Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Werkelijk bizar dit. Zelfs op de PAAZ is het nog normaler.
blijfgewoonbianca schreef:
05-07-2017 11:56
Ik had het net zo goed zelf kunnen staffen, want ik heb heel erg sterk het idee dat het de bedoeling is dat ik er uitgeknikkerd word en dat een paar zich daar heel sterk voor maken door alles wat maar een beetje riekt naar iets wat eventueel niet zo mogen te staffen, of er voor naar de uppermutt te mailen. Ik forum verdorie al 16 jaar zo'n beetje banloos en de laatste tijd is het ineens steeds raak voor nul en geen reden.
Ik bedoel natuurlijk dat ik de post van Missie waarin ze een quote van mij uit een ander topic plaatst gestaft heb he. En ik quote jou omdat ik blij ben dat jij me daarop wees.
05-07-2017 11:51
Ik zit op mijn handen.
Mijn kaak ligt op de grond.
Je bent zelf een theepot
Sazed schreef:
05-07-2017 12:03
Dat gebeurt inderdaad. Ik heb ook de eerste 10/12 jaar zonder één ban of waarschuwing geschreven. En toen opeens kreeg ik waarschuwingen en een stuk of 3/4 bans achter elkaar. Terwijl ik echt niet anders schrijf. Maar waar een post van mij niet tegen de forumregels inging vroeger en de mod er dus gewoon overheen las, kan nu iedereen die zich op z'n tenen getrapt voelen staffen en tja, dan krijg je geheid voor exact dezelfde post een waarschuwing wegens 'op de man'. De eerste 10 jaar bestond 'op de man' niet en mocht je gewoon scherp zijn. Ik heb nog nooit gescholden, iemand voor rotte vis uitgemaakt of andere nare dingen uitgehaald, maar zeggen dat je iemand niet slim vind is al voldoende voor 'op de man'. En als een aantal mensen je dan gaan volgen en alles wat mogelijk richting het randje gaat staft, dan lig je er zo uit.
Ik staf sneller dan mijn schaduw. :rofl: :rofl:
Wat zij kunnen kan ik ook. Kan ik heel stoer gaan doen en zeggen dat staffen tegen mijn principes in gaat, maar ik laat me echt niet zo maar piepelen door mensen die heulllll erg tegen groepjes en achterkamers en zo zijn en die mij met zijn allen willen wippen.
Dus; zie mijn motto.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
_Marana_ schreef:
05-07-2017 12:05
Ik bedoel natuurlijk dat ik de post van Missie waarin ze een quote van mij uit een ander topic plaatst gestaft heb he. En ik quote jou omdat ik blij ben dat jij me daarop wees.
Snap ik.

Ik bedoelde alleen dat ik het net zo goed zelf had kunnen doen want dat ik toch al de boosdoener ben door het op te merken.
Solivagant schreef:
05-07-2017 11:21
Is het te vroeg om te roepen wat ik vanavond ga eten?
Nee. Ik eet vanavond pasta met gerookte kip.
Zie mijn motto? Welk motto? Waar is &^%#$^*() nou weer mijn motto?
Oh zo

Gelukkig heb ik in dit geval duidelijk gemaakt dat ik de staffer ben vandaag.

Echt Missie, ik ga het nooit meer voor je opnemen, ongelooflijk vind ik het dat je me daarmee om de oren sloeg.
05-07-2017 12:10
Zie mijn motto? Welk motto? Waar is &^%#$^*() nou weer mijn motto?
Als je quoot is je motto weg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een post van bijna 2 jaar geleden? Hier past alleen nog maar een

:sick:
Dus je vraagt iemand om een voorbeeld te plaatsen van een post waarin opgeroepen wordt tot groepsbashen.
Ze komt met een post waarin bashen wordt veroordeeld en begrijpt dan niet dat dat niet helemaal het antwoord op de vraag was?
Nog afgezien van het feit dat er wéér een quote uit de catacomben wordt opgediept.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Missie, gaat alles wel goed met je?
Nouschi schreef:
05-07-2017 12:13
Als je quoot is je motto weg.
Wat een held ben je toch. Had ik nog ergens taalfouten?
Goh, ik begin toch te zien dat Impala een punt had met 'stalken' als je na twee jaar alsnog iemands woorden weet te verdraaien.
FiIee schreef:
05-07-2017 12:16
Missie, gaat alles wel goed met je?

Hoezo? Ik zie niet dat ze nu anders doet dan anders?
Wat creepy dit O_O
Ow Kittens op anoniem. :|
Hopelijk komt ze nog terug!
shifty schreef:
05-07-2017 12:18
Goh, ik begin toch te zien dat Impala een punt had met 'stalken' als je na twee jaar alsnog iemands woorden weet te verdraaien.
Er wordt ook " gestalkt " . Alleen heeft degene die het doet het ( zogenaamd ? ) niet door.
05-07-2017 12:17
Wat een held ben je toch. Had ik nog ergens taalfouten?
Nee, gaat hartstikke goed :devil:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Solomio schreef:
05-07-2017 12:16
Dus je vraagt iemand om een voorbeeld te plaatsen van een post waarin opgeroepen wordt tot groepsbashen.
Ze komt met een post waarin bashen wordt veroordeeld en begrijpt dan niet dat dat niet helemaal het antwoord op de vraag was?
Nog afgezien van het feit dat er wéér een quote uit de catacomben wordt opgediept.
Inderdaad. Precies dit.
Als het niet zo zorgelijk is zou je het bijna knap kunnen vinden.
Nouschi schreef:
05-07-2017 12:24
Nee, gaat hartstikke goed :devil:
He, gelukkig.
En de laatste zoveel reacties zullen ook wel weer gezien worden als groepsbashen, opjagen, stalken en op de man en zo.
_Marana_ schreef:
05-07-2017 11:38
Ik vind het overigens ongelooflijk dat ik nu door Missie om de oren wordt geslagen met het feit dat ik 2 jaar geleden aan anderen hier vroeg niet meer zoveel te bashen op Missie.
Niet alleen ongelooflijk, dit is gewoon echt eng en naar stalkerig gedrag. Bah.
Ik denk in het vervolg wel 3 keer na voordat ik voor iemand opkom. ;-D
shifty schreef:
05-07-2017 12:20
Hoezo? Ik zie niet dat ze nu anders doet dan anders?
Dat is waar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven