Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 4 juli 2017 om 16:21
SallySpectra schreef: ↑04-07-2017 14:21Oh kom op zeg. Het meest onaardige commentaar kwam zo ongeveer van jou, dus doe alsjeblieft nu niet zo hypocriet.
+100
dinsdag 4 juli 2017 om 16:22
Vandaar dat ik in mijn lamp woonblijfgewoonbianca schreef: ↑04-07-2017 15:03Psies. Het is haast huisvredebreuk, dat jullie hier allemaal zitten.
Als je een draak nodig hebt om de rest uit te roken, je weet me te vinden.
Ja! ik ga gelijk even googelen!
Sterkte
dinsdag 4 juli 2017 om 16:24
De mijne is net mijn man. Als dochter of ik een keer iets stekeligs zeggen roept ie meteen "ZEKER WEER ONGESTELD???"Ana_Isabel_ schreef: ↑04-07-2017 16:17Mijn zoon hoorde toevallig dat ik het was en zei;" maar mam, je humeur is zo goed, op school hebben we geleerd dat vrouwen dan heel sjacherijnig worden"![]()
dinsdag 4 juli 2017 om 16:25
En ze vliegen ook, sommige mieren dan. Sommige heel veel mieren.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
feow schreef: ↑04-07-2017 16:21Mallert.
Dat was alleen maar bewijs van dat er niks van waar is, die jacht.
En die valse beschuldigingen van domme forummers die 'heus slim genoeg zijn om zelf te weten dat ze via deze route (bla over iets buiten het forum en bla over iets van een geanonimiseerd profiel -waar zoals je godnondeju weet ook niets meer in te veranderen valt) te weten kunt komen wat jij slimme forummer al láng had kunnen weten.
En vragen om te stoppen met dit verschrikkelijke onschuldige delen van de route (herhaling bla1 en bla2) is zóóó gemeen want (herhaling bla1 en bla2) is op déze manier (herhaling bla1 en bla2 met toevoeging van route G) echt heel simpel hoor.
Applaus en dankbaarheid voor het niet plaatsen van een linkje is op z'n plaats, niet die hele gemene herhaling van al die vreselijk valse beschuldigingen.
Want (herhaling van bla1 en bla2) is helemaal uit de goedheid van het waarschuwend hart en mensen moeten niet zo zeuren over bla1 en bla 2, want het is helemaal niet leuk om steeds opnieuw over bla1 en bla2 via route X en G te moeten beginnen hoor!
Het is ongelooflijk, maar.............het bestaat!Ana_Isabel_ schreef: ↑04-07-2017 16:22Sterkte.Je zult ongetwijfeld bagger tegenkomen. Je bent mijn held.
dinsdag 4 juli 2017 om 16:26
Lady_Voldemort schreef: ↑04-07-2017 16:24De mijne is net mijn man. Als dochter of ik een keer iets stekeligs zeggen roept ie meteen "ZEKER WEER ONGESTELD???"![]()
Die link weet hij gelukkig nog niet te leggen. Vooralsnog vind hij het voornamelijk heel vervelend en irritant voor mij. Gelijk heeftie!
dinsdag 4 juli 2017 om 16:26
dinsdag 4 juli 2017 om 16:27
dinsdag 4 juli 2017 om 16:30
Ja! Je periode is niet iets om van te balen, het is iets om trots op te zijn! Het is de ultieme bekroning op je vrouwzijn, en dat elke maand weer! Is dat niet fijn? Ik sta iedere maand weer te popelen om dit prachtige tastbare bewijs van mijn vrouwelijkheid en deszelfs fysieke mogelijkheden met betrekking tot onze onmisbare bijdrage aan de instandhouding van de soort te mogen omarmen! En dat zouden veel meer vrouwen moeten doen, in plaats van maar te zeuren en te klagen en chagrijnig te doen!
dinsdag 4 juli 2017 om 16:31
Lady_Voldemort schreef: ↑04-07-2017 16:30Ja! Je periode is niet iets om van te balen, het is iets om trots op te zijn! Het is de ultieme bekroning op je vrouwzijn, en dat elke maand weer! Is dat niet fijn? Ik sta iedere maand weer te popelen om dit prachtige tastbare bewijs van mijn vrouwelijkheid en deszelfs fysieke mogelijkheden met betrekking tot onze onmisbare bijdrage aan de instandhouding van de soort te mogen omarmen! En dat zouden veel meer vrouwen moeten doen, in plaats van maar te zeuren en te klagen en chagrijnig te doen!
" stuur door als je ook een trotse vrouw bent"
Goed idee
Hoe kwamen we d'r eigenlijk op? Omdat er gisteren over Yggs topic nagepraat werd?feow schreef: ↑04-07-2017 16:21Mallert.
Dat was alleen maar bewijs van dat er niks van waar is, die jacht.
En die valse beschuldigingen van domme forummers die 'heus slim genoeg zijn om zelf te weten dat ze via deze route (bla over iets buiten het forum en bla over iets van een geanonimiseerd profiel -waar zoals je godnondeju weet ook niets meer in te veranderen valt) te weten kunt komen wat jij slimme forummer al láng had kunnen weten.
En vragen om te stoppen met dit verschrikkelijke onschuldige delen van de route (herhaling bla1 en bla2) is zóóó gemeen want (herhaling bla1 en bla2) is op déze manier (herhaling bla1 en bla2 met toevoeging van route G) echt heel simpel hoor.
Applaus en dankbaarheid voor het niet plaatsen van een linkje is op z'n plaats, niet die hele gemene herhaling van al die vreselijk valse beschuldigingen.
Want (herhaling van bla1 en bla2) is helemaal uit de goedheid van het waarschuwend hart en mensen moeten niet zo zeuren over bla1 en bla 2, want het is helemaal niet leuk om steeds opnieuw over bla1 en bla2 via route X en G te moeten beginnen hoor!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
dinsdag 4 juli 2017 om 16:32
Ik heb gele mieren, grote 'bos'mieren en de kleine bruin/zwart huis-tuin- en keukenmier. Die laatste gelukkig op dit moment alleen tuinmier.
dinsdag 4 juli 2017 om 16:32
Dat is zeker weer dat omdenken?Lady_Voldemort schreef: ↑04-07-2017 16:30Ja! Je periode is niet iets om van te balen, het is iets om trots op te zijn! Het is de ultieme bekroning op je vrouwzijn, en dat elke maand weer! Is dat niet fijn? Ik sta iedere maand weer te popelen om dit prachtige tastbare bewijs van mijn vrouwelijkheid en deszelfs fysieke mogelijkheden met betrekking tot onze onmisbare bijdrage aan de instandhouding van de soort te mogen omarmen! En dat zouden veel meer vrouwen moeten doen, in plaats van maar te zeuren en te klagen en chagrijnig te doen!
Nou ik ben gewoon chagrijnig en dat mag ik best wel zijn van mezelf