Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:29
GenieInABottle schreef: ↑04-07-2017 09:241. Afrika
2. of verlenging of wat ik nu ook doe (eigen zaak)
3. Meerdere kansen, nog geen idee wat het beste is. Gezien de uitdaging en persoonlijke en professionele mogelijkheden die deze kans geeft, plus het avontuur gedeelte, maakt wel dat deze als de kans aanvoelt.
4. Wordt betaald
5. Geen idee nog(= voor mijzelf als reisnitwit)
Echt, ik zou het zo 1 2 3 niet weten. het is natuurlijk avontuur...maar het is natuurlijk inderdaad avontuur, volgens mij heb je inentingen nodig, laat het even bezinken. Morgenvroeg word je wakker en dan ben je misschien alweer korter bij je beslissing.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:35
GenieInABottle schreef: ↑04-07-2017 09:16Als leraar heb je gewoon je werk te doen op een professionele manier. Dus zelfs als het niet strafbaar zou zijn, is dit een prima reden tot ontslag op staande voet.
Mijn wiskunde leraar kwam dichterbij dan hij ooit geweten heeft. Bij een verhaal over kansberekening en schattingen ging hij bij een jonge dame staan en vroeg na enige uitleg: Hoeveel is dat schat je?
Je zag die ogen van haar verschieten van ongeloof naar verontwaardiging tot ze op het moment dat ze furieus wilde protesteren tegen het feit dat ze geen 'schatje' genoemd wilde worden het ineens begon te dagen wat hij bedoelde.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:36
Helder licht of niet?shifty schreef: ↑04-07-2017 09:35Mijn wiskunde leraar kwam dichterbij dan hij ooit geweten heeft. Bij een verhaal over kansberekening en schattingen ging hij bij een jonge dame staan en vroeg na enige uitleg: Hoeveel is dat schat je?
Je zag die ogen van haar verschieten van ongeloof naar verontwaardiging tot ze op het moment dat ze furieus wilde protesteren tegen het feit dat ze geen 'schatje' genoemd wilde worden het ineens begon te dagen wat hij bedoelde.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:37
Ja precies. Ga ervoor genie
dinsdag 4 juli 2017 om 09:45
Dat van die hulpverlener-patiënt-relatie is niet strafbaar. Er zijn nogal strikte ideeën over, maar die zijn wel een beetje aan het verschuiven.
Idem wat betreft leerkracht-leerling: dat hoeft geen probleem te zijn, maar vereist wel enorm veel zorgvuldigheid.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Het hele forum zit vol raadselen. Probeer het maar niet te begrijpen.Anna Karenina schreef: ↑04-07-2017 09:41Het is er vast al vaker over gegaan hier, maar wat is nou eigenlijk het nut van een bookmark? Ik zag net dat dit topic opeens een bookmark heeft, maar ik kom nooit hier![]()
Op de startpagina op mijn iPhone heb ik zelfs een topic staan, door mij geopend, en dan wel 47 jaar geleden
Ik gooi hem steeds in het prullenbakje maar elke keer staat ie er weer.
Het forum is behoorlijk raadselachtig ja. Eens kijken of ik de bookmark weer weg kan doen.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:46
shifty schreef: ↑04-07-2017 09:35Mijn wiskunde leraar kwam dichterbij dan hij ooit geweten heeft. Bij een verhaal over kansberekening en schattingen ging hij bij een jonge dame staan en vroeg na enige uitleg: Hoeveel is dat schat je?
Mijn docent gezondheidswetenschappen is bijna ontslagen omdat hij gewoon zijn werk deed. Een van de thema's was seksualiteit bij mensen met een hersenaandoening of beperking. Daar is apart voorlichtingsmateriaal voor. En dat is geen lieflijk verhaal over bloemetjes en bijtjes, maar nogal expliciet.
Meerdere studentes hebben een aanklacht ingediend vanwege seksuele intimidatie. Niet alleen vanwege het materiaal, maar zeker ook vanwege het feit dat een mevrouw een presentatie gaf over haar werk. Zij ging betaalde fysieke relaties aan met deze klanten. En de studentes vonden dat daarmee geïmpliceerd werd dat zij dat dan ook moesten. Daarna is dit onderdeel geschrapt.
En dat vind ik nog steeds dom. Seksualiteit is ook voor de mensen belangrijk, het is vaak een taboe en het is gewoonweg een onderdeel van het werk waar je voor in opleiding bent.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:48
Ik bookmark ook niks maar sommige berichten staan wel gebookmarked. Ik heb geen idee waarom en ook geen idee wat je er verder mee kan. Ik heb nog geen functie gezien waarbij je gebookmarkte berichten ook terug kan vinden.Anna Karenina schreef: ↑04-07-2017 09:4547 jaar geleden.
Het forum is behoorlijk raadselachtig ja. Eens kijken of ik de bookmark weer weg kan doen.
Maar toch leuk dat je daardoor even hier komt kijken
dinsdag 4 juli 2017 om 09:49
Dan moet je wel weten dat je het niet weet
Ik verdenk de mods een poetsfiemel te hebben, hun 'heilig huisje' moet wel opgeruimd blijven.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:52
Hoe onvolwassen nog van die studentes. Alsof de wereld om hun draaide, zo de dingen op zichzelf betrekken.GenieInABottle schreef: ↑04-07-2017 09:46![]()
Mijn docent gezondheidswetenschappen is bijna ontslagen omdat hij gewoon zijn werk deed. Een van de thema's was seksualiteit bij mensen met een hersenaandoening of beperking. Daar is apart voorlichtingsmateriaal voor. En dat is geen lieflijk verhaal over bloemetjes en bijtjes, maar nogal expliciet.
Meerdere studentes hebben een aanklacht ingediend vanwege seksuele intimidatie. Niet alleen vanwege het materiaal, maar zeker ook vanwege het feit dat een mevrouw een presentatie gaf over haar werk. Zij ging betaalde fysieke relaties aan met deze klanten. En de studentes vonden dat daarmee geïmpliceerd werd dat zij dat dan ook moesten. Daarna is dit onderdeel geschrapt.
En dat vind ik nog steeds dom. Seksualiteit is ook voor de mensen belangrijk, het is vaak een taboe en het is gewoonweg een onderdeel van het werk waar je voor in opleiding bent.![]()
Jammer dat de opleiding er in mee is gegaan.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:54
Eens. De opleider was bang voor reputatieschade als het in de openbaarheid zou komen. Ik zag het juist als unique selling point.
En ook eens met Solo!
dinsdag 4 juli 2017 om 10:01
GenieInABottle schreef: ↑04-07-2017 09:49Dan moet je wel weten dat je het niet weetof in ieder gevallen willen weten waarom de vragen gesteld worden. En de intentie om het werk zo goed mogelijk te doen en klanttevredenheid te verhogen zou ook helpend kunnen zijn.
Ik verdenk de mods een poetsfiemel te hebben, hun 'heilig huisje' moet wel opgeruimd blijven.
Wat is dat? Nooit van gehoord, maar het klinkt leuk.
dinsdag 4 juli 2017 om 10:05
dinsdag 4 juli 2017 om 10:06
Dat moet dan wel dialect zijn, ik ken het woord ook niet.GenieInABottle schreef: ↑04-07-2017 10:06Uhm, iemand die heel graag poetst, of in ieder geval die het nodig vindt om alles 'blitz und blank' te hebben.