Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik vind trouwens wel dat er nu veel teveel smileys zijn, zoek me rot telkens.
:puh: Dat deze er nog staat.
Bruise schreef:
05-07-2017 09:06
Dat zijn verkapte 'oproepen'. Je ziet namelijk regelmatig gebeuren dat een topic hier onder de aandacht wordt gebracht en niet veel later zie je een aantal personen van hier in dat bewuste topic die er eerder nog niet in meeschreven.
Valt niet te ontkennen.

Onlangs werd jij (Yasmijn) tot minstens twee keer toe 'opgeroepen' om toch echt een topic te gaan lezen ondanks jij die pijler onder de negeer hebt.

Van achterkamertjes kan ik niks vertellen, want dat behoor ik niet te weten.

Echt, zeg nu tegen me: "missie doe het niet, Ga niet op zoek".
LOEP ME MAAR aub.
Renaissance_ schreef:
05-07-2017 11:07
Ik zit in alle groepjes en achterkamertjes. Heerlijk, lekker stoken en opruien en mensen en masse achter onschuldige lammetjes hier op het forum aan sturen. :jump:

:high5:
Is het te vroeg om te roepen wat ik vanavond ga eten?
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
FiIee schreef:
05-07-2017 11:09
:puh: Dat deze er nog staat.

Haha ja dat verbaasde mij ook al.
:calimero: deze vind ik hier heel goed passen de laatste tijd.
missie_m schreef:
05-07-2017 11:06
:sherlock:

Dat heb jij hier nooit gelezen? Ooooo nou komt ie...de ouwe koei....een hele ouwe nog wel, eentje van 28 sept. 2015 15:35.
Marana ben jij dezelfde Marana die destijds H*ts gelijk gaf toen zij het bashen noemde? Zij omschreef het als "Lekker met zijn allen tegen 1 die afwijkt". Jij schreef onder andere:"Ben het met je eens. Dat is gebash".(dat was in de post waarin H schreef dat ze dat kotsbeu was)
Heb je een linkje naar de betreffende post? Ik meen me te herinneren dat het om gebash hier in napraat ging, en niet dat daar een oproep was geplaatst om even lekker met zn allen iemand elders te gaan bashen.
Renaissance_ schreef:
05-07-2017 11:07
Ik zit in alle groepjes en achterkamertjes. Heerlijk, lekker stoken en opruien en mensen en masse achter onschuldige lammetjes hier op het forum aan sturen. :jump:
Ik wist het. Ik wist het!
yasmijn schreef:
05-07-2017 11:23
Ik wist het. Ik wist het!
Ja, duh, jij bent voorzitter van 26 van de 35 groepjes waar ik in zit. :hihi:
Nou, gelukkig zit de stemming er weer goed in.
Solivagant schreef:
05-07-2017 11:21
Is het te vroeg om te roepen wat ik vanavond ga eten?
Nope!

Kom maar door. Ik moet nog wat verzinnen en inspiratie is altijd welkom.
_Marana_ schreef:
05-07-2017 11:22
Heb je een linkje naar de betreffende post? Ik meen me te herinneren dat het om gebash hier in napraat ging, en niet dat daar een oproep was geplaatst om even lekker met zn allen iemand elders te gaan bashen.

Ooooo dat is dus wat anders als het bashen op napraat plaats vind. En er was misschien geen oproep geplaatst, het was alleen een ouderwetse heksenjacht, die gaan zonder oproepjes maar vast met toverspreuken.
.........................................

:daisy:
missie_m wijzigde dit bericht op 06-07-2017 13:29
Reden: gedeelte van mijn post gewist
13.49% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
[...]
2015? Echt. Dat is creepy.
missie_m schreef:
05-07-2017 11:31
Ooooo dat is dus wat anders als het bashen op napraat plaats vind. En er was misschien geen oproep geplaatst het was alleen een ouderwetse heksenjacht.
Je kunt het gewoon effe googlen. Het staat op deel 37 zie ik.
Ik had het over oproepen tot pesten in een ander topic.
KyloRen schreef:
05-07-2017 11:22
Nee. Ik kan wel een beetje inspiratie gebruiken.
Burritos met kip en avocado.
Of rijst met kip en chorizo.

Keuzes, keuzes.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
[...]
Ik vind het overigens ongelooflijk dat ik nu door Missie om de oren wordt geslagen met het feit dat ik 2 jaar geleden aan anderen hier vroeg niet meer zoveel te bashen op Missie.
Missie, dit is niet gezond meer. Je refereert aan een post van anderhalf jaar geleden! Hoeveel postings heb je als 'bewijsmateriaal' bewaard? Heb je zelf door hoe obsessief dit is?
anoniem_337753 wijzigde dit bericht op 05-07-2017 11:37
1.12% gewijzigd
Ik vind dit wel zorgelijk, omdat ik vrees dat er hier ook weer canon gecreëerd wordt. Marana kan ontkrachten wat Missie stelt, maar in pak 'm beet, april 2019 (DV) komt deze quote dan weer terug als onderdeel van het Heilige Evangelie van de Koene Ridders van de verdediging der Gekwetsten.

Is er een oproep te vinden, in dit topic, om een ander topic te gaan verzieken? Dat was de vraag. Er is geen antwoord gegeven.
Ik val effe stil.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
:daisy:
missie_m wijzigde dit bericht op 07-07-2017 08:50
Reden: 'bewijs van pesten' op 6 juli gewist op verzoek van viva omdat naam van geanominiseerde er in staat
98.91% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Je hebt gelijk wijze Vrouwe, ik herhaal mijn vraag nog maar eens. Is er een concreet voorbeeld te vinden van een oproep tot gezamenlijk pesten in een ander topic?
_Marana_ schreef:
05-07-2017 11:38
Ik vind het overigens ongelooflijk dat ik nu door Missie om de oren wordt geslagen met het feit dat ik 2 jaar geleden aan anderen hier vroeg niet meer zoveel te bashen op Missie.

Meen je dit nou? Wat een kutactie zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven