Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 3 juli 2017 om 21:06
Ik forum mobiel dus dat roze dingetje springt nogal in het oog zeg maar. Ik wil het weg hebben dus zit als een idioot die icoontjes weer grijs te maken maar dan is het bij iemand anders weer aan haha word er haast neurotisch van
maandag 3 juli 2017 om 21:10
Maar uiteindelijk staat het toch niet bij je bookmarks, dus hoef je je niet druk te maken.
maandag 3 juli 2017 om 21:16
maandag 3 juli 2017 om 21:18
Ja, vreselijk. De eerste keer dat ik moest schuifelen zat ik in de brugklas, en toen voelde ik zijn ding in mijn buik prikken. Ik was meteen uitgeschuifeld.
maandag 3 juli 2017 om 21:39
Jongens zijn vaak zo klein in vergelijking tot meisjes in de achtste groep.Lady_Voldemort schreef: ↑03-07-2017 21:18Ja, vreselijk. De eerste keer dat ik moest schuifelen zat ik in de brugklas, en toen voelde ik zijn ding in mijn buik prikken. Ik was meteen uitgeschuifeld.
Ik stond met mijn kin op hoofden te schuifelen.
Op hopelesly devoted to you en op your once, twice, three times a lady.
Ook niet romantisch.
maandag 3 juli 2017 om 21:41
Nee.Eleonora-2 schreef: ↑03-07-2017 21:39Jongens zijn vaak zo klein in vergelijking tot meisjes in de achtste groep.
Ook niet romantisch.
En het gekke was dat het echt Moest, dat schuifelen. Dan werd er een kwijlplaat opgezet en de klassenleraar rustte niet voor iedereen een 'partner' had.
Ooo! Ik deed het voor het eerst in de brugklas. Whiter Shade of Pale was favoriet. Of J'taime moi non plus.Eleonora-2 schreef: ↑03-07-2017 21:39Jongens zijn vaak zo klein in vergelijking tot meisjes in de achtste groep.
Ook niet romantisch.
maandag 3 juli 2017 om 21:46
Gek he?Sazed schreef: ↑03-07-2017 21:41Wij mochten niet schuifelen. Of anderzins dansen. Dat was namelijk een voorbode tot tienerzwangerschappen en seks voor het huwelijk. En muziek was ook al van de duivel. Dus.
In havo 4 werden er desondanks vrij veel meisjes zwanger, kennelijk was dat schuifelverbod niet helemaal afdoende.
De muziek verstonden wij nog niet trouwens.
Dus 'get off' van Foxy en zo brulden wij hard mee maar geen idee wat het betekende.
Overigens werden er wel meisjes zwanger.
Bij ons kwam dat door het fietsenschuurtje. Daar werd je gigantisch zwanger van bleek. Je hoefde er maar binnen te lopen en hop.
Ik had er niks te zoeken, ik liep naar school dus mij bleef het bespaard.
maandag 3 juli 2017 om 21:46
Wij schuifelden en lebberden ons het schompes. Op chips en cola en The Commodores. Three times a lady. En bij ons raakte niemand zwanger.Sazed schreef: ↑03-07-2017 21:41Wij mochten niet schuifelen. Of anderzins dansen. Dat was namelijk een voorbode tot tienerzwangerschappen en seks voor het huwelijk. En muziek was ook al van de duivel. Dus.
In havo 4 werden er desondanks vrij veel meisjes zwanger, kennelijk was dat schuifelverbod niet helemaal afdoende.
impala wijzigde dit bericht op 03-07-2017 21:50
2.15% gewijzigd
.