt aanraden de boel te faken zodat ze ontslagen wordt. En dan komt er vervolgens het volledige verhaal van to. Dan wordt pas echt heel duidelijk dat zo'n "tip" fataal kan aflopen. :|

Ik had zelf de quote al verwijderd voor ik het bericht postte, ik ga natuurlijk hetgene ik zo snel mogelijk gegumd zie worden niet nog eens herhalen.
kia wijzigde dit bericht op 02-07-2017 23:57
13.79% gewijzigd
Ana_Isabel_ schreef:
02-07-2017 23:52
Ik neem zó mijn woorden terug over dat je maar 1 man nodig hebt om de balans te herstellen :facepalm:

Ik doelde op een DWANGBUIS!
Oeh Kinky!
:flirting:
Lady_Voldemort schreef:
02-07-2017 23:53

Maar moet ik nou alles uitleggen? Zwerven is rondwandelen zonder doel. En strietsen hangt er dus tussenin: wij strietsten naar de stad om een ijsje te halen. Niet echt een doel, maar ook weer niet echt geen doel. Gewoon lekker strietsen.
Ik had je begrepen hoor. Ik maakte een grapje. :cry:
Mijn grappen en grollen worden de afgelopen dagen niet als zodanig herkend geloof ik.
-Kia-Ora- schreef:
Ik kreeg er flink de kriebels van. Een psychiatrisch patiënt aanraden de boel te faken zodat ze ontslagen wordt. En dan komt er vervolgens het volledige verhaal van to. Dan wordt pas echt heel duidelijk dat zo'n "tip" fataal kan aflopen. :|

Ik had zelf de quote al verwijderd voor ik het bericht postte, ik ga natuurlijk hetgene ik zo snel mogelijk gegumd zie worden niet nog eens herhalen.
Ik heb geprobeerd het bericht alsnog te staffen, maar dat lukte niet.

Achterlijk hoor. Als ik iemand adviseer een pleister te plakken als ie zich in zijn vinger heeft gesneden wordt het verwijderd wegens medisch advies, maar dit kan gewoon blijven staan.
Lady_Voldemort schreef:

Maar moet ik nou alles uitleggen?
Ja, net zo lang tot wij het allemaal snappen.
O. Wij noemen sprietsen dus gewoon een stukkie wandelen zonder doel, of 'even de stad in'. Moeilijke woorden daar in Haarlem hoor.

En KIa, ik mag hopen dat elke behandelaar door de mooiweeract heen prikt. Ik heb wel wat mensen in/uit gedwongen opname gekend, en die kenden de faketip allemaal hoor. Ze waren alleen niet zo goed in de uitvoering.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
shifty schreef:
02-07-2017 23:55
Oeh Kinky!
:flirting:
:whip: gratiesj.
Graag gedaan.
Lady_Voldemort schreef:
02-07-2017 23:57

Achterlijk hoor. Als ik iemand adviseer een pleister te plakken als ie zich in zijn vinger heeft gesneden wordt het verwijderd wegens medisch advies, maar dit kan gewoon blijven staan.
Doe es tegen die to zeggen, van die pleister. :A:
-Kia-Ora- schreef:
02-07-2017 23:56
Ik had je begrepen hoor. Ik maakte een grapje. :cry:
Mijn grappen en grollen worden de afgelopen dagen niet als zodanig herkend geloof ik.
:hug: Ik begreep het hoor.
Eerst deed ik thuis dit :HA: en daarna deed ik dit :rofl: Mijn man vroeg nog wat ik op de grond deed.
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 03-07-2017 00:04
0.72% gewijzigd
shifty schreef:
02-07-2017 22:38
Ik heb ze geheel verfrist, vernieuwd en verbeterd al weer in een nieuwe verpakking voorbij zien komen.
Is dit niet te privé?
LOEP ME MAAR aub.
feow schreef:
03-07-2017 00:00
O. Wij noemen sprietsen dus gewoon een stukkie wandelen zonder doel, of 'even de stad in'. Moeilijke woorden daar in Haarlem hoor.

En KIa, ik mag hopen dat elke behandelaar door de mooiweeract heen prikt. Ik heb wel wat mensen in/uit gedwongen opname gekend, en die kenden de faketip allemaal hoor. Ze waren alleen niet zo goed in de uitvoering.
Oh ja, de meesten prikken daar gewoon doorheen en houden hier ook rekening mee. Maar ik ken situaties uit de praktijk waarbij dat dus niet gebeurde, zelfs met dodelijke afloop. De meeste patiënten zijn er inderdaad niet zo goed in, een enkeling helaas wel. Vaak krijg je dan als behandelaar een "herkansing" maar soms dus ook niet. Zou enorm zonde zijn als deze to door dit soort tips komt te overlijden of blijvende schade overhoudt. En daarnaast wordt er dus niet altijd naar de psychiater geluisterd en bepaald de rechter (helaas) wat anders. Doordat de patiënt zo'n "goede" indruk maakt op dat moment.

Laat ik het zo zeggen, dit soort tips zie ik liever niet hier gegeven worden.
kia wijzigde dit bericht op 03-07-2017 00:09
3.71% gewijzigd
-Kia-Ora- schreef:
03-07-2017 00:02
Doe es tegen die to zeggen, van die pleister. :A:
Relteef.
Lady_Voldemort schreef:
03-07-2017 00:09
Relteef.
Klopt. En trots op.

Ps. Ik heb je gestaft voor schelden.
Lady_Voldemort schreef:
02-07-2017 23:57

Ik heb het ook geprobeerd.
Lukt inderdaad niet.
Ben erg tegen staffen maar bij dit achterlijke advies moet je bijna wel.
Ana_Isabel_ schreef:
03-07-2017 00:02
:hug: Ik begreep het hoor.
Eerst deed ik thuis dit :HA: en daarna deed ik dit :rofl: Mijn man vroeg nog wat ik op de grond deed.
missie_m schreef:
03-07-2017 00:05
Is dit niet te privé?
Hahaha hihihi, lachen hoor.

Dit is pesten he? Dat snap je toch zelf ook wel? Vind ik verder prima hoor, je pest maar een end weg. Maar dan moet je ook niet meer komen janken als jij weer eens denkt dat je wordt gepest, of dat je ooit in een grijs verleden bent gepest.
Jonari schreef:
03-07-2017 00:11
Ik heb het ook geprobeerd.
Lukt inderdaad niet.
Ben erg tegen staffen maar bij dit achterlijke advies moet je bijna wel.
:lips:
missie_m schreef:
03-07-2017 00:05
Is dit niet te privé?
Kan je dat verder toelichten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven