Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik ben één keer naar een klassenfeest geweest, daarna nooit meer.
En in de eindexamenklas ging een meisje van school. Niet lang daarna zag ik haar achter een kinderwagen lopen.
Zeer gelovige familie. Dan weet je dat dat kan gebeuren. :mrgreen:
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Lady_Voldemort schreef:
03-07-2017 21:41
Nee.

En het gekke was dat het echt Moest, dat schuifelen. Dan werd er een kwijlplaat opgezet en de klassenleraar rustte niet voor iedereen een 'partner' had.
Ja.

En op de laatste avond van de zesde klas toen nog, mochten ook nog alle ouders komen.
Mijn vader stond vanachter zijn plastic bekertje Chateau Migraine gekke bekken te trekken terwijl ik schuifelde met een kop kleinere klasgenoot.
yasmijn schreef:
03-07-2017 21:48
Ik ben ietsje ouder dan jullie maar geen enkele zwangerschap meegemaakt op de middelbare.
Bij ons ook niet volgens mij.
impala schreef:
03-07-2017 21:46
Wij schuifelden en lebberden ons het schompes. Op chips en cola en The Commodores. Three times a lady. En bij ons raakte niemand zwanger.
Tja. Geen seksuele voorlichting, abortus verboden, anti conceptie ook, seks voor het huwelijk mocht niet, maar al die puberhormonen slaan evengoed op hol. Ik sta er niet van te kijken. De slimmere meisjes regelden wel iets, de niet zo slimme eindigden als getrouwde 17jarige met baby.
Bij ons draaide ze vooral I want you to want me van cheap trick en meer van dat soort dat schuifelt niet zo Lekker, ook geen tienerzwangerschappen bij ons op school
Ik herinner me ook geen zwangerschappen. Maar ik herinner me sowieso niet veel...
Pretzel66 schreef:
03-07-2017 21:54
Bij ons draaide ze vooral I want you to want me van cheap trick en meer van dat soort dat schuifelt niet zo Lekker, ook geen tienerzwangerschappen bij ons op school
Ietsje na mijn tijd. Toen hing ik al in de kroeg. 😎
Bleer er nog steeds op mee.
Pretzel66 schreef:
03-07-2017 21:54
Bij mij in mijn groeigemeente waren het wat oudere meisjes die zwanger werden in het fietsenschuurtje van de lagere school.

En niet veel maar in zo'n kleine gemeenschap best heftig.
Bij ons ook geen zwangerschappen. Wel handtastelijke leerkrachten en leerkrachten die relaties aangingen met leerlingen. Op een gristelijke school he :whistle:
Bij ons was het nummer " i wanna wake up with you" wat een draak was dat zeg.
Lady_Voldemort schreef:
03-07-2017 22:00
Bij ons ook geen zwangerschappen. Wel handtastelijke leerkrachten en leerkrachten die relaties aangingen met leerlingen. Op een gristelijke school he :whistle:
Oh ja dat dan weer wel en het lullige was zijn vrouw gaf ook les bij ons op school.
Lady_Voldemort schreef:
03-07-2017 22:00
Dat gebeurde bij ons ook. 1 leraar is nog steeds met haar samen, zij was toen 17 en hij leek in mijn ogen ( brugklas) toen al stokoud maar was volgens mij nog geen 40.
dolfje schreef:
03-07-2017 22:01
Bij ons was het nummer " i wanna wake up with you" wat een draak was dat zeg.
Ah Boris Gardner nog op liggen vozen destijds vond ik dat nummer zwaar romantisch maar idd categorie Glenn Medeiros !
Lady_Voldemort schreef:
03-07-2017 22:06
Ik voosde altijd op de zoetgevooisde klanken van de Dead Kennedys :proud:
The Carpenters 🤣
Ik voosde altijd op de zoetgevooisde klanken van de Dead Kennedys :proud:
Pretzel66 schreef:
03-07-2017 22:05
Ah Boris Gardner nog op liggen vozen destijds vond ik dat nummer zwaar romantisch maar idd categorie Glenn Medeiros !
Oh ja Glenn Medeiros, die had ik geblokt :)
-Kittens- schreef:
03-07-2017 21:58
Ik herinner me ook geen zwangerschappen. Maar ik herinner me sowieso niet veel...
Dit.
dolfje schreef:
03-07-2017 22:04
Dat gebeurde bij ons ook. 1 leraar is nog steeds met haar samen, zij was toen 17 en hij leek in mijn ogen ( brugklas) toen al stokoud maar was volgens mij nog geen 40.
Drie vriendinnen van mij op de havo deden het in het laatste jaar met dezelfde leraar.
Een van de drie is nog steeds met hem samen. Maar ten tijde van dat gerotzooi was hij getrouwd.
Knuffelheks schreef:
03-07-2017 22:12
Ik heb een vriendje dat me net via app meedeelde dat hij 5 was toen Bruce "I'm on fire" uitbracht.

Nu voel ik me een pedofiel :'(
Ai !
yasmijn schreef:
03-07-2017 21:59
Ietsje na mijn tijd. Toen hing ik al in de kroeg. 😎
Bleer er nog steeds op mee.
Ik heb een vriendje dat me net via app meedeelde dat hij 5 was toen Bruce "I'm on fire" uitbracht.

yasmijn schreef:
Ik herinner me heel veel ondanks oud. April 2018 hebben we een reünie 😊
Ik ook.
Vooral als ik een voorzetje krijg.
Ik herinner me heel veel ondanks oud. April 2018 hebben we een reünie 😊
Knuffelheks schreef:

Welk jaar was dat. Ik was vast al moeder.
yasmijn schreef:
03-07-2017 22:13
'85
yasmijn schreef:
03-07-2017 22:13
1985 godbeter het O_O

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven