Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Zo op zijn Engels ziet het er veel slechter uit. Will I feel this laminate floor under my feet. Lol@niks.
Welterusten allen.
shifty schreef:
04-07-2017 00:38
je bedoelt misschien stalk ik haar wel in diverse toekomstige topics maar weet ik dat nu nog niet .. 8-.
'Anale timewarp' is wel een mooi thema voor mijn nachtmerrie.

*Met samengeknepen billen en een hoog stemmetje:*
Welterusten allemaal.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
It is time to go to sleep.

Ik lach me wild om die letterlijke vertaling van de laminaatvloer met de nerves and the colours and the options.

We worden belazerd waar we bij staan, ghegheghe
Knuffelheks schreef:
04-07-2017 00:42
Unberscheiblich weiblig.
(Dit is alle Duits die ik uit de krochten van mijn geheugen op kan diepen, enschuldigung)
Ik vind het knap!

NAPRAATTOPIC DEEL 87
PLAATS EEN REACTIE

Je kunt niet zo snel na je vorige bericht nog een bericht plaatsen.
:sheep:
shifty schreef:
04-07-2017 00:50
:sheep:
Yessss. Bye bye
Even napraten over wat heel lang geleden op het forum gebeurde. Gister zat ik in een niet nader te noemen facebookgroep, en maakte iemand de opmerking "zet de popcorn vast klaar" bij een draadje dat wat veel scherpe tegenstellingen had. Ik viel echt van mijn stoel van het lachen, want dat ben ik alleen hier op het vivaforum tegengekomen (ik was ooit een freqent bezoeker). Dus roep ik heel enthousiast: ben je een vivaforummer? En inderdaad dat bleek zo te zijn.

Niet dat dit nou zoveel zegt, maar ik wilde het toch maar even verteld hebben: Vivaforum humor, verovert de wereld ofzo. En dan ga ik nu de tuinstoelen pakken en de bitterballen frituren. Wie doet de chardonnay?

Kom maarrrr door!!!!
Times they are changing .. :muziek:

Tegenwoordig word je door de politie opgepakt als je als leraar een leerling versiert:

Een docent van het Elde College in Sint-Michielsgestel is per direct op non-actief gesteld. De man wordt ervan verdacht een seksuele relatie te hebben met een minderjarige leerling van de middelbare school.

Vrijdag werd de leraar opgepakt door de politie, meldt Omroep Brabant.

http://nos.nl/artikel/2181289-docent-op ... rling.html
.
janeenouja schreef:
04-07-2017 01:12
Even napraten over wat heel lang geleden op het forum gebeurde. Gister zat ik in een niet nader te noemen facebookgroep, en maakte iemand de opmerking "zet de popcorn vast klaar" bij een draadje dat wat veel scherpe tegenstellingen had. Ik viel echt van mijn stoel van het lachen, want dat ben ik alleen hier op het vivaforum tegengekomen (ik was ooit een freqent bezoeker). Dus roep ik heel enthousiast: ben je een vivaforummer? En inderdaad dat bleek zo te zijn.

Niet dat dit nou zoveel zegt, maar ik wilde het toch maar even verteld hebben: Vivaforum humor, verovert de wereld ofzo. En dan ga ik nu de tuinstoelen pakken en de bitterballen frituren. Wie doet de chardonnay?

Kom maarrrr door!!!!
Vind ik niet zo heel gek, hoor ik in het echte leven ook wel.
Mijn leraar Nederlands was ook de leraar Duits en zwaar onaantrekkelijk dus daar was geen enkel meisje verliefd op.
Hij heette meneer Kip weet ik nog en zijn zoon zat ook bij ons in de klas. :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
yasmijn schreef:
04-07-2017 07:28
Ik hoor hem alleen hier.
Maar jouw forumleven en je echte leven lopen toch door elkaar?
.
Rosabella1 schreef:
04-07-2017 07:32
Mijn leraar Nederlands was ook de leraar Duits en zwaar onaantrekkelijk dus daar was geen enkel meisje verliefd op.
Hij heette meneer Kip weet ik nog en zijn zoon zat ook bij ons in de klas. :proud:
Leraren Duits stonden idd helemaal onderaan de ladder. Samen met de leraar scheikunde ;-)
.
yasmijn schreef:

20 ( :O ) jaar geleden hoorde je hem op FOK! ook.
Ik had vroeger een leraar die graag naar de meisjes keek en nooit te beroerd was om te helpen. Kon hij over je tafeltje hangen. Brrr. Hij was ook niet aantrekkelijk.

De gymleraar daarentegen :flirting: haha
Knuffelheks schreef:
04-07-2017 07:54
Daarom, en dat gaat allemaal door in het echte leven.
Elfje112 schreef:
04-07-2017 07:57
Ik had vroeger een leraar die graag naar de meisjes keek en nooit te beroerd was om te helpen. Kon hij over je tafeltje hangen. Brrr. Hij was ook niet aantrekkelijk.

De gymleraar daarentegen :flirting: haha
Er was wel een knappe leraar op school die gaf Engels,helaas had ik geen les van hem. :cry:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
yasmijn schreef:
Dito.
Eerder zou ik een mij onbekende forummer herkennen aan referenties naar angels, andijvie, de BEO en tuinieren in de vagina.

Bijvoorbeeld.
Eleonora-2 schreef:
04-07-2017 08:23
Dito.
Eerder zou ik een mij onbekende forummer herkennen aan referenties naar angels, andijvie, de BEO en tuinieren in de vagina.

Bijvoorbeeld.
Dat :lol:
Knuffelheks schreef:
04-07-2017 07:54
.
Dat kan niet, want toen bestond fok nog niet. En fok is jonger dan Viva. Dus ze kunnen hem dáár best van hier hebben.
.
Er zijn weer een hoop nieuwe aanmeldingen op de vroege ochtend van de fourth of july met mooie topics :lol:
yasmijn schreef:
04-07-2017 08:42
Er zijn weer een hoop nieuwe aanmeldingen op de vroege ochtend van de fourth of july met mooie topics :lol:
.

Ja scherp. Natuurlijk gooien ze die er graag op 4 juli in (als Amerikaanse forumbooster, want het is een vrije dag in de VS waarop er dus minder mods actief zijn. Ze hebben hun handelswijze kennelijk nog niet verfijnd per land).

Ik nomineer Jerryentommy
overig/help-onze-kat-vangt-muizen-en-br ... ges/385698

Anglicismes:
"Dat is nu nog niet zo het probleem."
"We gaan ook bijna 2 weken op vakantie over iets minder dan een maand."

En ik signaleer ook dat veel van de nep-topics beginnen met HELP !
impala wijzigde dit bericht op 04-07-2017 08:51
23.76% gewijzigd
.
yasmijn schreef:
04-07-2017 08:42
Ah ja, het is een feestdag.
Mensen moeten wat.
Ik heb nieuws gekregen en het effect is dat ik en een soort van adrenalinekick heb én zo verbaasd ben dat ik de hele tijd over mijn kaak struikel. En dat is best onhandig ;-D
GenieInABottle schreef:
04-07-2017 08:55
Ik heb nieuws gekregen en het effect is dat ik en een soort van adrenalinekick heb én zo verbaasd ben dat ik de hele tijd over mijn kaak struikel. En dat is best onhandig ;-D
Oh do tell! :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven