Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 4 juli 2017 om 14:57
O, ik ga dit denk ik staffen. Reputatieschade.
Houd toch op, zeg. Ik zoek niemand op. Ik zit hier, jij ook. Duidelijk verhaal. Het is nou niet bepaald zo dat ik hier niet kom als jij er niet bent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 4 juli 2017 om 14:58
Vind het nog steeds raar. Waarom steeds 1 forummer erbij halen? Krijg sterk het idee dat je nog steeds boos bent over dat FB-gedoe hier. En vooral bezig bent om Napraat gesloten te krijgen.
dinsdag 4 juli 2017 om 14:59
Dat kan sowieso niet, jij woont toch hier?blijfgewoonbianca schreef: ↑04-07-2017 14:57O, ik ga dit denk ik staffen. Reputatieschade.
Houd toch op, zeg. Ik zoek niemand op. Ik zit hier, jij ook. Duidelijk verhaal. Het is nou niet bepaald zo dat ik hier niet kom als jij er niet bent.
dinsdag 4 juli 2017 om 14:59
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:02
Hahaha, het was al gestaft. Zo handig dat je dat kunt zien.
Wie? Wie? Wie ?
Impala, ik krijg toch heel sterk de indruk dat je bepaalde mensen een oor aan wilt naaien, gezien de door jouw gemelde stafjes. Heb je beseft dat wat je zaait ook oogst ; dat mensen jouw postings dan ook onder een loep gaan lggen en gaan klikken ?
Wie? Wie? Wie ?
Impala, ik krijg toch heel sterk de indruk dat je bepaalde mensen een oor aan wilt naaien, gezien de door jouw gemelde stafjes. Heb je beseft dat wat je zaait ook oogst ; dat mensen jouw postings dan ook onder een loep gaan lggen en gaan klikken ?
dinsdag 4 juli 2017 om 15:03
Nee maar jij duikt wel opeens op in topics waar je normaal niet komt, net als ik daar gepost heb. Zonder zelf iets inhoudelijks te zeggen maar louter om mij de les te lezen. Zoals bij de dode meisjes en Sylvana. Op Actueel, de pijler die jij normaal mijdt als de pest.blijfgewoonbianca schreef: ↑04-07-2017 14:57O, ik ga dit denk ik staffen. Reputatieschade.
Aan anderen die opeens zoveel commentaar hebben op mijn posts over privacy:
Ik weet niet of jullie het door hebben, maar jullie zijn hier op de boodschapper aan het schieten.
Ik laat het hierbij. Laat de mods het maar uitzoeken want ik word er ook spuugziek van. Ik kan alleen maar hopen dat ze hun toezegging waar maken.
impala wijzigde dit bericht op 04-07-2017 15:04
22.87% gewijzigd
.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:03
Psies. Het is haast huisvredebreuk, dat jullie hier allemaal zitten.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:04
Leuk!GenieInABottle schreef: ↑04-07-2017 15:01Yeah, net het telefoontje gehad. Wow, dit gaat nu wel erg snel. Moet vandaag ff mijn cv vertalen en opsturen. Morgen een gesprek en als dat goed gaat, dan moet ik heel snel heel veel regelen.![]()
![]()
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 4 juli 2017 om 15:04
Ik stalk Meds.impala schreef: ↑04-07-2017 15:03Nee maar jij duikt wel opeens op in topics waar je normaal niet komt, net als ik daar gepost heb. Zonder zelf iets inhoudelijks te zeggen maar louter om mij de les te lezen. Zoals bij de dode meisjes en Sylvana. Op Actueel, de pijler die jij normaal mijdt als de pest,
Nou valt er weinig inhoudelijks te zeggen over die dode meisjes gezien ze dood zijn en er nog niet is vrijgegeven hoe en wat.
Als er nare, rare speculaties worden gepost dan vind ik daar wat van en dan meld ik dat.
Maar als jij graag 1 of 2 topics voor jezelf wilt mag je dat gerust aan me vragen, hoor. Zeg maar : welke wil je ? En mag ik er dan ook 1 zonder jou ?
dinsdag 4 juli 2017 om 15:06
dinsdag 4 juli 2017 om 15:09
YG is voor velen niet anoniem op dit forum, en daardoor haar dochter ook niet.
Allerlei info over haar dochter delen, dus gedrag, eigenschappen e.d. is dus niet zo handig.
En dat geldt dus wel voor meer forummers. Ze zijn zelf niet anoniem meer, dat is prima, maar door info over hun kinderen te geven vergeten ze misschien dat die kinderen ook niet anoniem zijn.
En het lijkt me toch niet fijn dat je als kind wordt geconfronteerd met wat je moeder allemaal over je deelt of over je gedeeld heeft op het Viva forum.
En aangezien er blijkbaar voldoende gekken rondlopen, is het misschien voor sommige forummers toch eens goed om daar extra over na te denken.
Allerlei info over haar dochter delen, dus gedrag, eigenschappen e.d. is dus niet zo handig.
En dat geldt dus wel voor meer forummers. Ze zijn zelf niet anoniem meer, dat is prima, maar door info over hun kinderen te geven vergeten ze misschien dat die kinderen ook niet anoniem zijn.
En het lijkt me toch niet fijn dat je als kind wordt geconfronteerd met wat je moeder allemaal over je deelt of over je gedeeld heeft op het Viva forum.
En aangezien er blijkbaar voldoende gekken rondlopen, is het misschien voor sommige forummers toch eens goed om daar extra over na te denken.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:11
dinsdag 4 juli 2017 om 15:13
dinsdag 4 juli 2017 om 15:16
dinsdag 4 juli 2017 om 15:18
dinsdag 4 juli 2017 om 15:18
LeukGenieInABottle schreef: ↑04-07-2017 15:01Yeah, net het telefoontje gehad. Wow, dit gaat nu wel erg snel. Moet vandaag ff mijn cv vertalen en opsturen. Morgen een gesprek en als dat goed gaat, dan moet ik heel snel heel veel regelen.![]()
![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:19
Fossielenblijfgewoonbianca schreef: ↑04-07-2017 15:16Het lijkt eerder gericht tegen een aantal fossielen. Dus misschien is het wrok om iets van 100 jaar geleden.
dinsdag 4 juli 2017 om 15:22
Paar dagen weg geweest van dit forum maar zie dat er nog niets veranderd is.
Normaliter bemoei ik me niet zo vaak met ruzies hier op het forum maar ik moet het toch even kwijt, Impala ik vind het jammer dat jij de laatste tijd zo negatief reageert. Het maakt het forumen er niet leuker op, ik neem aan dat dat nooit de bedoeling kan zijn?
Normaliter bemoei ik me niet zo vaak met ruzies hier op het forum maar ik moet het toch even kwijt, Impala ik vind het jammer dat jij de laatste tijd zo negatief reageert. Het maakt het forumen er niet leuker op, ik neem aan dat dat nooit de bedoeling kan zijn?
dinsdag 4 juli 2017 om 15:25
Ik moest hier even weg, ik kan er niet zo goed tegen als er zoveel ruzie gemaakt wordt, was bang dat ik dan dingen zou typen waar ik later spijt van zou krijgen
dinsdag 4 juli 2017 om 15:26
Dan spreek je toch je vriendin aan als het je zo hoog zit, toch niet het kind?Bruise schreef: ↑04-07-2017 15:18Dus als ik het goed begrijp las een bekende van de dochter dat topic en die heeft die meid via mail of wat dan ook laten weten dat haar moeder niet zo aardig over haar schrijft op Viva?
Ik weet niet of ik mijn vriendin er op zou wijzen. Daar ga ik eens goed over nadenken.