Centraal Moderatortopic

22-04-2017 22:03 2953 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Reactie/bugstopic deel 3
http://forum.viva.nl/overig/reactie-en- ... ges/299389

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-90/list_messages/389360

Suggesties m.b.t de pijler Actueel
http://forum.viva.nl/actueel/verzamelto ... 3#26946733

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2017 20:07
24.96% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
CommunityManagerViva schreef:
04-07-2017 17:35
Beste forummers,

Vele van jullie wilden graag een reactie van mij in dit topic. Het topic wordt dagelijks in ons team besproken. Ik wil jullie zoals ook de moderators eerder vandaag al hebben gedaan wijzen op de regels zoals vermeldt in de OP. Deze zullen we blijven hanteren en dus wil ik jullie er op wijzen dat off-topic berichten ook in dit topic net als op de rest van het forum niet is toegestaan.

Met vriendelijke groet,

CM VIVA
Dubbel
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 04-07-2017 20:09
9.81% gewijzigd
Nee hoor. Ik wilde bijvoorbeeld gewoon antwoord op mijn vragen. Of actie zoals beloofd. Van wie dan ook. Geen idee wat dit bericht precies is.
Beste forummers,

Voor klachten of reacties over het nieuwe forum kan vanaf nu het reactie- bugtopic 3 gebruikt worden. Het Centraal Moderatortopic willen we gebruiken voor moderatorgerelateerde zaken.

Verdere berichten over dit onderwerp worden verwijderd en hebben een sanctie volgens het bansysteem tot gevolg.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

'gespannen borsten' is verwijderd ivm vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-07-2017 21:18
Reden: offtopic
99.58% gewijzigd
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-07-2017 21:18
99.41% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-07-2017 21:19
99.00% gewijzigd
ModeratorViva schreef:
04-07-2017 20:09
Beste forummers,

Voor klachten of reacties over het nieuwe forum kan vanaf nu het reactie- bugtopic 3 gebruikt worden. Het Centraal Moderatortopic willen we gebruiken voor moderatorgerelateerde zaken.

Verdere berichten over dit onderwerp worden verwijderd en hebben een sanctie volgens het bansysteem tot gevolg.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Dan mag er deze keer dus wel gequote worden uit een ander topic? Anders wordt het lastig reageren daar op wat de cm hier zegt..?
[...]
Reden: Offtopic (Bug is reeds bekend, voor bugs verwijzen we jullie naar het Reactie- en Bugtopic)
95.12% gewijzigd
CommunityManagerViva schreef:
04-07-2017 17:35
Beste forummers,

Vele van jullie wilden graag een reactie van mij in dit topic. Het topic wordt dagelijks in ons team besproken. Ik wil jullie zoals ook de moderators eerder vandaag al hebben gedaan wijzen op de regels zoals vermeldt in de OP. Deze zullen we blijven hanteren en dus wil ik jullie er op wijzen dat off-topic berichten ook in dit topic net als op de rest van het forum niet is toegestaan.

Met vriendelijke groet,

CM VIVA
Ik heb voor de zekerheid de OP van dit topic (waar trouwens nog een link bovenaan instaat naar een reeds gesloten topic) gelezen, en het mag, jeeeehj!

Ik heb een verzoek aan de moderators.
Kunnen jullie aangeven waar gebruikers kunnen klagen over het functioneren van de CM?
Ik wil het hier niet ter discussie stellen hoor, ik wil alleen graag weten waar ik mijn klacht kwijt kan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
[quote=AeonOfWinter post_id=27277568 time=1499194299 user_id=289129]
anoniem_348026 wijzigde dit bericht op 04-07-2017 21:01
68.88% gewijzigd
[quote=AeonOfWinter post_id=27277568 time=1499194299 user_id=289129]
anoniem_348026 wijzigde dit bericht op 04-07-2017 20:59
68.88% gewijzigd
[...]
99.16% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-07-2017 21:21
98.93% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-07-2017 21:20
Reden: Offtopic (Bug is reeds bekend, voor bugs verwijzen we jullie naar het Reactie- en Bugtopic)
98.40% gewijzigd
[...]
99.43% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-07-2017 22:28
99.09% gewijzigd
Het monddood maken van je gebruikers gaat je niet helpen dit forum te verbeteren hoor.
Wat jammer dat jullie zelf niet zien dat dit soort communicatie de zaak alleen maar erger maakt.
Ik denk dat heel veel mensen absoluut genegen waren om mee te denken en te helpen waar het kan (het is een aantal keer aangeboden zelfs) en jullie modereren alsof er hier een stelletje pubers in toom gehouden moet worden.

