Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Veel sterkte Flip! :hug:
:hug: sterkte meis
Ik had het zo anders gehoopt voor jullie! Heel veel sterkte :hug:
Lieve Flip... ik weet niet zo goed wat ik tegen jullie kan zeggen. Sterkte voor jullie. Ook hier komen jullie weer uit, maar wat een verdriet hebben jullie mee moeten maken en nu nog een keer...
Verdomme Flip
Sterkte :hug:
:hug: veel sterkte Flip en Flipman! Wat moeten jullie veel ellende doorstaan.
Sprakeloos Flip, wat krijgen jullie een hoop te verstouwen... sterkte. Ook voor flipman.
Wat een kutzooi Flip !driemal had scheepsrecht moeten zijn....
:hug: :hug: voor jou en Flipman!
I could go into detail...but I won't.
Verdorie. Ergens wel verwacht misschien maar toch anders gehoopt... Ik gun je zo ontzettend een goede zwangerschap. En Ik kan me ook goed voorstellen dat je vertrouwen weer een deuk heeft gekregen, alhoewel het wederom pech kan zijn. Denk aan je. Kus & hug xx
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Sterkte flipje ook voor je man :hug:
Wat een drama wat jullie weer moeten verwerken.

Hopelijk kun je ondanks dit slechte nieuws toch nog een beetje genieten van jullie trouwdag
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
.
anoniem_236061 wijzigde dit bericht op 04-07-2017 21:16
Reden: Dubbel
98.90% gewijzigd
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
:hug:
:'( Verdomme. Misschien niet een verrassing, maar dat maakt de klap en het verdriet er niet minder om.

Het klinkt misschien gek na dit kutnieuws, maar ik wens jullie wel de mooiste bruiloft van allemaal met alle belangrijke mensen in jullie leven die samen met jullie de liefde willen vieren. X
Wat waardeloos Flipje! Helemaal vlak voor je bruiloft, dikke knuffel voor jullie!
Zo. Dan is het nu tijd voor rode ribeye en een rode Chateauneuf du Pape.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
flipje2 schreef:
04-07-2017 18:38
Precies Flip!! Dat heb je meer dan verdiend.
Al had ik je zoveel liever iets anders gegund...
Heel veel liefs en sterkte!
flipje2 schreef:

Dat is ook maar het beste wat je kan doen! Hoop dat het je smaakt. Klok gelijk die fles leeg, kan jou het schelen..
:hug:
:hug: Flip en Flipman.
Ik heb de hele dag steeds even aan jullie gedacht en zo gehoopt dat er een hartje en groei was...

Sterkte!
Flip, je bent een supersterke vrouw! Ik hoop dat je ondanks het verdriet toch van de ribeye en de wijn genoten hebt...

En dan... ga je weer aan de pillen en als je pech hebt weer een curretage? Of ga je meteen voor de curretage? Misschien is te vroeg om te vragen....
Heel veel sterkte Flip! :hug:
flipje2 schreef:
Daar moest ik wel om lachen :-). Gelijk heb je.
:hug: :hug: Flip, had gehoopt op zoveel meer.
@lieve Flip, wat vind ik jullie sterk. Ik weet zeker dat ook dit jullie wel overleven. Het is voor nu erg kak allemaal. Maar hoop dat er snel weer betere dagen komen voor jullie. Er is jullie zoveel meer gegund. Veel sterkte :hug:
Jemig Flip.. wat ongelooflijk waardeloos zeg.. sterkte voor jou en je man :hug:
“The snow doesn't give a soft white damn whom it touches.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven