Seksklets, deel 60

maandag 3 juli 2017 om 17:48

maandag 3 juli 2017 om 17:55
Dat sprookjesidee heb ik er ook niet bij. Ik snap het hele concept niet eigenlijk; ook niet het trouwen om praktische redenen (alhoewel ik dat de meest zinvolle invulling vind).Leefvandaag schreef: ↑03-07-2017 17:40Ik ook niet hoor, heb niets met trouwen en een leuk feestje kan altijd Shifty, heb je geen bruiloft als excuus voor nodig, vraag me alleen altijd af of mensen trouwen echt als een sprookje zien.
Het leuke van trouwen als je 80 bent is juist een beetje omdat het dan compleet achterhaald en zinloos is. Een soort kerstmis op het strand vieren of zo. Dus daarom lijkt het me dan nog wel leuk. Als een soort thema-feest. Maar dus niet omdat er dan een reden voor is maar inderdaad gewoon als excuus voor een feestje.

maandag 3 juli 2017 om 19:22
Ik wel hoor, heb diep in me nog wel iets van een romantisch hartje en als mijn wieweetkomptieooitnogware voor het eggie op de knieën gaat en mans genoeg is om mij *gloek* de drempel over te tillen dan wordt het a big fat yes.
Henk vond de taart idd huwelijksaanzoekwaardig dus die veer zit in mijn reet. Met m trouwen? In geen 10.000 jaar maar dat dát wist hij natuurlijk van tevoren!
Henk vond de taart idd huwelijksaanzoekwaardig dus die veer zit in mijn reet. Met m trouwen? In geen 10.000 jaar maar dat dát wist hij natuurlijk van tevoren!

.