Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 4 juli 2017 om 08:58
Dit is er trouwens ook één:
relaties/help-verliefd-op-mijn-tennisle ... ges/382949
Aanwijzingen:
help !
aan de hand van de pagina's die zij liked op facebook zou ik kunnen opmaken dat zij ook valt op vrouwen.
ik kan zoals ik het nu zie, alleen maar falen.
Sundayzzz
als onze lessen eindigen, gaat zij direct daarna zes weken reizen
Pfff... verliefd op een vrouw vind ik wel veel ingewikkelder dan op een man
Heel erg ontzettend dank jullie wel
Of omdat ik bang ben dat m'n bonkend hart (my racing heart is een veel gebruikte uitdrukking in Amerikaanse lovesongs)
en ik weer terug in de verwarring
En dit is alleen nog maar pagina 1.
Vrijwel elk bericht eindigt met een overdreven aanmoediging en verzoek om méér reacties.
En begint net zo overdreven: Dankjulliewel! Dankjulliewel! Dankjulliewel voor jullie reacties! Word er zóóóó blij van.
relaties/help-verliefd-op-mijn-tennisle ... ges/382949
Aanwijzingen:
help !
aan de hand van de pagina's die zij liked op facebook zou ik kunnen opmaken dat zij ook valt op vrouwen.
ik kan zoals ik het nu zie, alleen maar falen.
Sundayzzz
als onze lessen eindigen, gaat zij direct daarna zes weken reizen
Pfff... verliefd op een vrouw vind ik wel veel ingewikkelder dan op een man
Heel erg ontzettend dank jullie wel
Of omdat ik bang ben dat m'n bonkend hart (my racing heart is een veel gebruikte uitdrukking in Amerikaanse lovesongs)
en ik weer terug in de verwarring
En dit is alleen nog maar pagina 1.
Vrijwel elk bericht eindigt met een overdreven aanmoediging en verzoek om méér reacties.
En begint net zo overdreven: Dankjulliewel! Dankjulliewel! Dankjulliewel voor jullie reacties! Word er zóóóó blij van.
impala wijzigde dit bericht op 04-07-2017 09:06
50.12% gewijzigd
.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:02
dinsdag 4 juli 2017 om 09:03
Nou ben ik benieuwd. Vertel.GenieInABottle schreef: ↑04-07-2017 08:55Ik heb nieuws gekregen en het effect is dat ik en een soort van adrenalinekick heb én zo verbaasd ben dat ik de hele tijd over mijn kaak struikel. En dat is best onhandig![]()
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:04
Doen!!!!!!GenieInABottle schreef: ↑04-07-2017 09:02Een baanaanbod: project ander continent voor zo'n 6 weken. Vertrek binnen twee weken. Ik ben gisteren voorgedragen, vandaag of morgen waarschijnlijk sollicitatiegesprek. En eigenlijk iets waar ik nooit serieus over na heb gedacht.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:10
Doen!GenieInABottle schreef: ↑04-07-2017 09:02Een baanaanbod: project ander continent voor zo'n 6 weken. Vertrek binnen twee weken. Ik ben gisteren voorgedragen, vandaag of morgen waarschijnlijk sollicitatiegesprek. En eigenlijk iets waar ik nooit serieus over na heb gedacht.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:11
impala schreef: ↑04-07-2017 06:57Times they are changing ..![]()
Tegenwoordig word je door de politie opgepakt als je als leraar een leerling versiert:
Een docent van het Elde College in Sint-Michielsgestel is per direct op non-actief gesteld. De man wordt ervan verdacht een seksuele relatie te hebben met een minderjarige leerling van de middelbare school.
