Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 4 juli 2017 om 20:50
Ik vind het echt onbeschoft en getuigen van totaal geen inzicht in je forum.Eleonora-2 schreef: ↑04-07-2017 20:45Wat grof.
Nadat mensen hele concrete zaken aanhalen en zich uitspreken, alleen maar reageren met dat OT gaan bestraft zal worden. Alsof hier zanikende kleuters posten.
Ze kunnen verdorie zelfs die spam topics niet eens vinden zonder dat iemand ze daar op attent maakt.
dinsdag 4 juli 2017 om 20:51
Gewaagd bericht AeonOfWinter, ben benieuwd naar hun reactieAeonOfWinter schreef: ↑04-07-2017 20:49![]()
Sorry hoor, maar na pak-em-beet 7 weken afwezigheid is dit totaal niets zeggende bericht natuurlijk om te janken en niet serieus te nemen. Kom nou zeg. Maar hey, deze puinhoop reutelt nog steeds, zelfs al ben je hem 2x gesmeerd en wordt er niets aangepakt of opgelost, kan jou het schelen het zijn slechts de users maar.
Over een maandje lezen we je wel weer. Ofzo. Met wéér een niets zeggend bericht.![]()
Nou, mijn blazoen is nog steeds schoon, ik ben benieuwd.
dinsdag 4 juli 2017 om 20:54
Nou als ze volgens hun eigen systeem werken dan toch eerst een waarschuwing. Alhoewel CM beledigen natuurlijk veel erger is dan andere dingen waar je een waarschuwing voor krijgt.
dinsdag 4 juli 2017 om 20:55
Denk iedereen een ban, wel lekker rustig voor de modsKnuffelheks schreef: ↑04-07-2017 20:53Wat zouden ze doen als we daar collectief hetzelfde bericht plaatsen?
dinsdag 4 juli 2017 om 20:56
Ik weet het niet. Ben al vaker met dingen weg gekomen terwijl anderen voor jan beep op het strafbankje zaten. Zal wel mijn eerste ban in 20 jaar dat ik fora bezoek worden. Dat wel.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 4 juli 2017 om 20:58
Ga in de leer bij de CM.iemand_anders schreef: ↑04-07-2017 20:30HOE houden we het stil?
Hoe HOUDEN we het stil?
Hoe houden WE het stil?
Hoe houden we HET stil?
Hoe houden we het STIL?
Eens in de vier weken een miniem terugvalletje, verder echt een kei in bovenstaande.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 4 juli 2017 om 21:03
Dank ga ik maar vast zwaaienAeonOfWinter schreef: ↑04-07-2017 20:56Ik weet het niet. Ben al vaker met dingen weg gekomen terwijl anderen voor jan beep op het strafbankje zaten. Zal wel mijn eerste ban in 20 jaar dat ik fora bezoek worden. Dat wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 4 juli 2017 om 21:05
Mijn vorige bericht op het CM staat er trouwens ook gewoon nog zag ik, en die was ook niet vriendelijk naar Sanoma toe (de mods en juuns doen wat ze kunnen denk ik) Dus het zal wel los lopen. Zo niet, wat willen ze doen? Lui als Matt kunnen ze niet eens buiten de deur houden met een IP ban.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 4 juli 2017 om 21:08
Bij mij ookMoirenPhae schreef: ↑04-07-2017 21:07Wel handig dat het bantopic nu ook bij mijn laatste topics zit.
Heel handig.
dinsdag 4 juli 2017 om 21:09
Hoe heb je dat voor elkaar gekegen?MoirenPhae schreef: ↑04-07-2017 21:07Wel handig dat het bantopic nu ook bij mijn laatste topics zit.
dinsdag 4 juli 2017 om 21:11
Net of je weer terug in de schoolbanken zitEleonora-2 schreef: ↑04-07-2017 21:10Soms vraag ik me ook echt af what a nice girl like me is doing in a place like this.
Kop houden of anders krijg je straf. Ik ben 48.
Hoe achterlijk is dat.
dinsdag 4 juli 2017 om 21:12
Renaissance_ schreef: ↑04-07-2017 20:45Ik lees de nick van knuffelheks telkens als knuffelseks. Maar dat ligt vast helemaal aan mij.![]()
![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 4 juli 2017 om 21:12
Eleonora-2 schreef: ↑04-07-2017 21:10Soms vraag ik me ook echt af what a nice girl like me is doing in a place like this.
Kop houden of anders krijg je straf. Ik ben 48.
Hoe achterlijk is dat.
Ontzettend bevoogdend.