Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 juli 2017 om 11:15
Bruise schreef: ↑05-07-2017 09:06Dat zijn verkapte 'oproepen'. Je ziet namelijk regelmatig gebeuren dat een topic hier onder de aandacht wordt gebracht en niet veel later zie je een aantal personen van hier in dat bewuste topic die er eerder nog niet in meeschreven.
Valt niet te ontkennen.
Onlangs werd jij (Yasmijn) tot minstens twee keer toe 'opgeroepen' om toch echt een topic te gaan lezen ondanks jij die pijler onder de negeer hebt.
Van achterkamertjes kan ik niks vertellen, want dat behoor ik niet te weten.
Echt, zeg nu tegen me: "missie doe het niet, Ga niet op zoek".
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 5 juli 2017 om 11:18
Renaissance_ schreef: ↑05-07-2017 11:07Ik zit in alle groepjes en achterkamertjes. Heerlijk, lekker stoken en opruien en mensen en masse achter onschuldige lammetjes hier op het forum aan sturen.![]()
woensdag 5 juli 2017 om 11:22
Heb je een linkje naar de betreffende post? Ik meen me te herinneren dat het om gebash hier in napraat ging, en niet dat daar een oproep was geplaatst om even lekker met zn allen iemand elders te gaan bashen.missie_m schreef: ↑05-07-2017 11:06![]()
Dat heb jij hier nooit gelezen? Ooooo nou komt ie...de ouwe koei....een hele ouwe nog wel, eentje van 28 sept. 2015 15:35.
Marana ben jij dezelfde Marana die destijds H*ts gelijk gaf toen zij het bashen noemde? Zij omschreef het als "Lekker met zijn allen tegen 1 die afwijkt". Jij schreef onder andere:"Ben het met je eens. Dat is gebash".(dat was in de post waarin H schreef dat ze dat kotsbeu was)
woensdag 5 juli 2017 om 11:23
Ik wist het. Ik wist het!Renaissance_ schreef: ↑05-07-2017 11:07Ik zit in alle groepjes en achterkamertjes. Heerlijk, lekker stoken en opruien en mensen en masse achter onschuldige lammetjes hier op het forum aan sturen.![]()
woensdag 5 juli 2017 om 11:31
Nope!
Kom maar door. Ik moet nog wat verzinnen en inspiratie is altijd welkom.
woensdag 5 juli 2017 om 11:31
Ooooo dat is dus wat anders als het bashen op napraat plaats vind. En er was misschien geen oproep geplaatst, het was alleen een ouderwetse heksenjacht, die gaan zonder oproepjes maar vast met toverspreuken.
.........................................
missie_m wijzigde dit bericht op 06-07-2017 13:29
Reden: gedeelte van mijn post gewist
Reden: gedeelte van mijn post gewist
13.49% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 5 juli 2017 om 11:35
Ik had het over oproepen tot pesten in een ander topic.
woensdag 5 juli 2017 om 11:35
woensdag 5 juli 2017 om 11:38
Ik vind dit wel zorgelijk, omdat ik vrees dat er hier ook weer canon gecreëerd wordt. Marana kan ontkrachten wat Missie stelt, maar in pak 'm beet, april 2019 (DV) komt deze quote dan weer terug als onderdeel van het Heilige Evangelie van de Koene Ridders van de verdediging der Gekwetsten.
Is er een oproep te vinden, in dit topic, om een ander topic te gaan verzieken? Dat was de vraag. Er is geen antwoord gegeven.
Is er een oproep te vinden, in dit topic, om een ander topic te gaan verzieken? Dat was de vraag. Er is geen antwoord gegeven.