Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 juli 2017 om 18:45
Ja ik wist het wel! Ik wist het zelfs meteen! Jonari wist het nietRosabella1 schreef: ↑06-07-2017 18:42Wist jij het serieus niet? Nah ja eigenlijk had ik het liefst mijn nick van zo'n 13 jaar geleden gehouden maar helaas kan dat niet en helaas zal ik deze nick ook niet kunnen houden.
(sorry Jonari, maar ik ben zo blij dat ik eindelijk ook eens spontaan wist wie iemand was dat jij nu even het haasje moet zijn)
donderdag 6 juli 2017 om 18:45
In het spaans.
donderdag 6 juli 2017 om 18:47
Nee, ik wist het ook niet dat jij eerst iemand anders wasRosabella1 schreef: ↑06-07-2017 18:34Hahaha dat weet iedereen allang toch?
Of ben jij weer de enige![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 6 juli 2017 om 18:48
donderdag 6 juli 2017 om 18:49
Skull speelt vals. Die gooit eerst alles in de frituur.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 6 juli 2017 om 18:51
Als dit een hint is vat ik hem nog niet
Maar als dit een uitnodiging is om te gaan worstelen, kom ik graag
donderdag 6 juli 2017 om 18:52
Echt niet? Niet zo moeilijk toch?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 18:49Geeft niks OB. Als je alles snapt is het immers tijd om dood te gaan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ja is een hint
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 6 juli 2017 om 18:53
Met geroosterde castagnetten.
donderdag 6 juli 2017 om 18:57
Nou wel dus. Maar al krijg ik megahints over oude nicks meestal valt het kwartje niet
donderdag 6 juli 2017 om 18:59
Euhm.Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 18:40Ach, niet gekker dan dat sommigen hier nu pas door hebben wie Rosabella was![]()
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 6 juli 2017 om 19:01
Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 18:45Ja ik wist het wel! Ik wist het zelfs meteen! Jonari wist het niet
(sorry Jonari, maar ik ben zo blij dat ik eindelijk ook eens spontaan wist wie iemand was dat jij nu even het haasje moet zijn)
donderdag 6 juli 2017 om 19:01
Ik had 'm ook niet door.
Blaise wel onmiddelijk.
Het zal iets met schrijfstijl zijn, sommigen pik ik er meteen uit, anderen nooit.
donderdag 6 juli 2017 om 19:03