Vrijdag werd de leraar opgepakt door de politie, meldt Omroep Brabant.
http://nos.nl/artikel/2181289-docent-op ... rling.html
Maar het is toch altijd al strafbaar geweest als een volwassene 'iets' begint met een minderjarige. Bij leerkrachten ook. Toch?
missie_m wijzigde dit bericht op 04-07-2017 09:20
1.09% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:16
Als leraar heb je gewoon je werk te doen op een professionele manier. Dus zelfs als het niet strafbaar zou zijn, is dit een prima reden tot ontslag op staande voet.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:17
1 welk continent?GenieInABottle schreef: ↑04-07-2017 09:02Een baanaanbod: project ander continent voor zo'n 6 weken. Vertrek binnen twee weken. Ik ben gisteren voorgedragen, vandaag of morgen waarschijnlijk sollicitatiegesprek. En eigenlijk iets waar ik nooit serieus over na heb gedacht.
2 wat is er ná die 6 weken?
3 Heb je nu een betere kans?
4 Hoe zit het met het verblijf in dat ander continent?
5 Heb je inentingen nodig voor dat ander continent?
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:17
Je wilt zeker niet zeggen welk continentGenieInABottle schreef: ↑04-07-2017 09:15Ja!!!! Ik krijg vanochtend nog meer info, daarna pas een belletje van de baas. Kriebel in mijn lijf. Zo spannend.
En ik zie ook wel beren op de weg. Dat komt vooral door het grote onbekende, haha.
Geef een hint anders, oost of west vanaf hier
dinsdag 4 juli 2017 om 09:20
Waarschijnlijk wel, Maar in mijn tijd werd de politie er echt niet op afgestuurd. Er zijn hier zelfs verschillende voorbeelden gegeven van leraren die met een leerling van de middelbare getrouwd zijn.
.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:20
Jazeker! Ik ben erg bekend met een bepaald deel van Afrika zelfs. Je mag me wel mailen of facebooken.GenieInABottle schreef: ↑04-07-2017 09:21Afrika.
Ik ben niet zo bereisd, dus wel heel spannend. Heb je tips?
dinsdag 4 juli 2017 om 09:22
dinsdag 4 juli 2017 om 09:23
Ik verwacht trouwens niet dat je in zes weken ook maar íets kunt bereiken in Afrika, bereid je daarop voor, dan wordt dat geen teleurstelling. Het gaat echt puur om de ervaring voor jou.
Zo hé, deze post is vier plekken omhoog gewarpt. Ik ben gewoon veel te snel voor dit forum. :zoef:
Zo hé, deze post is vier plekken omhoog gewarpt. Ik ben gewoon veel te snel voor dit forum. :zoef:
impala wijzigde dit bericht op 04-07-2017 09:24
21.52% gewijzigd
.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:23
Jazeker! Ik ben erg bekend met een bepaald deel van Afrika zelfs. Je mag me wel mailen of facebooken.GenieInABottle schreef: ↑04-07-2017 09:21Afrika.
Ik ben niet zo bereisd, dus wel heel spannend. Heb je tips?
dinsdag 4 juli 2017 om 09:24
Zo mag een arts ook niks beginnen met een patiënt. Onlangs werd een arts ontslagen vanwege een relatie met een ex-patiënt (ggz).GenieInABottle schreef: ↑04-07-2017 09:16Als leraar heb je gewoon je werk te doen op een professionele manier. Dus zelfs als het niet strafbaar zou zijn, is dit een prima reden tot ontslag op staande voet.
Maar ik bedoelde dat dit altijd al was en niet alleen tegenwoordig.
missie_m wijzigde dit bericht op 04-07-2017 09:23
0.43% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 4 juli 2017 om 09:24
1. Afrika
2. of verlenging of wat ik nu ook doe (eigen zaak)
3. Meerdere kansen, nog geen idee wat het beste is. Gezien de uitdaging en persoonlijke en professionele mogelijkheden die deze kans geeft, plus het avontuur gedeelte, maakt wel dat deze als de kans aanvoelt.
4. Wordt betaald
5. Geen idee nog
dinsdag 4 juli 2017 om 09:27
dinsdag 4 juli 2017 om 09:27
dinsdag 4 juli 2017 om 09:29
GenieInABottle schreef: ↑04-07-2017 09:27Wil ik best doen, maar uh, ik heb je mail niet.Is dat gewoon queenviva@yas.nl
![]()
anoniem_69176b9c77370 wijzigde dit bericht op 04-07-2017 09:33
7.57% gewijzigd