En bij kritiek reageren met de dreiging van het ban systeem?
Dat maakt wel heel erg duidelijk dat jullie blijkbaar geen enkele controle meer hebben op de situatie zoals ie nu is.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-07-2017 22:24
96.13% gewijzigd
feow schreef:
04-07-2017 20:53
Ik heb voor de zekerheid de OP van dit topic (waar trouwens nog een link bovenaan instaat naar een reeds gesloten topic) gelezen, en het mag, jeeeehj!

Ik heb een verzoek aan de moderators.
Kunnen jullie aangeven waar gebruikers kunnen klagen over het functioneren van de CM?
Ik wil het hier niet ter discussie stellen hoor, ik wil alleen graag weten waar ik mijn klacht kwijt kan.
Beste Feow,

Je kunt je mail sturen naar forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Dat gepuber en gestagiair is echt zo kinderachtig.
Feitelijk zelfs provoceren en op de man.

Deze wijze van (niet) communiceren is ontzettend vervelend, maar door voortdurend dit soort woorden aan de mods te koppelen wordt het er echt niet beter op.
Luna_ schreef:
04-07-2017 20:51
Dan mag er deze keer dus wel gequote worden uit een ander topic? Anders wordt het lastig reageren daar op wat de cm hier zegt..?
Beste Luna_,

Je kunt in het bugtopic prima een melding doen zonder te quoten uit het CM. Updates omtrent bugs worden overigens zowel in het Reactie-en Bugtopic als in het CM geplaatst. Reageren op de Community Manager moet dus geen probleem zijn. Weet je niet waar je je reactie het beste kwijt kunt? Dan is mailen naar forum@viva.nl ook altijd nog een optie.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Knuffelheks schreef:
04-07-2017 21:11
Het monddood maken van je gebruikers gaat je niet helpen dit forum te verbeteren hoor.
Wat jammer dat jullie zelf niet zien dat dit soort communicatie de zaak alleen maar erger maakt.
Ik denk dat heel veel mensen absoluut genegen waren om mee te denken en te helpen waar het kan (het is een aantal keer aangeboden zelfs) en jullie modereren alsof er hier een stelletje pubers in toom gehouden moet worden.

En bij kritiek reageren met de dreiging van het ban systeem?
Dat maakt wel heel erg duidelijk dat jullie blijkbaar geen enkele controle meer hebben op de situatie zoals ie nu is.
Beste Knuffelheks,

Met offtopic berichten komen we ook niet veel verder. Serieuze meldingen kunnen gedaan worden in het bugtopic of via de mail. We proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden, een reeks aan (gewiste) offtopic berichten draagt niet bij aan het overzicht voor de forummers.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

ModeratorViva schreef:
04-07-2017 22:26
Beste Knuffelheks,

Met offtopic berichten komen we ook niet veel verder. Serieuze meldingen kunnen gedaan worden in het bugtopic of via de mail. We proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden, een reeks aan (gewiste) offtopic berichten draagt niet bij aan het overzicht voor de forummers.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Sorry, maar de non communicatie en dreigen met bannen ook niet.
Ik snap best dat jullie ook moeten roeien met de riemen die jullie (waarschijnlijk niet eens) hebben, maar wat meer openheid van zaken zou echt helpen om wat meer meer begrip te kweken.
Is er een storing op t forum mods?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven